Przetargi.pl
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Izabelin i Olmonty

Gmina Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
  • Data zamieszczenia: 2019-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Izabelin i Olmonty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Izabelin i Olmonty. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową obsługę realizacji zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Izabeli i Olmonty, w zakresie świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz branży elektrycznej w zakresie instalacji i sieci elektroenergetycznych. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi posiadały uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wymagane innymi przepisami dokumenty do wykonywania czynności w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi branży sanitarnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (koordynator) oraz branży elektrycznej w zakresie instalacji i sieci elektroenergetycznych oraz posiadały co najmniej trzyletnie doświadczenie w nadzorowaniu nad robotami budowlanymi. W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej, a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych przepisami art. 25 – 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Do obowiązku inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności: 1) posiadanie dokładnej znajomości dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, 2) sprawowanie na bieżąco kontroli robót w zakresie zgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją techniczną, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ofertą wykonawcy robót budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną oraz przepisami Prawa budowlanego, 3) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez wykonawcę robót gotowości do odbioru, 4) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających prawidłowość techniczną (zgodną ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej) realizowanej inwestycji, 5) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za podjęte decyzje, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, a ponadto udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową, z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, 6) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nie uzasadnionej przerwy w realizacji robót przez wykonawcę i podwykonawców, 7) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności przed ich wbudowaniem, 8) sprawdzanie wykonanych robót, powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 9) żądanie usunięcia przez wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, 10) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 11) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzenie gotowości do odbioru, 12) przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad, 13) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego, 14) potwierdzenie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez wykonawcę robót budowlanych i zapłaty mu wynagrodzenia, 15) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji, 16) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, 17) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 18) rozpoznanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego proponowanego przez wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, 19) poświadczenie terminu zakończenia robót, 20) kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę terenu budowy, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 21) rozliczenie umowy, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 22) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, 23) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku realizowaną inwestycją, 24) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, 25) przygotowanie i załatwianie wszelkich spraw formalno–prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji 26) dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót w czasie trwania okresu gwarancyjnego, 27) zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych w okresie gwarancyjnym wad, usterek i awarii i ustalanie terminów ich usuwania, 28) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad, usterek i awarii zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania, 29) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia Zamawiającemu wniosku dotyczącego ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 30) inne zadania wynikające z przepisów prawa. Zakres usługi polega na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, pompowni ścieków z rurociągami tłocznymi i zalicznikowymi instalacjami elektrycznymi, w ul. Ordynackiej, Dworskiej, Ułańskiej, Husarskiej, Kasztelańskiej, Herbowej i ulicach bez nazwy w m. Izabelin oraz w ul. Kasztelańskiej, Sezamkowej, Jaśminowej i Wczasowej w m. Olmonty, gm. Juchnowiec Kościelny: A) wodociąg: a) sieć wodociągową rozdzielczą z rur dwuściennych PE100 PN10 SDR17 o średnicy: ø 160 mm oraz ø 110 mm, b) hydranty przeciwpożarowe nadziemne DN80, c) badanie wydajności i ciśnienia w hydrantach przez uprawniony podmiot, którego badania są akceptowane przez PSP, d) płukanie i dezynfekcja wodociągu oraz uzyskanie pozytywnych wyników badań wody w zakresie fizykochemicznym i bakteriologicznym, e) obsługa geodezyjna oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, B) kanalizacja sanitarna: a) kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PVC SN8 DN200 (ścianka lita), b) studnie rewizyjne włazowe betonowe o średnicy ø 1000 mm i ø 1200 mm, z włazami żeliwnymi min ø 600, klasy D400 (40T), c) studnie inspekcyjne o średnicy ø 425 mm i ø 600 mm, d) zwieńczenia wszystkich studzienek włazowych zlokalizowanych w pasie drogowym przykryte pokrywami żelbetowymi i włazami żeliwnymi, umieszczonymi na pierścieniach odciążających (alternatywnie pokrywa zintegrowana z pierścieniem odciążającym), zabudowanych zgodnie z rys. 105 w projekcie wykonawczym, wraz z wypełnieniem szczeliny dylatacyjnej pianką rozprężną, e) pompownia ścieków nr P17.11 zlokalizowana w pasie drogowym drogi gminnej ul. Dworskiej (dz. nr geod. 72/1) wraz z komorą zasuw i rurociągiem tłocznym ø 90 mm z rur PE100 dwuścienny, f) pompownia ścieków nr P17.10 zlokalizowana w pasie drogowym drogi gminnej ul. Kasztelańskiej (dziełka nr geod 76/1) wraz z komorą zasuw i rurociągiem tłocznym ø 110 mm z rur PE100 dwuścienny, g) wyposażenie technologiczne istniejącej pompowni ścieków P17i wraz z budową komory zasuw ø 1600 z polimerobetonu i rurociągu tłocznego 2 x ø 125 mm PE100 dwuścienny do zabudowy metodą bezwykopową - przewiertu sterowanego, h) wyposażenie technologiczne istniejącej pompowni ścieków P18i wraz z budową komory zasuw ø 1600 z polimerobetonu, studni retencyjnej na dopływie istniejącego kanału grawitacyjnego ø 200 PVC i rurociągu tłocznego ø 160 mm PE100 dwuścienny do zabudowy metodą bezwykopową - przewiertu sterowanego, i) wykonanie inspekcji tv kanałów sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (kamerowanie), j) wykonanie rozruchu technologicznego przepompowni ścieków, k) odbudowa nawierzchni drogowych, l) uzyskanie odpowiedniego zagęszczenia i nośności podłoża gruntowego dróg udokumentowane badaniami, m) obsługa geodezyjna oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, C) zalicznikowe instalacje elektryczne niskiego napięcia 0,4 kV pompowni ścieków nr PP17.10 i P17.11: a) zalicznikowe instalacje kablowe typu YKXs 4 x 10 mm2, b) szafki sterownicze pompowni nr PP17.10 i P17.11, c) przeprowadzić pomiary odbiorcze kabla nN w zakresie: sprawdzenia ciągłości żył kabla, pomiaru rezystancji izolacji, d) sprawdzenie pomiarami skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej w sieci, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez PW „BANCERTUS” Jacek Banaszewski 15-157 Białystok ul. Jutrzenki 3, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacja projektowa dotycząca postępowania na roboty budowlane pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Izabelin i Olmonty (nr sprawy: IGK.271.2.20.2019), dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.ug.juchn-kosc.wrotapodlasia.pl/zamowieniapubliczne/. Zamawiający nie formułuje wymagań określonych w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, z uwagi na możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby niepodlegające stosunkowi pracy, bowiem osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy i działają samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), w terminie do dnia 2 września 2019 roku do godziny 12:00, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale (luzem), natomiast kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. 6. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wstępne oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym – jeżeli Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące lub gdy nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, 5) potwierdzenie wniesienia wadium, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), w celu podpisania oferty lub innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach