Przetargi.pl
Świadczenie usługi kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Słupsku

Gmina Miejska Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3/219
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8423236 , fax. 059 8424297
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Słupsk
    Plac Zwycięstwa 3/219 3/219
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8423236, fax. 059 8424297
    REGON: 00059064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztmslupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Zarząd Transportu Miejskiego w Słupsku na wszystkich liniach kursujących w granicach administracyjnych miasta i miejsko-podmiejskich we wszystkie dni robocze, soboty, niedziele i święta oraz prowadzenie windykacji i egzekucji należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi: - Aktualny dokument (przyjmuje się do sześciu miesięcy od daty wystawienia przez organ wystawiający) dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej. 3. Oświadczenie złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 2) o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 4. Oświadczenie złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 2), o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez zastrzeżeń. 5. Wypełniony formularz oferty (zgodny z załącznikiem nr 2) sporządzony wg załączonego wzoru. 6. Minimum 3 referencji potwierdzających wykonywanie tożsamej usługi na zlecenie innych przewoźników, zarządów transportu lub miast w ciągu ostatnich 3 lat.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ztmslupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach