Przetargi.pl
Świadczenie usługi koordynatora szkolnego w projekcie Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS Nr 1 i ZS Nr 3 w Łukowie

Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, al. Tadeusza Kościuszki 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982950 , fax. 025 7982950
  • Data zamieszczenia: 2013-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Łukowie
    al. Tadeusza Kościuszki 10 10
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982950, fax. 025 7982950
    REGON: 00019702000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi koordynatora szkolnego w projekcie Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS Nr 1 i ZS Nr 3 w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koordynatora szkolnego projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Do zadań koordynatora szkolnego będzie należało: 1. planowanie i nadzór nad działaniami projektu na poziomie szkół oraz wymaganą dokumentacją w celu realizacji działań projektu zgodnie z przepisami prawa, 2. uzgadnianie harmonogramów zajęć i nadzór nad ich realizacją, 3. organizacja staży krajowych i zagranicznych dla uczestników/uczestniczek projektu zgodnie z założeniami projektu, 4. planowanie i organizacja prawidłowego procesu zakupu wyposażenia zaplanowanego w ramach projektu zgodnie z przepisami prawa, 5. nadzór merytoryczny nad zajęciami zaplanowanymi w ramach projektu, 6. bieżąca współpraca z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 1 w Łukowie 7. sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu, charakterystyki udzielonego wsparcia, dane ilościowe, jakościowe oraz postęp rzeczowy zrealizowanych działań, 8. przedstawiania Liderowi informacji finansowych i sprawozdawczych w terminach i formie umożliwiającej przygotowanie wniosków o płatność wymaganych w umowie o dofinansowanie projektu, 9. kompletowanie i weryfikacja prawidłowości dokumentacji projektowej, 10. współudział w tworzeniu procedury rekrutacji oraz udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej 11. zbieranie i przetwarzanie danych uczestników projektu na potrzeby systemu PEFS, wypełnienie i aktualizacja formularza PEFS, weryfikacja danych uczestników/uczestniczek projektu, 12. nadzór nad przestrzeganiem oraz przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, 13. nadzór nad dokumentami sprawdzającymi poziom wiedzy uczestników/uczestniczek projektu (na wejściu i wyjściu) oraz opracowywanie ich wyników. 14. promowanie projektu na poziomie szkoły (strona internetowa, dystrybucja ulotek, plakatów, działania informacyjne w trakcie spotkań z uczniami, rodzicami i pracodawcami), 15. umieszczanie logo EFS, PO KL i symbolu UE na materiałach promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych i szkoleniowych związanych z realizacją zadań zgodnie z wytycznymi dot. promocji PO KL 16. wykorzystywanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera., 17. systematyczne informowanie Koordynatora projektu o postępie i ewentualnych zagrożeniach w realizacji zajęć, 18. zbieranie danych dot. monitoringu z uwzględnieniem zgodności realizacji projektu z harmonogramem, stanu rekrutacji, stopnia osiąganych wskaźników, produktów, wykonanych usług i przekazywanie ich Liderowi 19. udział w posiedzeniach Zespołu projektowego i Grupy Sterującej, bezpośrednia współpraca z zespołem zarządzającym projektem, 20. aktywne uczestnictwo i współpraca w działaniach Partnerstwa mające na celu realizację projektu, 21. przygotowanie dokumentów do kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, 22. informowania uczestników projektu o obowiązku poddania się czynnościom kontrolnym, 23. dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy zlecenia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 24. przestrzeganie obowiązków, terminów i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, 25. wykorzystania środków finansowych wyłącznie na realizację zadań zaplanowanych w projekcie zgodnie z przepisami prawa , 26. nadzór nad archiwizacją dokumentacji projektu. 27. gromadzenie i sprawdzanie poprawności ewidencji czasu pracy nauczycieli, 28. prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy. Zamówienie wykonywane będzie w sposób ciągły na terenie siedziby zamawiającego w Zespole Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Łukowie. W razie konieczności, związanej z realizacją przedmiotu umowy, Wykonawca wykonywać będzie czynności związane z pełnioną funkcją, także poza siedzibą Zamawiającego, w zakresie i w sposób ustalony z Zamawiającym. Liderem projektu jest Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Lublinie, Partnerami - Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza oraz Zespół Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza, al. T. Kościuszki 10 oraz Zespole Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta, ul. Międzyrzecka 70 w Łukowie. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-088/12 Celem głównym projektu jest wzmocnienie atrakcyjności edukacyjnej w regionie oraz podniesienie jakości kształcenia w ZS nr 1 (ZSZ i Technikum) oraz ZS nr 3 (Technikum).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach