Przetargi.pl
Świadczenie usługi nadzoru przyrodniczego podczas realizacji zadania pn.: „Budowa obwodnicy Maciejowej w Jeleniej Górze – budowa południowej obwodnicy miasta” realizowanego w ramach Projektu: „Obwodnica południowa Jeleniej Góry – etap II”

Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201, , fax. 075 7546159, 7546204
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
    Pl. Ratuszowy 58
    58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7546101, 75 46 201, , fax. 075 7546159, 7546204
    REGON: 23082152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi nadzoru przyrodniczego podczas realizacji zadania pn.: „Budowa obwodnicy Maciejowej w Jeleniej Górze – budowa południowej obwodnicy miasta” realizowanego w ramach Projektu: „Obwodnica południowa Jeleniej Góry – etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia stałego nadzoru przyrodniczego (środowiskowego) w zakresie wypełniania przez Wykonawcę robót warunków decyzji środowiskowej i przepisów prawa oraz wykonywanie monitoringu przyrodniczego, w tym w szczególności herpetologicznego, ornitologicznego, botanicznego, entomologicznego, chiropterologicznego oraz teriologicznego. 2. Wykonawca sprawował będzie nadzór w celu zapewnienia spełnienia wszystkich wymagań środowiskowych związanych z realizacją inwestycji polegającej na budowie drogi, wynikających z przepisów prawa, a także z faktu, że inwestycja współfinansowana jest przez Unię Europejską. W związku z powyższym konieczne jest szczególnie skrupulatne dokumentowanie działań z zakresu środowiska podejmowanych przez wszystkich uczestników procesu budowlanego. 3. Monitoringiem o którym mowa w pkt 1. powinny być objęte w szczególności: rośliny chronione, cenne zbiorowiska roślinne, grzyby ryby, płazy, gady, ptaki, owady, ssaki oraz gatunki chronionych bezkręgowców. 4. Wyniki z prowadzonego monitoringu należy przedstawić w miesięcznych sprawozdaniach w formie „Raportu przyrodniczego”. Dokument ten powinien zawierać opis aktualnie zinwentaryzowanych gatunków chronionych; w przypadku zwierząt - ich aktywność biologiczną oraz szlaki migracyjne. Należy opisywać wszelkie podjęte działania mające na celu aktywną ochronę gatunków chronionych roślin i zwierząt w trakcie realizowanej inwestycji. 5. Nadzór należy prowadzić zgodnie z: a) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. O ochronie przyrody (tj.: Dz. U. 2015 poz. 1651 z późn. zm.), b) decyzją Prezydenta Miasta Jeleniej Góry nr 24/16 z dnia 24.05.2016 r. o środowiskowych uwarunkowaniach, stanowiącą Załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia (Tom III SIWZ), c) decyzją nr 75/2017 z dnia 03.03.2017 r. – zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej, stanowiącą Załącznik nr 2 do niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia (Tom III SIWZ), d) innymi wymogami prawodawstwa z tego zakresu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.500,00 PLN (słownie zł: cztery tysiące pięćset 00/100) na warunkach określonych w pkt 11 Tomu I SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) W sytuacji określonej w pkt I, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Jeżeli wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1) u.p.z.p. b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ informacje o tych podmiotach. II. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6. ppkt 1.4) Tomu I SIWZ w zakresie wymaganym od wykonawcy. III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2. Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. IV. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2017.229) – zgodnie z załącznikiem nr 5 do Tomu I SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach