Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową żłobka w miejscowości Kleosin.

Gmina Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, Jaśminowa 19
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Juchnowiec Kościelny
    Jaśminowa 19
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    REGON: 050659355
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową żłobka w miejscowości Kleosin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową żłobka i budynku gospodarczego w miejscowości Kleosin, gm. Juchnowiec Kościelny wraz z infrastrukturą techniczną oraz przebudową ul. Walerowskiego. tj.:Zadanie 1:Budowa żłobka.Budynek żłobka zaprojektowano na działkach nr ewid. 51/7, 52/10, 52/3, 50/3, 48/8, 51/3, 50/4, 49/5, 49/4, 47/5, obręb Kleosin, jednostka ewidencyjna 2002052, powiat białostocki, województwo podlaskie. Budynek niepodpiwniczony, o 2 kondygnacjach nadziemnych z poddaszem nieużytkowym, o dachu czterospadowym. Budynek o konstrukcji murowanej. Ściany zewnętrzne z bloczków wapienno-piaskowych. Ściany i ławy fundamentowe monolityczne żelbetowe. Stropy żelbetowe. Dach czterospadowy konstrukcji drewnianej, kryty blachą na rąbek stojący. Na terenie inwestycji przewidziano budynek gospodarczy na potrzeby żłobka i ochotniczej straży pożarnej oraz pełniący funkcję pomieszczenia ukrycia w okresie podwyższonej gotowości RP, w którym zlokalizowane jest pomieszczenie techniczne, zaplecze sanitarne oraz magazyn zewnętrzny dla żłobka, a ponadto projektuje się ciąg jezdny, ciągi piesze, plac zabaw, taras zewnętrzny, altanę zewnętrzną o konstrukcji drewnianej, ogrodzenie terenu i ogrodzenie placu zabaw, wykonanie skarp, nasadzenie zieleni, usytuowanie elementów małej architektury w postaci koszy, ławek i stojaków rowerowych oraz infrastrukturę techniczną:, instalację zewnętrzną wodociągową ze zbiornikiem ppoż., instalację zewnętrzną kanalizacji sanitarnej, instalację zewnętrzną kanalizacji technologicznej z separatorem tłuszczy, instalację zewnętrzną kanalizacji deszczowej, instalację zewnętrzną gazową, instalację elektryczną wraz z oświetleniem terenu, instalacją monitoringu oraz instalacją fotowoltaiczna. Zadanie obejmuje również wykonanie przyłączy: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze kanalizacji deszczowej, przyłącze gazowe, przyłącze ciepłownicze. Uwaga: • Zadanie nie obejmuje dostawy i montażu: wyposażenia żłobkowego (Projekt Techniczny, branża Architektura str. A62-A73), wyposażenia biurowo-gospodarczego (Projekt Techniczny, branża Architektura str. A74-A85), wyposażenia multimedialnego (Projekt Techniczny, branża Architektura str. A86-A87);• Zamawiający podtrzymuje swoje stanowisko zawarte w odpowiedziach do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn. Budowa żłobka w Kleosinie, znak: INW.271.1.4.2024, adres strony internetowej, na której prowadzone było postępowanie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-510ca9e8-c038-11ee-9897-f6855eb846c0Zadanie 2: Przebudowa części ul. Walerowskiego.Zadnie przewiduje przebudowę części ulicy Walerowskiego w Kleosinie w zakresie budowy chodnika,zjazdów, miejsc postojowych z betonowej kostki brukowej. Jednocześnie na długości chodnika wymieniony zostanie krawężnik, a od strony zieleńców ustawione zostanie obrzeże.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości:1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) w terminie do dnia 10.05.2024 r. roku do godziny 11:00, tj. przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Juchnowiec Kościelny;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp zostanie odrzucona .6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy pzp.7. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:nie dotyczy.b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (wszystkie części postępowania):nie dotyczy.c) sytuacji ekonomicznej i finansowej (wszystkie części postępowania):Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku oraz wykaże, że:- wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi zbliżone do przedmiotu zamówienia, obejmujące sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi lub kierowanie robotami budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej obejmującymi swoim zakresem budowę i/lub przebudowę budynku wraz z instalacjami i zagospodarowaniem terenu na kwotę min. 6 000 000,00 zł każda, przy czym budynek objęty każdą z w/w usług ma charakteryzować się kubaturą całkowitą min. 4 000 m3 oraz min. dwoma kondygnacjami nadziemnymi wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane;- osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za usługę nadzoru inwestorskiego, zobowiązane są posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub uprawnienia równorzędne wydane przed wejściem w życie ww. rozporządzenia, posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe (od momentu uzyskania uprawnień) tj.:uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:- konstrukcyjno-budowlanej, osoba winna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych, przy realizacji co najmniej 2 robót budowlanych, obejmujących swoim zakresem budowę i/lub przebudowę budynku wraz z instalacjami i zagospodarowaniem terenu na kwotę min. 6 000 000,00 zł każda, przy czym budynek objęty każdą z w/w robót budowlanych ma charakteryzować się kubaturą całkowitą min. 4 000 m3 oraz min. dwoma kondygnacjami nadziemnymi;- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji telekomunikacyjnych- inżynieryjnej drogowej.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, przynajmniej jeden z Wykonawców musi wykazać spełnienie powyższego warunku samodzielnie.2. Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach