Przetargi.pl
Świadczenie usługi inżyniera kontraktu odpowiedzialnego za nadzór administracyjno – organizacyjny na czas trwania projektu pn.: „Podniesienie jakości, dostępności oraz zwiększenie wykorzystania administracyjnych zasobów mapowych subregionu południowego województwa śląskiego” realizowanego w ramach osi priorytetowej II. Cyfrowe Śląskie dla działania 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Powiat Bielski ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8136-900 , fax. 33 8220-672
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bielski
    ul. Piastowska 40
    43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 8136-900, fax. 33 8220-672
    REGON: 7218170600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi inżyniera kontraktu odpowiedzialnego za nadzór administracyjno – organizacyjny na czas trwania projektu pn.: „Podniesienie jakości, dostępności oraz zwiększenie wykorzystania administracyjnych zasobów mapowych subregionu południowego województwa śląskiego” realizowanego w ramach osi priorytetowej II. Cyfrowe Śląskie dla działania 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Świadczenie usługi inżyniera kontraktu odpowiedzialnego za nadzór administracyjno – organizacyjny na czas trwania projektu pn.: „Podniesienie jakości, dostępności oraz zwiększenie wykorzystania administracyjnych zasobów mapowych subregionu południowego województwa śląskiego” realizowanego w ramach osi priorytetowej II. Cyfrowe Śląskie dla działania 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Opis przedmiotu zamówienia: Projekt realizowany będzie w oparciu o Porozumienie zawarte w dniu 24 września 2015r. w sprawie: współdziałania z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu pn.: „Podniesienie jakości, dostępności oraz zwiększenie wykorzystania administracyjnych zasobów mapowych subregionu południowego województwa śląskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II Cyfrowe Śląskie, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych wraz z aneksem nr 1 z dnia 19 października 2016r. stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Powiat Bielski pełni funkcje lidera projektu. Partnerami projektu są jednostki samorządu terytorialnego: Województwo Śląskie, Powiat Cieszyński, Powiat Żywiecki, Miasto Bielsko-Biała, Miasto Cieszyn oraz Gmina Czechowice-Dziedzice. Przedmiotem projektu jest zbudowanie subregionalnego zbioru dokumentów cyfrowych stanowiącego rdzeń geoprzestrzennych baz danych jednostek organizacyjnych administracji publicznej szczebla regionalnego, powiatowego i gminnego, umożliwiających świadczenie zaawansowanych e-usług zgodnie z wymaganiami i standardami technicznymi oraz prawnymi na poziomie krajowym i europejskim. Partnerami przedsięwzięcia są jednostki samorządu terytorialnego szczebla regionalnego i lokalnego odpowiedzialne za realizację zadań publicznych z dziedziny geodezji i kartografii. Realizacja projektu ma na celu podniesienie jakości, dostępności oraz zwiększenie wykorzystania administracyjnych zasobów mapowych Subregionu Południowego województwa śląskiego zgodnie ze zdiagnozowanymi oczekiwaniami klientów: osób fizycznych, przedsiębiorców i administracji. W wyniku realizacji projektu każdy z Partnerów zgodnie ze swoimi kompetencjami oraz zadeklarowanym zakresem prac i wskaźnikami będzie posiadał bazy danych Ewidencji gruntów i budynków (EGiB), mapy zasadniczej (BDOT500, GESUT, BDSOG), Rejestru cen i wartości nieruchomości (RCiWN), BDOT10k/standardowe opracowania kartograficzne, ortofotomapę, Numeryczny Model Terenu (NMT) i zdjęcia ukośne oraz dokumenty zasobu geodezyjnego i kartograficznego w formie cyfrowej. Dane te będą kompletne i zgodne z obowiązującymi przepisami. Wartością dodaną z realizacji projektu będzie uzyskanie wzajemnej spójności danych (interoperacyjności i harmonizacji zgodnie z wymogami INSPIRE) w ramach administracji geodezyjnej gminnej, powiatowej i wojewódzkiej. Do obowiązków inżyniera kontraktu należeć będzie m.in: 1)bieżące nadzorowanie prac organizacyjno - administracyjnych związanych z realizacją projektu, polegających na m.in. koordynowaniu, monitoringu postępu prac oraz doradztwie w zakresie działań prowadzonych w ramach projektu, 2)przygotowywanie i/lub aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji projektu, 3)bieżące informowanie Zamawiającego w tym Zespołu ds. realizacji projektu o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji projektu, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach związanych z dotrzymaniem terminu zakończenia poszczególnych etapów projektu objętych harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji projektu, 4)zapewnienie zgodności realizacji projektu z wytycznymi horyzontalnymi wydanymi przez ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego, dokumentami programowymi RPO WSL 2014-2020 oraz umowa o dofinasowanie projektu wraz z załącznikami, 5)prowadzenie spraw organizacyjnych, związanych z przeprowadzeniem zamówień publicznych oraz zamówień przeprowadzonych zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji (m.in.: oszacowanie wartości zamówień), dotyczących wyłonienia wykonawców usług/dostaw w ramach projektu w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Porozumienie z dnia 20 października 2016r. w sprawie: współdziałania z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego przygotowania i przeprowadzenia zamówień publicznych oraz zamówień przeprowadzonych zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji planowanych do realizacji w projekcie pn.: „Podniesienie jakości, dostępności oraz zwiększenie wykorzystania administracyjnych zasobów mapowych subregionu południowego województwa śląskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa II Cyfrowe Śląskie, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ, 6)współpraca z Zespołem ds. realizacji projektu oraz Zespołem ds. zamówień publicznych, w tym m.in.: organizacja pracy obu zespołów, spotkań roboczych zespołów, opracowanie protokołów z posiedzeń zespołów, 7)prowadzenie niezbędnych działań informacyjno-promocyjnych projektu m.in.: opracowanie tekstów informacyjnych na strony internetowe partnerów projektu oraz do gazet należących do partnerów – jeśli posiadają, 8)współpraca z Inspektorem nadzoru - odpowiedzialnym za nadzór inwestorski (technologiczny), wykonawcami usług oraz dostawcami sprzętu, 9)przygotowanie informacji o koniecznych do wprowadzenia zmianach i korektach związanych z wdrażaniem projektu wraz z ich uzasadnieniem, celem zatwierdzenia i dopuszczenia wnioskowanych zmian w projekcie przez Instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, 10)przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych w wyznaczonych przez Zamawiającego terminach, 11)wykonanie i gromadzenie dokumentacji zdjęciowej potwierdzającej realizację projektu (m.in. tablice informacyjno-promocyjne, oznakowania sprzętu, szkolenia, zdjęcia z posiedzeń zespołów), 12)przeprowadzanie wizyt monitorujących we wskazanych miejscach realizacji projektu tj. siedzibach Partnerów oraz Wojewódzkim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – dotyczy woj. śląskiego, 13)uczestniczenie we wszystkich istotnych wydarzeniach projektowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wnoszenie wadium Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 09.12.2016r., godz. 10:45, w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)Pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała PKO Bank Polski Nr 15 1020 2528 0000 0702 0405 1330 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi wpłynąć na w/w rachunek bankowy przed terminem składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg na: Świadczenie usługi inżyniera kontraktu odpowiedzialnego za nadzór administracyjno – organizacyjny na czas trwania projektu pn.: „Podniesienie jakości, dostępności oraz zwiększenie wykorzystania administracyjnych zasobów mapowych subregionu południowego województwa śląskiego” oraz wskazać wykonawcę, którego ofertę zabezpiecza. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)Gwarancjach bankowych; 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 359). Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 2 Zwrot wadium 2.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 3.1. 2.2 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2.3 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.4 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 2.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 2.5 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 3 Zatrzymanie wadium 3.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach