Przetargi.pl
Świadczenie usługi kompleksowej ochrony osób i mienia Zachodniopomorskiego OW NFZ

Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 71-470 Szczecin, ul. Arkońska 45
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4251161 , fax. 091 4251096
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Arkońska 45 45
    71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4251161, fax. 091 4251096
    REGON: 01581798500096
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kompleksowej ochrony osób i mienia Zachodniopomorskiego OW NFZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej ochrony osób i mienia Zachodniopomorskiego OW NFZ, której zakres został szczegółowo opisany poniżej oraz przeciwdziałaniu zakłóceniom ładu i porządku publicznego na terenie chronionych obiektów. Zakres usługi ochrony dotyczący siedziby Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Arkońskiej 45 (budynek o powierzchni użytkowej ok. 3000 m2) obejmuje: a) całodobową ochronę fizyczną obiektu oraz całodobowe monitorowanie (dozór) obiektu z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej TVD, systemu włamania i napadu SWiN i systemu sygnalizacji alarmu pożaru SAP, b) natychmiastową reakcję pracowników ochrony na zagrożenie, w przypadku wysłania alarmu przez pracowników Zamawiającego z bezprzewodowego systemu Jablotron, c) wsparcie - w razie konieczności - grupą interwencyjną chroniony obiekt, wezwaną przez dozorujących, po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu, d) zawiadomienie - w razie konieczności: pogotowia ratunkowego, straży pożarnej i policji, w celu podjęcia właściwych działań, e) wydawanie i przyjmowanie od pracowników Zamawiającego i pracowników firmy wykonującej usługę sprzątania kluczy do pomieszczeń biurowych oraz prowadzenie Rejestru wydawanych kluczy, f) prowadzenie Książki ochrony obiektu, w której odnotowywane są m.in. wykonane obowiązkowe obchody chronionego obiektu, włączenie się alarmu któregokolwiek systemu, g) włączanie oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia, sprawdzanie, w ramach dokonywanego obchodu, czy wszystkie okna w pomieszczeniach są zamknięte, po godzinach urzędowania Zamawiającego, h) pomoc osobom niepełnosprawnym przy zejściu z windy na poziomie parteru do sali obsługi ubezpieczonych i innych pomieszczeń na tym poziomie, i) w sytuacjach tego wymagających otwieranie i zamykanie szlabanu zabezpieczającego wjazd na teren parkingu przyległego do siedziby Zamawiającego, j) w godzinach urzędowania Zleceniodawcy godz. 800 - 1600 udzielanie podstawowych informacji w zakresie organizacji pracy w pomieszczeniach oraz kierowanie interesantów, zgodnie z przyjętymi zasadami u Zamawiającego, k) wykonywanie opisanych czynności poprzez pracowników ochrony całodobowo w systemie zmianowym (całodobowa ochrona świadczona będzie w godzinach od 7.00 do godziny 7.00 dnia następnego), przy pomocy dwóch pracowników ochrony na zmianie, bez konieczności posiadania licencji pracownika ochrony. A zatem usługa świadczona będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: 1) stałej, 2) polegającej na stałym dozorze sygnałów gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. Nr 145 z 2005 r, poz. 1221 z późn. zm.). Do pełnienia obowiązków określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia wykonawca oddeleguje pracowników niekaranych, sprawnych fizycznie, o miłej aparycji, taktownych, ubranych w jednolite stroje oznaczone widocznym logo firmy i wyposażonych w imienne identyfikatory zawierające następujące informacje: nazwa firmy, imię i nazwisko pracownika ochrony oraz określenie OCHRONA. Pracownicy ochrony zobowiązani będą do: 1) znajomości alarmowych numerów telefonów (policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, straży miejskiej, pogotowia energetycznego, wodno-kanalizacyjnego i dźwigowego), 2) natychmiastowego powiadomienia, w przypadku zaistnienia zagrożenia, odpowiednich służb wymienionych w pkt 1), a także wskazanych pracowników Zamawiającego wraz z osobą kierującą pracownikami ochrony, 3) znajomości numerów telefonów własnych grup interwencyjnych, 4) znajomości numerów telefonów wskazanych pracowników Zamawiającego; w tym celu Zamawiający przekaże pracownikom ochrony spis telefonów, 5) obsługi systemów alarmowych zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego. W celu prawidłowej obsługi wszystkich zainstalowanych systemów alarmowanych, Zamawiający zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia w tym przedmiocie, przed rozpoczęciem świadczenia usługi ochrony, a termin przeprowadzenia szkolenia zostanie podany w umowie zawartej z wybranym wykonawcą, 6) znajomości rozmieszczenia wyłączników: prądu, zaworów wodnych itp. znajdujących się w budynku siedziby Zamawiającego, 7) znajomości przepisów bhp i ppoż. obowiązujących na terenie chronionego obiektu oraz znajomości rozmieszczenia dróg ewakuacyjnych, wyjść z obiektu, a także lokalizacji sprzętu ppoż, 8) niezwłocznego powiadamiania osób upoważnionych ze strony Zamawiającego o awariach i uszkodzeniach, nieprawidłowo funkcjonujących urządzeniach technicznych, naruszonych plombach, niewłaściwym zabezpieczeniu mienia przez pracowników Zamawiającego, uszkodzeniach i zniszczeniach szyb i zamków oraz innych zdarzeniach powodujących sytuacje zagrożenia, 9) wykonywania w ciągu doby cyklicznych obchodów budynku i terenu przyległego i rejestrowanie tego faktu za pomocą odpowiedniego systemu rejestracyjnego zainstalowanego przez wykonawcę. Pracownikom ochrony w trakcie realizacji zamówienia zabrania się: 1) pełnienia służby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, 2) samowolnego i bezpodstawnego opuszczania posterunku, 3) udzielania wywiadów w mediach w związku z pełnioną służbą lub na temat Zamawiającego, 4) korzystania z telefonu stacjonarnego, udostępnionego przez Zamawiającego (wydzielona linia telefoniczna o numerze 91 454 07 71), poza okolicznościami wynikającymi z pełnienia ochrony, 5) przebywania na posterunku (pomieszczenie ochrony) osób trzecich, 6) niekulturalnego i nietaktownego odnoszenia się do pracowników Zamawiającego i przybyłych interesantów, 7) bezpodstawnego wzywania służb alarmowych wyżej wymienionych, l) użycia w razie potrzeby grupy interwencyjnej (patrol samochodowy), która dotrze do chronionego obiektu w ciągu 10 minut, m) utrzymywanie łączności z bazą oraz grupą interwencyjną za pomocą łączności bezprzewodowej. A zatem Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony dysponowali odpowiednim sprzętem łączności bezprzewodowej, tj. telefonami komórkowymi lub radiotelefonami przenośnymi, które są niezbędne do realizacji zamówienia (w ilości jednej sztuki telefonu lub radiotelefonu dla każdej zmiany, podczas pełnionej służby), n) wybrany wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu, w terminie 14 dni roboczych od daty rozpoczęcia świadczenia usługi, Instrukcji ochrony obiektu, o której mowa w ustawie o ochronie osób i mienia i Instrukcja ta zawierać będzie uregulowania dotyczące zarówno budynku stanowiącego siedzibę Zamawiającego w Szczecinie, jak i pomieszczeń Delegatury w Koszalinie. Ostateczne podpisanie Instrukcji ochrony obiektu przez strony umowy nastąpi w terminie nie późniejszym niż 30 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi. Zakres usługi ochrony dotyczący pomieszczeń biurowych w obiekcie najmowanym na potrzeby Delegatury Oddziału, położonego w Koszalinie przy ul. Konstytucji 3 maja 7 (najmowane pomieszczenia o powierzchni użytkowej ok. 140 m2) obejmuje: a) całodobowe monitorowanie informacji przychodzących do Stacji Monitorowania Alarmów SMA, w zakresie chronionych pomieszczeń biurowych najmowanych przez Zamawiającego, b) prowadzenie Księgi realizacji umowy zawierającej informacje o zdarzeniach typu: włamanie, napad, rozbrojenie/uzbrojenie obiektu, c) użycia w razie potrzeby grupy interwencyjnej (patrol samochodowy), która dotrze do chronionego obiektu w ciągu 10 minut, a w razie potrzeby powiadomienie przez dyspozytora: pogotowia ratunkowego, straży pożarnej, policji i innych właściwych służb, d) automatyczne, bez ingerencji Zamawiającego, kontrolowanie czasu rozbrojenia i uzbrojenia systemu alarmowego, w wymaganych porach, e) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia i zamontowania w pomieszczeniach Delegatury, na własny koszt, niezbędnych urządzeń do wykonywania zamówienia w przedmiotowym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4.600,- zł (słownie złotych: cztery tysiące sześćset). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach