Przetargi.pl
Świadczenie usługi kompleksowej ochrony mienia Zachodniopomorskiego OW NFZ

Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 71-470 Szczecin, ul. Arkońska 45
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4251161 , fax. 091 4251096
  • Data zamieszczenia: 2015-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Arkońska 45 45
    71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4251161, fax. 091 4251096
    REGON: 01581798500096
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kompleksowej ochrony mienia Zachodniopomorskiego OW NFZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej ochrony mienia Zachodniopomorskiego OW NFZ, której zakres został szczegółowo opisany poniżej oraz przeciwdziałanie zakłóceniom ładu i porządku publicznego na terenie chronionych obiektów. Zakres usługi ochrony dotyczący siedziby Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Arkońskiej 45 (budynek o powierzchni użytkowej ok. 3 tys. m2) obejmuje: a) całodobową ochronę fizyczną obiektu oraz całodobowe monitorowanie (dozór) obiektu z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej TVD, systemu włamania i napadu SWiN i systemu sygnalizacji alarmu pożaru SAP, b) natychmiastową reakcję agentów ochrony na zagrożenie, w przypadku wysłania alarmu przez pracowników Zamawiającego z bezprzewodowego systemu Jablotron, c) całodobowe monitorowanie informacji przychodzących do Stacji Monitorowania Alarmów SMA, w zakresie chronionego obiektu Zamawiającego, d) wsparcie - w razie konieczności - grupą interwencyjną chronionego obiektu, wezwaną przez dozorujących, po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu, e) zawiadomienie - w razie konieczności: pogotowia ratunkowego, straży pożarnej i policji, w celu podjęcia właściwych działań, f) wydawanie i przyjmowanie od pracowników Zamawiającego i pracowników firmy wykonującej usługę sprzątania kluczy do pomieszczeń biurowych oraz prowadzenie Rejestru wydawania kluczy, g) prowadzenie Książki ochrony obiektu, w której odnotowywane są m.in. wykonane obowiązkowe obchody chronionego obiektu, włączenie się alarmu któregokolwiek systemu, h) włączanie oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia, sprawdzanie, w ramach dokonywanego obchodu, czy wszystkie okna w pomieszczeniach są zamknięte, po godzinach urzędowania Zamawiającego, i) pomoc osobom niepełnosprawnym przy zejściu z windy na poziomie parteru do sali obsługi ubezpieczonych i innych pomieszczeń na tym poziomie oraz pomoc tym osobom przy otwarciu drzwi zewnętrznych na poziomie tarasu wejściowego do budynku (wejście W1) i na poziomie piwnicy (wejście W2); przy obydwu drzwiach oraz przy windzie są zamontowane dzwonki przywołujące ochronę, j) uruchamianie blokady wjazdu na przylegający do siedziby Zamawiającego parking, po godzinach urzędowania i zwalnianie blokady o godzinie 700, k) dostarczanie przez agenta ochrony, w każdy dzień roboczy o godz. 720, pracownikom Zamawiającego wykonującym pracę w lokalizacji przy ul. Harcerzy 3-5 w Szczecinie, kasetki z kluczami do pomieszczeń znajdujących się w ww. lokalizacji; odległość od siedziby Zamawiającego do lokalizacji wynosi ok. 200 m; kasetka z kluczami będzie zdawana do punktu ochrony budynku w siedzibie Zamawiającego przez pracownika zewnętrznej firmy sprzątającej, l) pracownik zewnętrznej firmy sprzątającej, po zakończonej pracy, uzbraja alarm, zamyka wszystkie drzwi do pomieszczeń i zdaje kasetkę z kluczami do punktu ochrony budynku. m) w godzinach urzędowania Zamawiającego od 800-1600, a w środy od 800-1800 udzielanie interesantom podstawowych informacji w zakresie organizacji pracy w pomieszczeniach oraz kierowanie interesantów, zgodnie z przyjętymi zasadami u Zamawiającego, n) wykonywanie opisanych czynności poprzez agentów ochrony całodobowo w systemie zmianowym, przy pomocy dwóch agentów ochrony na zmianie; Zamawiający nie wymaga, aby agenci ochrony skierowani do świadczenia usługi byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w myśl art. 28 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia; tekst jedn. Dz. U. z 2014 r, poz. 1099. A zatem usługa świadczona będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: 1) stałej, tj. przy pomocy 2 agentów ochrony przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia, 2) polegającej na stałym dozorze sygnałów gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z przywołaną wyżej ustawą o ochronie osób i mienia. Do pełnienia obowiązków określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia wykonawca oddeleguje osoby niekarane, posiadające sprawność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań, stwierdzoną aktualnym orzeczeniem lekarskim, o miłej aparycji, taktowne, ubrane w jednolite stroje oznaczone widocznym logo firmy i wyposażone w imienne identyfikatory zawierające następujące informacje: nazwa firmy, imię i nazwisko agenta ochrony oraz określenie OCHRONA. Agenci ochrony zobowiązani będą do: 1) znajomości alarmowych numerów telefonów: policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, straży miejskiej, pogotowia energetycznego, wodno-kanalizacyjnego i dźwigowego, 2) natychmiastowego powiadomienia, w przypadku zaistnienia zagrożenia, odpowiednich służb wymienionych w pkt 1, a także wskazanych pracowników Zamawiającego wraz z osobą kierującą agentami ochrony, 3) znajomości numerów telefonów własnych grup interwencyjnych, 4) znajomości numerów telefonów wskazanych pracowników Zamawiającego; w tym celu Zamawiający przekaże agentom ochrony spis telefonów, 5) obsługi systemów alarmowych zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego. W celu prawidłowej obsługi wszystkich zainstalowanych systemów alarmowanych, Zamawiający zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia w tym przedmiocie, przed rozpoczęciem świadczenia usługi ochrony, a termin przeprowadzenia szkolenia zostanie podany w umowie zawartej z wybranym wykonawcą, 6) znajomości rozmieszczenia wyłączników: prądu, zaworów wodnych itp. znajdujących się w budynku siedziby Zamawiającego, 7) znajomości przepisów bhp i ppoż. obowiązujących na terenie chronionego obiektu oraz znajomości rozmieszczenia dróg ewakuacyjnych, wyjść z obiektu, a także lokalizacji sprzętu ppoż, 8) niezwłocznego powiadamiania osób upoważnionych ze strony Zamawiającego o awariach i uszkodzeniach, nieprawidłowo funkcjonujących urządzeniach technicznych, naruszonych plombach, niewłaściwym zabezpieczeniu mienia przez pracowników Zamawiającego, uszkodzeniach i zniszczeniach szyb i zamków oraz innych zdarzeniach powodujących sytuacje zagrożenia, 9) wykonywania w ciągu doby cyklicznych obchodów budynku i terenu przyległego i rejestrowanie tego faktu za pomocą odpowiedniego systemu rejestracyjnego zainstalowanego przez wykonawcę. Agentom ochrony w trakcie realizacji zamówienia zabrania się: 1) pełnienia służby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, 2) samowolnego i bezpodstawnego opuszczania posterunku, 3) udzielania wywiadów w mediach w związku z pełnioną służbą lub na temat Zamawiającego, 4) korzystania z telefonu stacjonarnego, udostępnionego przez Zamawiającego; wydzielona linia telefoniczna o numerze 91 454 07 71, poza okolicznościami wynikającymi z pełnienia ochrony, 5) przebywania na posterunku ochrony osób trzecich, 6) niekulturalnego i nietaktownego odnoszenia się do pracowników Zamawiającego i przybyłych interesantów, 7) bezpodstawnego wzywania służb alarmowych wyżej wymienionych, o) użycie w razie potrzeby grupy interwencyjnej patrol samochodowy, która dotrze do chronionego obiektu w ciągu 10 minut, p) utrzymywanie łączności z bazą oraz grupą interwencyjną za pomocą łączności bezprzewodowej. Zamawiający wymaga, aby agenci ochrony dysponowali odpowiednim sprzętem łączności bezprzewodowej, tj. telefonami komórkowymi lub radiotelefonami przenośnymi, które są niezbędne do realizacji zamówienia, w ilości jednej sztuki telefonu lub radiotelefonu dla każdej zmiany, podczas pełnionej służby, q) wybrany wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu, w terminie 14 dni roboczych od daty rozpoczęcia świadczenia usługi, Instrukcji ochrony obiektu, o której mowa w przywołanej ustawie o ochronie osób i mienia i Instrukcja ta zawierać będzie uregulowania dotyczące zarówno budynku stanowiącego siedzibę Zamawiającego w Szczecinie, jak i pomieszczeń Delegatury w Koszalinie. Ostateczne podpisanie Instrukcji ochrony obiektu przez Strony umowy nastąpi w terminie nie późniejszym niż 30 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi. Zakres usługi ochrony dotyczący pomieszczeń biurowych, najmowanych na potrzeby Delegatury Zamawiającego, w obiekcie położonym w Koszalinie przy ul. Konstytucji 3 Maja 7; pomieszczenia o powierzchni użytkowej 152 m2 obejmuje: a) całodobowe monitorowanie informacji przychodzących do Stacji Monitorowania Alarmów SMA, w zakresie chronionych pomieszczeń biurowych najmowanych przez Zamawiającego, b) prowadzenie Książki ochrony obiektu zawierającej informacje o zdarzeniach typu: włamanie, napad, rozbrojenie/uzbrojenie obiektu, c) użycie w razie potrzeby grupy interwencyjnej patrol samochodowy, która dotrze do chronionego obiektu w ciągu 10 minut, a w razie potrzeby powiadomienie przez dyspozytora: pogotowia ratunkowego, straży pożarnej, policji i innych właściwych służb, d) automatyczne, bez ingerencji Zamawiającego, kontrolowanie czasu rozbrojenia i uzbrojenia systemu alarmowego, w wymaganych porach, e) wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia i zamontowania w pomieszczeniach Delegatury, na własny koszt, niezbędnych urządzeń do wykonywania zamówienia w przedmiotowym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach