Powiat Bielski ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8136800 , fax. 033 8220672
- Data zamieszczenia: 2013-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bielski
ul. Piastowska 40 40
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 8136800, fax. 033 8220672
REGON: 07218170600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bielsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa ul. Waryńskiego (4425S) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa ul. Waryńskiego (4425S). Powyższe zadanie inwestycyjne będzie realizowane na odcinku od skrzyżowania z ul. Korfantego do skrzyżowania z ul. Wenecką i ul. Czystą, z wyłączeniem obiektu mostowego objętego odrębną budową oraz z wyłączeniem przejazdu kolejowego (długość wyłączonego odcinka to ok. 250 m); obejmuje m.in.: a) przebudowę i wzmocnienie konstrukcji drogi, b) budowę kanalizacji deszczowej, c) budowę i przebudowę rowów odwadniających, d) budowę chodnika dla pieszych wraz z zatokami autobusowymi, e) przebudowę skrzyżowań i zjazdów. Szczegółowe określenie zakresu rzeczowego zadania podlegającego nadzorowi zawarte jest w dokumentacji technicznej pn. Przebudowa ul. Waryńskiego (4425S) dostępnej na stronie internetowej: www.bip.powiat.bielsko.pl. Zakres zamówienia obejmuje nadzorowanie robót, a także zatwierdzanie wszelkich materiałów, techniki i technologii budowlanej oraz jakości wykonania - zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacją projektową na wszystkich robotach objętych zadaniem inwestycyjnym. 1.3.3. Ustala się następujący zakres obowiązków Inspektora Nadzoru - zgodnie z art.25, 26 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. Nr 156 z 2006r., poz.1118 z późniejszymi zmianami): 1) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze specyfikacjami technicznymi i dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) Kontrola prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, księgi obmiarów oraz prawidłowego przechowywania dokumentów budowy; 3) Opiniowanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przedstawionego przez Wykonawcę robót przed rozpoczęciem robót. 4) Weryfikacja i zatwierdzenie Programów Zapewnienia Jakości (PZJ) sporządzonego przez Wykonawcę robót. 5) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 6) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 7) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach, ewentualnie polecenie ich usunięcia, w uzgodnieniu z Zamawiającym; 8) Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych przeszkodach w trakcie realizacji zadania oraz mogących wpływać na niedotrzymanie przez Wykonawcę robót terminów umownych. 9) Akceptacja oznakowania na czas prowadzenia robót, znaków, zapór i innych urządzeń zabezpieczających; 10) Ustalenie zakresu niezbędnych badań kontrolnych i zlecanie ich - po uzgodnieniu z Zamawiającym - laboratorium drogowemu do wykonania; uczestniczenie w pobieraniu próbek i analiza wyników badań oraz ocena jakości robót na podstawie wyników badań wykonawcy i badań inwestorskich (kontrolnych); 11) Akceptacja wyników pomiarów i badań, akceptacja formularzy wyników badań i pomiarów; 12) Wnioskowanie lub opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie ewentualnych niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej. 13) Opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, gdy wystąpi konieczność wykonania robót nie przewidzianych w umowie, warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego; weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy robót dotyczących powyższego zakresu; sporządzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Wykonawcą robót, protokołów konieczności na roboty dodatkowe. 14) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz koordynowanie i sprawdzanie realizacji ustaleń podjętych podczas tych kontroli. 15) Uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji/ dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją przedmiotowego zadania inwestycyjnego do instytucji zarządzającej dofinansowaniem, jeśli wystąpi taka potrzeba. 16) Sprawdzenie i przekazanie inwestorowi kompletnego operatu kolaudacyjnego, łącznie z wynikami wszelkich niezbędnych badań laboratoryjnych i opinią techniczną dotyczącą zrealizowanego zadania; 17) Rozliczanie kosztów budowy; 18) Kontrolowanie zgodności prowadzonych robót ze sporządzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym zadania, dokonywanie wspólnie z Wykonawcą robót korekt i aktualizacji harmonogramu oraz przedkładanie ich Zamawiającemu do zatwierdzenia; 19) Sporządzanie wraz z Wykonawcą robót dokumentacji fotograficznej inwestycji; jako załącznik do operatu kolaudacyjnego. 20) Zwoływanie, prowadzenie oraz sporządzanie protokołu z Rad Budowy; prowadzenie korespondencji. 21) Utrzymywanie stałego kontaktu z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego; 22) Wszelkie czynności stanowiące obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego wynikające z aktualnych przepisów ustawy Prawo Budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 26.02.2013r. godz. 11:45, w kwocie 1.000,00 zł (słownie: jedentysiączłotych 00/100). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin wpływu środków na konto ZDP. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. Pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku - Białej, 43-382 Bielsko-Biała ul. T. Regera 81 w - Bank Ochrony Środowiska S.A. O/Bielsko-Biała Nr 40 1540 1261 2010 7245 7720 0003 Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na w/w konto ZDP. 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. Gwarancjach bankowych; 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Jeżeli wadium będzie wnoszone w formie wymienionej w pkt 1, należy dołączyć do oferty kopię przelewu. Wadium wniesione w formach wymienionych w pkt 2 - 5 (wystawione na Zamawiającego: Powiat Bielski, ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała) należy przed terminem składania ofert złożyć (oryginał) w kasie Zarządu Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej, a do oferty załączyć potwierdzoną przez Wykonawcę kopię. Warunek złożenia oryginału w kasie Zarządu nie dotyczy ofert nadsyłanych; w takim przypadku załączony do oferty oryginał zostanie przekazany do kasy przez sekretarza komisji po otwarciu oferty. Oferent, który złoży ofertę niezabezpieczoną wadium odpowiadającemu powyższym Wymaganiom, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bielsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA WINDY W ZSP NR 5
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rewitalizacja rynku w dzielnicy brzegów w kwartale pomiędzy ulicami Czapli, królowej Jadwigi, Huloka i Hlonda - Budowa parkingu o nawierzchni utwardzonej przy ul. Witolda Czapli w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji - 3 zadania
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 przy ul. Tołstoja 13 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa budynku chlorowni na stację uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Wilkowicach
Dodano: 2016-07-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji c.o., wod. - kan., gazowej dla robót budowlanych pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - szkoły
Dodano: 2016-07-21 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Budowa parkingu przy ulicy Gwareckiej 31 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-30 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Budowa mostu w ciągu ulicy Piastowskiej w rejonie ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-20 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynku zespołu Szkół Specjalnych nr 4 przy ul. Bielszowickiej 108 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-15