Przetargi.pl
Świadczenie dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku usługi kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 841 00 93
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 841 00 93
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku usługi kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku usługi kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności świadczenie usług polegających na: 1) przeprowadzeniu miesięcznie minimum 2000 kontroli biletów na liniach komunikacji miejskiej i podmiejskiej organizowanych przez Zamawiającego; 2) kontrolę biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (Zamawiającego) należy przeprowadzać: a) w składzie minimum dwuosobowym, b) we wszystkie dni roku, c) na wszystkich liniach (kursujących w granicach administracyjnych miasta Słupska i miejsko - podmiejskich), d) we wszystkich godzinach kursowania autobusów; 3) poprzez kontrolę biletów rozumie się wejście do autobusu i sprawdzenie czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w autobusie posiadają ważne bilety na przejazd, przewóz bagażu i zwierząt lub dokumenty uprawniające do bezpłatnych bądź ulgowych przejazdów oraz odnotowanie tej kontroli w dziennym zestawieniu kontroli wraz z załączeniem wydruku kontrolnego z kasownika. 4) w przypadku ujawnienia w czasie kontroli pasażera bez biletu na przejazd lub bez dokumentu uprawniającego do przejazdu bezpłatnego bądź ulgowego, Wykonawca pobiera właściwą opłatę za przewóz oraz opłatę dodatkową w wysokościach określonych w uchwałach Rady Miejskiej w Słupsku i Rady Gminy Dębnica Kaszubska; 5) prowadzeniu weryfikacji ważności biletów okresowych przy pomocy telefonu komórkowego kompatybilnego z oprogramowaniem kontrolnym dostarczonym przez Zamawiającego (system operacyjny Windows mobile), z możliwością aktualizowania bazy danych z serwerem internetowym minimum 1 raz dziennie; Zamawiający przekaże Wykonawcy cztery aparaty telefoniczne; pozostałe urządzenia, niezbędne do wykonania usługi, Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, na swój koszt, w ilości gwarantującej posiadanie aparatu telefonicznego przez każdego z kontrolerów; 6) nakładaniu i pobieraniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (w tym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy) i warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ: a) opłat dodatkowych za: - przejazd bez ważnego biletu, - biletu o niepełnej wartości, bez ważnego dokumentu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu, - naruszenie przepisów o przewozie rzeczy i zwierząt, - spowodowanie przez podróżnego zatrzymania lub zmiany trasy środka transportu bez uzasadnionej przyczyny, b) opłaty za właściwy bilet (kwota należna za przejazd na danym odcinku), c) opłaty manipulacyjnej, w wysokościach określonych w uchwałach, o których mowa w załącznikach nr 1 i nr 2 do wzoru umowy; 7) całkowitej windykacji opłat, o których mowa w ppkt 6a) i 6b); 8) prowadzeniu postępowań odwoławczych od nałożonych opłat dodatkowych oraz właściwej należności za przewóz; 9) przetwarzaniu danych osobowych w zakresie objętym obowiązkiem administratora przy dokonywaniu czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym, w terminie obowiązywania umowy o zamówienie publiczne zawartej na podstawie niniejszego postępowania, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926); 10) używaniu przez Wykonawcę do wszelkich celów związanych z kontrolą biletów, własnych druków (pokwitowania, mandaty, ponaglenia, wezwania, itp.), po uprzednim przedstawieniu Zamawiającemu wzorów i ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego; 11) zapewnieniu przez Wykonawcę, na własny koszt, kandydatom na kontrolerów biletów, szkolenia teoretycznego i praktycznego, zakończonego egzaminem u Zamawiającego, uwzględniając następujące warunki: a) szkolenie musi obejmować znajomość wymogów zawartych w załączniku nr 4 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, b) kopia aktualnego zaświadczenia o niekaralności osób wykonujących czynności kontroli biletów oraz windykacji należności musi być dostarczona do Zamawiającego przed przystąpieniem do egzaminu u Zamawiającego, c) bez zaświadczenia o zdanym egzaminie u Zamawiającego, Wykonawca nie ma prawa dopuszczać osób do czynności kontroli biletów, d) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną za dobór osób przeprowadzających kontrolę i ich działania, e) Zamawiający ma prawo do wnoszenia zastrzeżeń personalnych wobec kandydatów na kontrolerów biletów włącznie z wydaniem zakazu prowadzenia kontroli. 3. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926) Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) opracowania zakresu czynności osób przetwarzających dane osobowe z uwzględnieniem ich odpowiedzialności za ochronę danych osobowych, 2) wydania imiennego upoważnienia do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład, 3) zabezpieczenia systemu informacyjnego w mechanizmy uwierzytelniania użytkownika oraz kontroli dostępu do danych osobowych. 4. Zamawiający ma prawo w uzgodnieniu z Wykonawcą wskazania odcinków sieci komunikacji miejskiej objętej szczególnym nadzorem kontroli biletów. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą uzgodnią harmonogram kontroli na wyznaczonych odcinkach. 5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić na terenie miasta Słupska lokal do prowadzenia biura obsługi pasażerów, wyposażony w łączność telefoniczną, do przyjmowania interesantów w sprawach odwołań, bądź w innych sprawach związanych z czynnościami wykonywanymi przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji lokalizacji biura. Przyjmowanie interesantów będzie się odbywało w godzinach określonych przez Wykonawcę: minimum w trzy dni robocze, a w każdym tygodniu minimum 24 godziny. Godziny pracy biura powinny być ustalone w taki sposób, aby gwarantowały swobodny dostęp interesantom, z uwzględnieniem godzin popołudniowych. Informację o miejscu i terminie przyjmowania interesantów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na piśmie w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i wszelkimi zapisami wzoru umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 9. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 10. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 11. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi. Przystępując do realizacji umowy i w trakcie jej trwania Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach