Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
- Data zamieszczenia: 2010-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
REGON: 00028890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi kompleksowego zarządzania procesem rozliczeń dofinansowania projektu pn. Przebudowa parteru Kliniki Okulistyki oraz zakup aparatury medycznej w celu zwiększenia jakości specjalistycznych usług w SPSK nr 2 PAM w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi kompleksowego zarządzania procesem rozliczeń dofinansowania projektu pn. Przebudowa parteru Kliniki Okulistyki oraz zakup aparatury medycznej w celu zwiększenia jakości specjalistycznych usług w SPSK nr 2 PAM w Szczecinie 2. W przypadku gdyby Zamawiający nie uzyskał dofinansowania projektu opisanego w pkt 1 Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust 1 a) PZP. 3. Wykonawca w ramach kompleksowego zarządzania procesem rozliczeń finansowych zobowiązany będzie wykonać wszystkie czynności niezbędne do przeprowadzenia procesu rozliczeń dofinansowania Projektu i sprawozdawczości z realizacji Projektu i otrzymania przez Zamawiającego płatności końcowej. 4/ Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności : a) przygotowanie wniosków o zaliczkę i wniosków o płatność pośrednią , jeżeli będą występowały , wraz z załącznikami b) przygotowanie wniosku o płatność końcową wraz z kompletem dokumentów potwierdzających wykonanie rzeczowe Projektu , rozumiane jako realizacja Harmonogramu Projektu , zgodnie z zasadami określonymi w Wytycznych w zakresie sprawozdawczości POIiŚ c) przygotowywanie do Instytucji Wdrażającej kompletnych wniosków wraz z wymaganymi załącznikami o wyrażenie zgody na zmianę warunków realizacji Projektu oraz aneksowanie umowy o dofinansowanie d) przygotowywanie wzorów opisu dokumentów związanych z realizacją Projektu oraz faktur określających poniesienie wydatków na realizację Projektu e) przygotowywanie listy dokumentów wymaganych jako załączniki do wniosku o płatność , które winien przygotować Zamawiający wraz z opisem sposobu ich wypełnienia f) przygotowywanie projektów pism kierowanych przez Zamawiającego do Instytucji Wdrażającej g) przekazanie wytycznych w zakresie prowadzenia informacji i promocji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko h) przygotowywanie innych dokumentów oraz wykonywanie innych czynności , nie wymienionych w umowie związanych z Projektem , jeżeli będą niezbędne do prawidłowego i skutecznego rozliczenia Projektu . 4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy oraz warunki realizacji zamówienia określa umowa, której wzór zawarty jest w Rozdziale II niniejszej SIWZ . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA DORADZTWA ZAWODOWEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU NAJLEPSZY W ZAWODZIE
Dodano: 2015-03-03 - Usługa doradztwa zawodowego przy realizacji projektu Najlepszy w zawodzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-04-02 - Świadczenie usług doradczych z zakresu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na potrzeby projektu Najlepszy w zawodzie - II.
Dodano: 2014-03-12 - Świadczenie usług doradczych z zakresu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na potrzeby projektu Najlepszy w zawodzie
Dodano: 2014-02-13 - Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez usługi doradztwa specjalistycznego w latach 2013 i 2014 - w 2014 roku.
Dodano: 2014-02-13 - Świadczenie usług asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego Szansa na rozwój realizowanego w latach 2013 i 2014 - w roku 2013 przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-05-15 - Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez usługi doradztwa specjalistycznego w latach 2013 i 2014 - w 2013 roku.
Dodano: 2013-04-08 - Prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla osób z niepełnosprawnością i ich rodzin ze szczególnym uwzględnieniem osób z zaburzeniami psychicznymi z zakresu seksuologii, dla uczestników Projektu -Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej.
Dodano: 2012-10-23 - Prowadzenie specjalistycznego poradnictwa dla rodzin z dziećmi z zakresu seksuologii, dla uczestników Projektu - Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej.
Dodano: 2012-10-23 - OPRACOWANIE ANALIZY KONSOLIDACJI URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
Dodano: 2011-08-11