Przetargi.pl
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektu Muzeum Sztuki Współczesnej wraz z terenem przyległym przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu przez 24 miesiące

Muzeum Narodowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, Pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3435643, 3433308, , fax. 713 725 159
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe we Wrocławiu
    Pl. Powstańców Warszawy 5
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3435643, 3433308, , fax. 713 725 159
    REGON: 27846800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektu Muzeum Sztuki Współczesnej wraz z terenem przyległym przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu przez 24 miesiące
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektu Muzeum Sztuki Współczesnej wraz z terenem przyległym w okresie od 01.05.2019 r. do 30.04.2021 r. zgodnie z wykazem pomieszczeń oraz wytycznymi do utrzymania porządku. Wszystkie prace porządkowe muszą odbywać się poza godzinami pracy Muzeum tj. w godzinach 20:30 – 7:30, z wyjątkiem pomieszczeń sprzątanych pod nadzorem, które musi odbywać się w dniach ustalonych z Zamawiającym pomiędzy godziną 8:30 a 14:30. Zamawiający w ramach zawartej umowy będzie mógł zlecić dodatkowe dyżury porządkowe w czasie imprez i wydarzeń artystycznych na terenie siedziby Muzeum Sztuki Współczesnej. Przewidywalna maksymalna ilość w trakcie trwania umowy nie przekroczy 10% wartości umowy. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić we własnym zakresie niezbędny sprzęt oraz środki czystości wysokiej jakości, dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku, posiadające wymagane przepisami prawa świadectwa zgodności, certyfikaty itp., zgodnie z przeznaczeniem dla którego zostały wyprodukowane i odpowiednie do rodzaju czyszczonej powierzchni o jakości i ilości zapewniającej skuteczność wykonywanych prac. Środki czystości w sanitariatach (papier toaletowy oraz mydło) zabezpiecza Zamawiający. 1. Do współpracy Zamawiającego z Wykonawcą w sprawach związanych z wykonywaniem umowy oraz kontroli nad prawidłową realizacją przedmiotu umowy Wykonawca wyznaczy Koordynatora: a) Koordynator będzie utrzymywać stały telefoniczny kontakt z przedstawicielem Zamawiającego. b) Koordynator zobowiązany będzie dojechać do siedziby Zamawiającego na każde jego telefoniczne wezwanie (UWAGA! czas w jakim Koordynator dotrze do siedziby Zamawiającego po uprzednim wezwaniu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert) c) Koordynator zobowiązany będzie co najmniej dwa razy w tygodniu osobiście kontrolować personel sprzątający w siedzibie Zamawiającego. 2. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów oraz własnych środków chemicznych, myjących, czyszczących i dezynfekujących czystości zapewniających należyte wykonanie usługi. Środki powyższe winny posiadać wymagane atesty i muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 3. Środki higieny niezbędne w bieżącej eksploatacji, tj. papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło w płynie i w piance, płyny dezynfekcyjne do rąk, ściereczki i gąbki do zmywania naczyń w kuchniach, odświeżacze powietrza, kostki do WC oraz worki na śmieci - będą dostarczane Wykonawcy przez Zamawiającego. 4. Wykonawca winien dysponować sprzętem i urządzeniami umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni na swój koszt każdemu pracownikowi wyznaczonemu do realizacji usług: a) czysty i estetyczny ubiór opisany logo firmy b) wyposażenie techniczne niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, m.in.: odkurzacz, mopy, ścierki, wózek do transportu sprzętu, szczotki do zamiatania, szufelki, wiadra, etc., c) wyposażenie w środki czystości niezbędne do należytej realizacji przedmiotu itp. d) wykonanie czynności opisanych w części szczegółowej poniżej przy pomocy własnego personelu, własnymi środkami i sprzętem, e) używanie środków chemicznych posiadających odpowiednie wymagane przepisami świadectwa zgodności, certyfikaty dopuszczenia do obrotu i stosowania w Polsce, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i środowiska. f) informowanie osoby nadzorującej ze strony Zamawiającego o wszelkich widocznych uszkodzeniach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń umeblowaniu, g) zapewnienie na terenie Zamawiającego należytego ładu i porządku oraz przestrzegania przepisów bhp i p.poż. obowiązujących na terenie Muzeum, h) przekazanie Zamawiającemu listy imiennej pracowników, którzy będą wykonywać usługę sprzątania oraz aktualizowanie jej na bieżąco w przypadku wymiany pracowników. i) kierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 2 osoby w godzinach porannych (6-14) oraz 1 osoba – w godzinach popołudniowych (14-22), lecz nie mniej niż 2 osoby/dzień, które posługują się językiem polskim w stopniu komunikatywnym i są zdolne do wykonania prac objętych zamówieniem. Intencją Zamawiającego jest utrzymanie stałego porządku. 6. Pracownicy Wykonawcy realizujący przedmiot umowy zobowiązani będą do: a) pobierania i zdawania codziennie w dni robocze kluczy do pomieszczeń od pracownika ochrony, za pisemnym potwierdzeniem tego faktu, b) właściwej opieki nad mieniem Zamawiającego w czasie wykonywania usług i ponoszenia odpowiedzialności za sprzęt Zamawiającego znajdujący się w sprzątanych pomieszczeniach w czasie wykonywani usług (od godziny pobrania kluczy do godziny zdania kluczy), c) zabezpieczenia pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu prac, a w szczególności za zamknięcie drzwi i okien oraz zabezpieczenie kluczy i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich, d) wyłączania świateł oraz zakręcanie wody w kranach, e) zgłaszanie osobie nadzorującej ze strony Zamawiającego oraz pracownikom ochrony Muzeum faktów i zdarzeń jak zgubienie kluczy, , pozostawienia włączonych urządzeń, awarii elektrycznych, nieszczelności instalacji c.o. i i wod.-kan., a także wszystkich innych faktów i zdarzeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo mienia i obiektów Zamawiającego. 7. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie skierować do wykonania czynności objętych przedmiotem zamówienia innego pracownika w przypadku nieprzybycia do pracy pracownika wyznaczonego do stałej realizacji usług. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zobowiązuje się do: a) zapewnienia Wykonawcy dostępu do energii elektrycznej i wody w sposób umożliwiający prawidłowe i bezpieczne wykonanie usług, b) zapewnienia Wykonawcy zamykanego pomieszczenia na magazynowanie środków czystości, materiałów, sprzętu i urządzeń, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium na czas związania ofertą, w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy PLN 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Muzeum Narodowego we Wrocławiu: ING BANK ŚLĄSKI Nr konta: 75 1050 1575 1000 0022 0436 8597 Tytuł przelewu: „Wadium – Zamówienie nr 2/2019”  poręczeniach bankowy lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 j.t. oraz Dz.U. z 2016 poz. 2260). 3. Gwarancję i poręczenia należy wystawić na Muzeum Narodowe we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5 , 50-153 Wrocław. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (bankowej/ubezpieczeniowej) lub poręczenia, z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego – zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. z 2016r. poz. 2164 ze zm.) w ich literalnym brzmieniu. 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną i bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 2 powyżej przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, załączając do oferty w oddzielnej kopercie, a kopię dokumentu spiąć trwale z ofertą. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców, pod warunkiem iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku, składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zabezpieczającego ofertę, do wyznaczonego terminu zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczalnych form jego wniesienia), Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 , oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach