Przetargi.pl
Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości wewnątrz i zewnątrz budynku Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 15d, 153 i Brzozowskiego 1, 2 w okresie od 01.04.2014 r. do 31.03.2015 r. - z zastosowaniem klauzuli społecznej.

Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Stoisława 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 441 66 00 , fax. 91 441 66 05
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie
    ul. Stoisława 6 6
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 441 66 00, fax. 91 441 66 05
    REGON: 81273377700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości wewnątrz i zewnątrz budynku Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 15d, 153 i Brzozowskiego 1, 2 w okresie od 01.04.2014 r. do 31.03.2015 r. - z zastosowaniem klauzuli społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości w obiekcie i na terenie przyległym do budynku Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2 w okresie od 01.04.2014 r. do 31.03.2015 r. 2.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Zadeklarowana przez Wykonawcę w ofercie jako przedmiot zamówienia usługa, powinna być wykonywana przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz przy użyciu odpowiedniej klasy i rodzaju sprzętu. 4.Zamawiający wymaga, żeby osoby uczestniczące bezpośrednio przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia nie były karane. Wykonawca, którego oferta okaże się najkorzystniejsza dla Zamawiającego będzie obowiązany najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć następujące dokumenty: a)oświadczenie osoby upoważnionej do podpisania umowy, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia nie są karane, oraz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia przedłożyć dokument z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzający niekaralność tych osób. Każdorazowa zmiana pracownika musi być poprzedzona przedłożeniem Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa pkt 4 ppkt a), przed rozpoczęciem wykonywania obowiązków przez nowego pracownika, a następnie w terminie do 14 dni od dnia zawiadomienia o zmianie pracownika Wykonawca przedłoży dokument z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzający niekaralność tej osoby. Nie przedłożenie dokumentu z Krajowego Rejestru Karnego w terminie do 14 dni będzie skutkowało niewpuszczeniem danego pracownika na obiekt Zamawiającego, a w konsekwencji uprawnia Zamawiającego do natychmiastowego rozwiązania umowy. 5.Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym nie mniej niż 2 pracowników będących osobami niepełnosprawnymi, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Zamawiający uzna, że niniejszy warunek zostanie spełniony w przypadku zatrudnienia co najmniej 2 pracowników niepełnosprawnych. 6.Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 1 przy realizacji zamówienia powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem terminu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia. 7.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien przedstawić dowody zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa w pkt 1 - umowa o pracę wraz z dokumentami potwierdzającymi niepełnosprawność tych osób. 8.W przypadku braku zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych lub nie przedstawienia dowodów potwierdzających ich zatrudnienie wraz z dokumentami potwierdzającymi niepełnosprawność, Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona w § 7 ust. 12 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, chyba że Wykonawca wykaże, że brak zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynika z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny pracy zatrudnionych pracowników Wykonawcy wykonującego usługę włącznie z prawem do składania wniosków o zmianę pracownika. 10.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez swoich pracowników podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postepowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:1 500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1)Pieniądzu na konto bankowe wskazane w rozdziale IX, punkt 4 specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)Gwarancjach bankowych, 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.pa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach