Przetargi.pl
Świadczenie usługi kompleksowego zarządzania procesem rozliczeń dofinansowania projektu pn. Przebudowa parteru Kliniki Okulistyki oraz zakup aparatury medycznej w celu zwiększenia jakości specjalistycznych usług w SPSK nr 2 PAM w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
  • Data zamieszczenia: 2010-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kompleksowego zarządzania procesem rozliczeń dofinansowania projektu pn. Przebudowa parteru Kliniki Okulistyki oraz zakup aparatury medycznej w celu zwiększenia jakości specjalistycznych usług w SPSK nr 2 PAM w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi kompleksowego zarządzania procesem rozliczeń dofinansowania projektu pn. Przebudowa parteru Kliniki Okulistyki oraz zakup aparatury medycznej w celu zwiększenia jakości specjalistycznych usług w SPSK nr 2 PAM w Szczecinie 2. W przypadku gdyby Zamawiający nie uzyskał dofinansowania projektu opisanego w pkt 1 Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust 1 a) PZP. 3. Wykonawca w ramach kompleksowego zarządzania procesem rozliczeń finansowych zobowiązany będzie wykonać wszystkie czynności niezbędne do przeprowadzenia procesu rozliczeń dofinansowania Projektu i sprawozdawczości z realizacji Projektu i otrzymania przez Zamawiającego płatności końcowej. 4/ Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności : a) przygotowanie wniosków o zaliczkę i wniosków o płatność pośrednią , jeżeli będą występowały , wraz z załącznikami b) przygotowanie wniosku o płatność końcową wraz z kompletem dokumentów potwierdzających wykonanie rzeczowe Projektu , rozumiane jako realizacja Harmonogramu Projektu , zgodnie z zasadami określonymi w Wytycznych w zakresie sprawozdawczości POIiŚ c) przygotowywanie do Instytucji Wdrażającej kompletnych wniosków wraz z wymaganymi załącznikami o wyrażenie zgody na zmianę warunków realizacji Projektu oraz aneksowanie umowy o dofinansowanie d) przygotowywanie wzorów opisu dokumentów związanych z realizacją Projektu oraz faktur określających poniesienie wydatków na realizację Projektu e) przygotowywanie listy dokumentów wymaganych jako załączniki do wniosku o płatność , które winien przygotować Zamawiający wraz z opisem sposobu ich wypełnienia f) przygotowywanie projektów pism kierowanych przez Zamawiającego do Instytucji Wdrażającej g) przekazanie wytycznych w zakresie prowadzenia informacji i promocji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko h) przygotowywanie innych dokumentów oraz wykonywanie innych czynności , nie wymienionych w umowie związanych z Projektem , jeżeli będą niezbędne do prawidłowego i skutecznego rozliczenia Projektu . 4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy oraz warunki realizacji zamówienia określa umowa, której wzór zawarty jest w Rozdziale II niniejszej SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach