Przetargi.pl
Świadczenie usługi monitoringu w projekcie Profesjonalnie i zawodowo realizowanej w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi monitoringu w projekcie Profesjonalnie i zawodowo realizowanej w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu w projekcie Profesjonalnie i zawodowo realizowanej w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuję następujące działania: 1. ankietyzacja zadowolenia uczestników projektu, z jakości prowadzonego wsparcia poprzez przeprowadzenie działań monitoringowych dla działań szkoleniowych i doradczych projektu. Proces oceny udzielanego wsparcia będzie obejmował: -techniczną ocenę bazy szkoleniowej; -ocenę merytorycznej zawartość szkoleń; -ocenę materiałów dydaktycznych; -ocenę pracy trenerów (dostępność, komunikatywność, umiejętność przekazywania wiedzy); -ocenę metodologii zajęć. Ankietyzacja będzie prowadzona w sposób bezpośredni przez członków zespołu monitorującego podczas form wsparcia. Całość danych i informacji będzie dostępna i przetwarzana wyłącznie przez podmiot monitorujący. Każdy z uczestników wypełni ankietę, minimum dwa razy podczas trwania formy wsparcia w postaci szkoleń i doradztwa. Każdorazowo przedstawiciel podmiotu monitorującego sporządzi raport z badania danej grupy szkoleniowej, będący podsumowaniem przeprowadzonej ankietyzacji. Raporty będą także zawierały analizę porównawczą z wcześniejszymi ankietami. Ankiety będą przygotowane w oparciu o 5 stopniową skalę Likerta, wraz z pytaniami otwartymi, mającymi na celu wyrażenie dodatkowych opinii odnośnie prowadzonego wsparcia. Zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami, pytania ankietowe nie będą miały charakteru sugerującego konkretną odpowiedź. 2. badania rezultatów miękkich projektu; Badanie rezultatów miękkich będzie przeprowadzone dwukrotnie w trakcie trwania projektu - na początku i na końcu ścieżki wsparcia dla każdego z uczestników projektu indywidualnie. Respondenci będą określać poziom danej cechy (na 5 stopniowej skali Likerta) w zakresie: -zwiększenia motywacji do dalszego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i ogólnych; -upowszechnienia idei kształcenia ustawicznego; -zwiększenia wiary we własne możliwości zawodowe. Zebrane informację z dwóch ankiet umożliwią porównanie wzrostu / spadku danej cechy i zobrazują wpływ projektu na danego uczestnika. Ankietyzacja będzie prowadzona poprzez badanie uczestników. Całość danych i informacji będzie dostępna i przetwarzana wyłącznie przez podmiot monitorujący. Na koniec projektu zostanie sporządzony raport zbiorczy, mający charakter krótkookresowej ewaluacji ex-post. 3. monitoring szkoleń poprzez wywiady z trenerami; Monitoring pracy trenerów będzie prowadzony poprzez wywiady bezpośrednie oraz ankiety wypełniane minimum raz w miesiącu przez poszczególnych trenerów. Zakres informacji zwrotnej będzie obejmował: -ocenę programu szkoleniowego; -ocenę zaangażowania poszczególnych uczestników projektu; -ocenę atmosfery szkolenia, -ocenę przydatność przekazanej wiedzy, -ocenę pod kątem tworzenia nowych wzorców, które wpływają na wzrost samooceny, -ocenę wzrostu konkurencyjności na rynku pracy, -ocenę możliwości związanych z ukończeniem szkolenia. Informacje z przeprowadzonych wywiadów będą na bieżąco przekazywane osobie odpowiedzialnej za realizację projektu. 4. przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu; Przetwarzanie danych osobowych uczestników będzie związane z dostępem do bazy danych uczestników projektu oraz wprowadzaniem odpowiednich informacji do aplikacji PEFS. Odpowiednie dane będą wprowadzane do aplikacji na bieżąco oraz po zakończeniu udziału danej osoby w projekcie. Prawidłowość informacji zawartych w bazie danych projektu (zbieranych na etapie rekrutacji) będzie dodatkowo weryfikowana w oparciu o dokumenty rekrutacyjne (w tym np. kserokopie dowodów osobisty) w celu zapewnienie pełnej staranności w przekazie danych do IP 2. Pliki z danymi będą załączane do cyklicznych informacji przekazywanych we wnioskach o płatność. Działania związane z przetwarzaniem danych osobowych będą realizowane w oparciu o odpowiednie upoważnienie wystawiane imiennie na pracownika Podmiotu Monitoringowego przez osobę odpowiedzialną za realizację projektu. Podmiot zobowiązuje się do zachowania poufności danych i stosowania wszystkich zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). 5. przygotowywanie części merytorycznej do wniosku o płatność; Przygotowanie części merytorycznej wniosku o płatność będzie dotyczyć punktów: postęp rzeczowy realizacji projektu, planowany przebieg realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego wniosku, informacja na temat problemów / trudności związanych z realizacją projektu oraz załącznika nr 2. Zakres informacji będzie obejmował: -liczbę uczestników korzystających ze wsparcia / uczestników, którzy zakończyli udział w projekcie / osób, które przerwały udział w projekcie; -działania projektowe w okresie od początku realizacji projektu oraz od ostatniego przekazanego do IP 2 wniosku o płatność; -zgodność z harmonogramem projektu; -bariery w realizacji projektu wraz z podjętymi działaniami prewencyjnymi; -przeprowadzone kontrole projektu przez podmioty zewnętrzne (w tym IP2); -prognoza na kolejny okres sprawozdawczy. Dane niezbędne do części sprawozdawczej będą zbierane na bieżąco od osób zaangażowanych bezpośrednio w realizację projektu. 6. wsparcie merytoryczne beneficjenta w działaniach projektowych; Doświadczenie podmiotu w realizacji programów pomocowych będzie służyło kadrze projektu na etapie przygotowywania i realizacji projektu w zakresie: - weryfikowania materiałów promocyjnych pod kątem ich wizualizacji; - weryfikowania dokumentów rekrutacyjnych pod kątem ich wizualizacji, kompletności danych osobowych uczestników projektu oraz ochrony ich danych osobowych; - weryfikowania pozostałych dokumentów projektu pod kątem ich wizualizacji. Wykonawca zobowiązany będzie także do aktywnego uczestnictwa w procesie ewaluacji uczestników projektu, na życzenie podmiotu przeprowadzającego takie działania już po zakończeniu realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistego przedstawienia raportu Liderowi projektu z działań monitoringowych po każdym przeprowadzonym badaniu oraz osobistego wstawienia się każdorazowo na bezpośrednie wezwanie Lidera w biurze projektu (w Zawierciu) lub na terenie Katowic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: a) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób mających pełnić funkcję członków zespołu monitorującego (co najmniej dwóch osób), z których: - każda realizowała zadania z zakresu monitoringu i /lub przygotowywania wniosków o płatność w co najmniej 5 projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - co najmniej jedna osoba z tych dwóch osób przeprowadziła monitoring w co najmniej 2 projektach realizowanych w ramach POKL. b) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W/w zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt VI specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ich życiorysy zawodowe, przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli w wykazie, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 5) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 6) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Ich potencjały ludzkie, techniczne, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa zostaną zsumowane, aby mogli spełniać warunki udziału w postępowaniu. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy(ów). Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2, dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach