Przetargi.pl
świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego dla zadania Zagospodarowanie terenu kamieniołomu w Glince - etap 2 wraz z realizacją robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji -zgodnie z zasadą zaprojektuj - wybuduj

Gmina Ujsoły ogłasza przetarg

  • Adres: 34-371 Ujsoły, ul. Gminna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8647350 , fax. 0-33 8647354
  • Data zamieszczenia: 2011-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujsoły
    ul. Gminna 1 1
    34-371 Ujsoły, woj. śląskie
    tel. 0-33 8647350, fax. 0-33 8647354
    REGON: 00055209900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujsoly.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego dla zadania Zagospodarowanie terenu kamieniołomu w Glince - etap 2 wraz z realizacją robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji -zgodnie z zasadą zaprojektuj - wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia szczegółowe wymagania dot. nadzoru inwestorskiego których wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie przestrzegać: a) na etapie postępowania przetargowego: - uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego dot. wyłonienia wykonawcy na zadanie pn.Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego dla zadania Zagospodarowanie terenu kamieniołomu wraz z realizacją robót budowlanych []. Zapis ten znajduje zastosowanie w sytuacji gdy umowa o pełnienie nadzoru zostanie podpisana przed terminem umowy z Wykonawcą zadania. b) na etapie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do : - pełnienia obowiązków i funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - analizy i ewentualnej korekty harmonogramu wykonania zadania sporządzonego przez wykonawcę robót i projektanta zadania - analizy dokumentacji technicznej, nadzoru nad prawidłowym przebiegiem projektowania, zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym i załącznikami do niego, oraz inną dokumentacja mogącą pojawić się w trakcie wykonywania prac, - skutecznego egzekwowania od projektanta uzupełnień, poprawek niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej zadania, - organizacji spotkań w siedzibie Zamawiającego z udziałem projektanta, wykonawcy których celem będzie rozstrzyganie kwestii i analiza prac dot. projektu i wykonawstwa zadania. Spotkania powinny odbywać się nie rzadziej niż 1 - raz w miesiącu i zakończone winne byc protokołem sporządzonym przez Inspektora Nadzoru. - uczestnictwa we wszystkich czynnościach do których zobowiązany jest inwestor w tym do uczestnictwa w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez Zamawiającego lub wykonawcę zadania. - protokolarnego przekazania wykonawcy zadania terenu budowy, - sporządzenia w dwóch egzemplarzach stosownej dokumentacji fotograficznej terenu sprzed rozpoczęcia robót budowlanych i przekazanie jednego Zamawiającemu - sporządzania na bieżąco dokumentacji fotograficznej zadania mając na uwadze w szczególności prace ulegające zakryciu, nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie. - egzekwowania od wykonawcy zadania zapisów wszelkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych pojawiających się w trakcie realizacji zadania, - reprezentowania inwestora na budowie, sprawowania kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami. - weryfikacji dokumentów dostarczonych przez wykonawcę zadania związanych z odbiorami częściowymi robót budowlanych, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym zadania, w tym m.in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp. - sprawdzania na bieżąco obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów , oraz kontroli materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem. - sprawdzania pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę faktur z umową, kontroli ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym, oraz kontroli prawidłowości zafakturowanych robót. - sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - dokonywania odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi, oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji, oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania, - dokonywania odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia przez wykonawcę stosownym wpisem w dzienniku budowy konieczności takiego odbioru. - udziału w pracach komisji powołanej przez Zamawiającego w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, sprawdzenia pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych, w tym również analizy i ewentualnej korekty cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń, - potwierdzania w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych; - potwierdzania na karcie nadzoru autorskiego pobytów osób sprawujących nadzór autorski, związany z realizacją inwestycji; - współdziałania w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji oraz przekazywanie wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski; - uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek; - kontrolowanie robót budowlanych przez inspektorów nadzoru odpowiednich branż - sprawujących nadzór inwestorski w imieniu Zamawiającego w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac, przy czym nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy) - Nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ - zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy - żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, - dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez wykonawcę, - zajmowanie stanowiska po konsultacjach z Zamawiającym co do sposobu zagospodarowania materiałów pochodzących z terenu budowy nieprzewidzianych do dalszego wykorzystania (kamień, ziemia, rumosz skalny) - zapewnienia we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę - przekazywania Zamawiającemu przedstawionych przez wykonawcę zadania faktur, podlegających jego weryfikacji niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania. - wykonywania innych zadań wynikających z przepisów prawa c) na etapie trwania okresu gwarancyjnego : - dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót co 12 m-cy - zbieranie zgłoszeń dot. wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, - zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalenie terminów ich usuwania. - nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania, - ocena wykonywanych robót w okresie gwarancyjnym, - potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, - wykonywania innych zadań wynikających z przepisów prawa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujsoly.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach