Przetargi.pl
Obsługa serwisowa sieci informatycznej oraz sprzętu komputerowego w szpitalu w Pilchowicach - postępowanie II

Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, ul. Dworcowa 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2356527 w. 318 , fax. 032 2356595
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
    ul. Dworcowa 31 31
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 032 2356527 w. 318, fax. 032 2356595
    REGON: 27621529300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa sieci informatycznej oraz sprzętu komputerowego w szpitalu w Pilchowicach - postępowanie II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dotyczy obsługi serwisowej sprzętu komputerowego oraz sieci komputerowej znajdującej się w szpitalu w Pilchowicach wyszczególnionej w załączniku nr 2 do SIWZ (Szczegółowy Opis Zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 721000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223 poz 1655 z późniejszymi zmianami) spełniający warunki u wymagania określone w SIWZ oraz art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1. Sytuacja podmiotowa Wykonawcy: Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień Publicznych . Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca załączy do oferty dokumenty wymaganie w pkt 10.11.1 i 3 ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia. 2. Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca dołączy do oferty dokumenty wymienione w pkt 10.11.2 i wykaże się jedną wykonaną usługą potwierdzoną referencjami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem jednej usługi w tym zakresie. 3. Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pilchowice.pl , www. propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach