Przetargi.pl
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego na czas prowadzenia robót w ramach zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej (4426S w Mazańcowicach) łączącej S1 z drogą wojewódzką 939

Powiat Bielski ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8136-900 , fax. 33 8220-672
  • Data zamieszczenia: 2013-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bielski
    ul. Piastowska 40 40
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 8136-900, fax. 33 8220-672
    REGON: 07218170600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego na czas prowadzenia robót w ramach zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej (4426S w Mazańcowicach) łączącej S1 z drogą wojewódzką 939
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego na czas prowadzenia robót w ramach zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej (4426S w Mazańcowicach) łączącej S1 z drogą wojewódzką 939. Szczegółowe określenie zakresu rzeczowego zadania podlegającego nadzorowi zawarte jest w dokumentacji technicznej pn. Przebudowa drogi powiatowej (4426S w Mazańcowicach) łączącej S1 z drogą wojewódzką 939, dostępnej na stronie internetowej: www.bip.powiat.bielsko.pl. Zakres zamówienia obejmuje nadzorowanie robót, a także zatwierdzanie wszelkich materiałów, techniki i technologii budowlanej oraz kontrolę jakości wykonania - zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacją projektową na wszystkich robotach objętych zadaniem inwestycyjnym. Ustala się następujący szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru: 1) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze specyfikacjami technicznymi i dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) Kontrola prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, księgi obmiarów oraz prawidłowego przechowywania dokumentów budowy; 3) Opiniowanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przedstawionego przez Wykonawcę robót przed rozpoczęciem robót. 4) Weryfikacja i zatwierdzenie Programów Zapewnienia Jakości (PZJ) sporządzonego przez Wykonawcę robót. 5) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 6) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 7) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach, ewentualnie polecenie ich usunięcia, w uzgodnieniu z Zarządem Dróg; 8) Bezzwłoczne informowanie Zarządu Dróg o ewentualnych przeszkodach w trakcie realizacji zadania oraz mogących wpływać na niedotrzymanie przez Wykonawcę robót terminów umownych. 9) Akceptacja oznakowania na czas prowadzenia robót, znaków, zapór i innych urządzeń zabezpieczających; 10) Ustalenie zakresu niezbędnych badań kontrolnych; uczestniczenie w pobieraniu próbek i analiza wyników badań oraz ocena jakości robót na podstawie wyników badań wykonawcy i badań inwestorskich (kontrolnych); 11) Akceptacja wyników pomiarów i badań, akceptacja formularzy wyników badań i pomiarów; 12) Wnioskowanie lub opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie ewentualnych niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej. 13) Opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, gdy wystąpi konieczność wykonania robót nie przewidzianych w umowie, warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego; weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy robót dotyczących powyższego zakresu; sporządzanie, w uzgodnieniu z Zarządem Dróg oraz Wykonawcą robót, protokołów konieczności na roboty dodatkowe. 14) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz koordynowanie i sprawdzanie realizacji ustaleń podjętych podczas tych kontroli. 15) Uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji oraz dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją przedmiotowego zadania inwestycyjnego do instytucji zarządzającej dofinansowaniem, jeśli wystąpi taka potrzeba. 16) Sprawdzenie i przekazanie inwestorowi kompletnego operatu kolaudacyjnego - zgodnego z STWiORB, łącznie z wynikami wszelkich niezbędnych badań laboratoryjnych i opinią techniczną dotyczącą zrealizowanego zadania; 17) Rozliczanie kosztów budowy; 18) Kontrolowanie zgodności prowadzonych robót ze sporządzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym zadania, dokonywanie wspólnie z Wykonawcą robót korekt i aktualizacji harmonogramu oraz przedkładanie ich Zarządowi Dróg do zatwierdzenia; 19) Sporządzanie dokumentacji fotograficznej inwestycji jako załącznik do sprawozdania końcowego. 20) Zwoływanie w uzgodnieniu z Zarządem Dróg, prowadzenie oraz sporządzanie protokołu z Rad Budowy, prowadzenie korespondencji. 21) Utrzymywanie stałego kontaktu z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego; 22) Zapewnienie możliwości codziennego kontaktu z Inspektorem Nadzoru na terenie budowy (godziny zostaną ustalone z Zarządem Dróg podczas przekazania placu budowy). 23) Zapewnienie zastępstwa krótkoterminowego na czas uzasadnionej nieobecności którejkolwiek z osób nadzorujących roboty , w tym branżowe; powyższe zastępstwo Inspektor Nadzoru winien zgłosić Zarządowi Dróg minimum 7 dni wcześniej, w celu uzyskania jego pisemnej zgody . 24) Kontrola nad dopełnieniem obowiązków Wykonawcy robót względem Zamawiającego, wynikających z zapisów umownych umowy na roboty budowlane - w przypadku odstąpienia od tej umowy. 25) Wszelkie czynności stanowiące obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego wynikające z aktualnych przepisów ustawy Prawo Budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach