Miasto Opole ogłasza przetarg
- Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 44 38 702 , fax. 77 44 58 326
- Data zamieszczenia: 2017-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
Rynek-Ratusz -
45-015 Opole, woj. opolskie
tel. 77 44 38 702, fax. 77 44 58 326
REGON: 53141266800000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w 9 obiektach biurowych Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych, zlokalizowanych na terenie miasta Opola pod nw. adresami: a) Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, b) Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, c) ul. H. Sienkiewicza 4-6, 45-037 Opole, d) ul. S. Żeromskiego 3, 45-053 Opole, e) ul. Budowlanych 4, 45-202 Opole, f) Mały Rynek 14, 45-020 Opole, g) ul. S. Sempołowskiej 3, 45-044 Opole, h) ul. B. Koraszewskiego 7-9, 45-011 Opole, i) ul. Krawiecka 13, 45-023 Opole. 2) Szczegółowy wykaz obiektów i znajdujących się w nich pomieszczeń wraz wielkością rejonów objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy. 3) Szczegółowy zakres czynności dla personelu utrzymującego czystość i porządek stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy. 4) Zamawiający, przed przystąpieniem do realizacji umowy, dokona wraz z Wykonawcą obchodu obiektów, w których mają być wykonywane usługi kompleksowego utrzymania czystości oraz przekaże informacje niezbędne do realizacji usług. Protokół przejęcia przez Wykonawcę obiektów Zamawiającego stanowi załącznik nr 4 do projektu umowy. 5) Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez personel Wykonawcy posługujący się językiem polskim zdolnym do wykonania prac (o których mowa w pkt. 3), co najmniej w ilości 27 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie (pkt III.3) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3) dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3). W przypadku wykazania doświadczenia lub zdolności zawodowej, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia lub zdolności zawodowej wystawione przez podmiot udostępniający. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kluczborku
Dodano: 2023-12-29 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kluczborku
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
Dodano: 2021-02-22 - Przetarg nieograniczony na usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole w Rejonie III.
Dodano: 2021-02-12 - Postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole – Rejon I.
Dodano: 2021-01-13 - Postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole – Rejon II.
Dodano: 2021-01-13 - Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2020-12-29 - SP/KK/11/20
Dodano: 2020-12-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA SĄDU REJONOWEGO W STRZELCACH OPOLSKICH W ROKU 2021
Dodano: 2020-11-18 - Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Brzegu
Dodano: 2020-10-28