Przetargi.pl
Świadczenie usługi nadzoru autorskiego i serwisu pogwarancyjnego na system informatyczny InfoMedica (HIS, LIS, Księgowość, Gospodarka Materiałowa) dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. Nr referencyjny sprawy nadany przez Zamawiającego.

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2015-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 15
    44-101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 00028836600028
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.io.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi nadzoru autorskiego i serwisu pogwarancyjnego na system informatyczny InfoMedica (HIS, LIS, Księgowość, Gospodarka Materiałowa) dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. Nr referencyjny sprawy nadany przez Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru autorskiego i serwisu pogwarancyjnego na system informatyczny InfoMedica (HIS, LIS, Księgowość, Gospodarka Materiałowa) dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach 2. Przedmiot Zamówienia obejmuje: a. nadzór autorski nad systemem InfoMedica b. pogwarancyjną opiekę serwisowa ww. systemu c. serwis w zakresie merytorycznego i technicznego wsparcia w elektronicznej wymianie danych za pośrednictwem ww. systemu d. dostosowanie funkcjonalności systemu informatycznego InfoMedica do potrzeb Zamawiającego Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty jest we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Lista modułów systemu informatycznego InfoMedica użytkowanych przez Zamawiającego, która jest objęta niniejszym Zamówieniem: 1. Część administracyjna - wszystkie moduły w wersji otwartej, tj. nielimitowanej ilością nazwanych użytkowników: 1.1. Finansowo-Księgowy 1.2. Rachunek Kosztów 1.3. Wycena Procedur Medycznych 1.4. Rejestr Sprzedaży 1.5. Gospodarka Magazynowo-Materiałowa 1.6. Kasa 1.7. Obsługa Kontraktów 1.8. Administrator 2. Część medyczna- wszystkie moduły z wyjątkiem KKL w wersji otwartej, tj. nielimitowanej ilością nazwanych użytkowników: 2.1. Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddziały, Statystyka Medyczna, Wykazy) 2.2. Apteka Szpitalna 2.3. Apteczka Oddziałowa Gabinetowa 2.4. Przychodnia 2.5. Laboratorium 2.6. Punkt Pobrań 2.7. Statystyka Zakażeń Szpitalnych 2.8. Pracownia Diagnostyczna 2.9. Pracownia Patomorfologii 2.10. Formularzowa Dokumentacja Medyczna 2.11. Zlecenia 2.12. Archiwum 2.13. Administrator 2.14. Integracja z systemem RIS Siemens oraz CATO 2.15. Symulator JGP 2.16. Kalkulacja Kosztów Leczenia (w wersji dla 5 nazwanych użytkowników) 2.17. Medyczny Portal Informacyjny - e-Rejestracja
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 725143004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Pula dodatkowych roboczogodzin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach