Przetargi.pl
Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Chorzowie w okresie 01.04.2010 - 31.03.2011

Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2410-110 , fax. 0-32 2410-110
  • Data zamieszczenia: 2010-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny
    Rynek 1 1
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 0-32 2410-110, fax. 0-32 2410-110
    REGON: 00051569000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Chorzowie w okresie 01.04.2010 - 31.03.2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości na terenie budynków UM i USC w Chorzowie o łącznej powierzchni ok. 4.460 m2. tj.: 1.Stałe kompleksowe utrzymanie czystości biur, wyposażenia pomieszczeń, (także techniczne oprócz komputerów i telefonów) niezależnie od aktualnego wykorzystania pomieszczenia, utrzymanie czystości korytarzy, schodów : -sprzątanie 1 raz dziennie 3.390, 65 m2 UM -sprzątanie 2 razy dziennie 316, 15 m2 UM -sprzątanie 1 raz w tygodniu 180,02 m2 UM -sprzątanie 2 razy w tygodniu 81,52 m2 UM -sprzątanie 1 raz dziennie 131, 60 m2 USC -sprzątanie 2 razy w tygodniu 142, 10m2 USC kosze na śmieci w biurach opróżniane muszą być na bieżąco wraz z codziennym dostarczeniem nowych worków na śmieci ( ok. 200 pomieszczeń biurowych) do utrzymania czystości ścian i gzymsów korytarzy i pomieszczeń malowanych nietrwale wykorzystywać należy odkurzaczy plecakowych do mycia podłóg używać należy odpowiednich preparatów pielęgnująco-nabłyszczających (preparaty muszą posiadać właściwości antypoślizgowe) powierzchnie zabezpieczone polimerami należy właściwie pielęgnować i na bieżąco wg potrzeb uzupełniać Aktualizacja wielkości powierzchni może zostać dokonana zależnie od aktualnych potrzeb. Zamawiającego i podlegać będzie opłacie wg iloczynu ceny za 1 m2 i ilości wykonanych metrów. 2.stałe utrzymanie czystości w 2 windach, palarni i 14+3 toaletach - tj.ok. 250 m2 ( stały dyżur w godzinach pracy UM), w tym utrzymanie czystości kafelek na ścianach WC ok. 700 m2- luster, mycie sanitariatów, umywalek (używanie urządzenia parowego oraz do dezynfekcji), stałe uzupełnianie (dużego) papieru toaletowego oraz mydła w płynie do dozowników 3. 1 krotne mycie opraw oświetleniowych (komplet ok 1500 szt.) w budynkach UM 4. 1 krotne mycie witraży w dużej sali posiedzeń UM o powierzchni 41, 28 m2 tj. 3 szt.o wymiarze 6, 4 m wys i 2,15 m szerokości 5. 4 krotne mycie wszystkich okien PCV w obiektach UM (różne położenie,ok. 400 szt - tj. ok. 1.240,00 m2) - dwustronnie z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi i ramami Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP (np. wykonywanie usług czystościowych w pomie-szczeniach obiektów UM w sytuacjach o charakterze awaryjnym i konieczności realizacji zastępstw za sprzątaczki UM). Realizacja na podstawie indywidualnych pisemnych zleceń, wg ceny podanej w przetargu, podzielonej przez 23 ( średnia dni w miesiącu) przy uw-zględnieniu okresu zlecenia i podlegać będzie opłacie wg iloczynu ceny za 1m2 i wielkości powierzonej powierzchni (metrów kwadratowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach