Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN.:Przebudowa układu komunikacyjnego ulic Krakowska, Legionów, Bulwar Narwiku w Nowym Sączu w ciągu dróg krajowych nr 75 i 28

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 33300 Nowy Sącz, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18-4427967 , fax. 184 427 800
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Wyspiańskiego 22
    33300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18-4427967, fax. 184 427 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN.:Przebudowa układu komunikacyjnego ulic Krakowska, Legionów, Bulwar Narwiku w Nowym Sączu w ciągu dróg krajowych nr 75 i 28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Świadczenie usługi z zakresu pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami umowy, w tym zapisami niniejszego OPZ również nad robotami w zakresie zamówień realizowanych z art.67 ust. 1 pkt.6 oraz w trybie art. 144 ust. 1, niezbędnych do wykonania Zadania wynikłymi w trakcie jego realizacji, 2.Zarządzanie budową, rozliczanie, kontrolę, obsługę prawną i nadzór nad przebiegiem wykonania Zadania reprezentując Zamawiającego, 3.Wsparcie Zamawiającego w wypełnianiu obowiązków sprawozdawczych, wynikających z procedur współfinansowania projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 4.Stałe monitorowanie, prowadzenie i rozstrzyganie spraw związanych z właściwym wykonaniem Zadania, 5.Udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek/wad stwierdzonych w trakcie przeglądów. Szczegóły przedmiotu zamówienia opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwane dalej „OPZ”) - załącznik nr 1 oraz 1 A do siwz. Zakres usługi obejmuje: 1.Wykonywanie praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r Nr 156, poz. 118 z póź.zm.) - art. 25 i 26 odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru. 2.Na życzenie Zamawiającego udział w charakterze rzeczoznawcy w przetargach w tym min. współpraca przy sporządzaniu dokumentacji przetargowej, udzielaniu wyjaśnień wykonawcom, sprawdzania kosztorysów ofertowych, harmonogramów rzeczowo – finansowych i ich zgodności z kosztorysami ofertowymi złożonych na przetargach oraz udzielenia pisemnych opinii czy oferty cenowe sporządzone zostały prawidłowo. Udział /powołanie inspektorów nadzoru przez zamawiającego/ w pracach zespołu do nadzoru nad realizacją nin. Zamówienia, powołanego zgodnie z art.20a ustawy Pzp. 3.Współpracę przy sporządzaniu i rozliczaniu wniosków/płatności o dofinansowanie zadań oraz przy ich rozliczaniu. 4.Udział w przekazywaniu placu budowy, odbiorach oraz naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 5.Stała obecność na terenie budowy w wymiarze czasowym gwarantującym sprawną realizację inwestycji. 6.Wyjaśniania wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 7.Uzgadniania z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie. 8.Kontroli rozliczeń budowy od strony ilościowej i kosztorysowej. 9.Informowania inwestora o zaawansowaniu rzeczowo – finansowym robót, oraz o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na czas lub koszty inwestycji. 10.Sprawdzania i zatwierdzania do zapłaty po wykonaniu zakresu robót i faktur za ich wykonanie. 11.Przygotowanie kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót i przekazaniem inwestycji do użytkowania. 12.Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji. 13.Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucje Współfinansujące zadanie. 14.Obsługę w czasie okresu gwarancji i rękojmi 15.Inżynier Kontraktu wykona wszystkie inne czynności nie wymienione w postępowaniu, które zostaną uznane za niezbędne do prawidłowej realizacji Projektu; 16.Pełnienie nadzoru obejmuje w szczególności następujące branże: a/.drogową, mostową oraz wg potrzeb : b/. instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych/sanitarnych/ c/. instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, teletechnicznych. Szczegółowy opis przedmiotu nin. zamówienia zawiera Załącznik nr 1A siwz pn.- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN.: “Przebudowa układu komunikacyjnego ulic Krakowska, Legionów, Bulwar Narwiku w Nowym Sączu w ciągu dróg krajowych nr 75 i 28” Zakres robót budowlanych dla pełnienia nadzoru określa dokumentacja projektowa - do wglądu w siedzibie zamawiającego lub na stronie internetowej zamawiającego w zakładce „zamówienia publiczne” jako część siwz w postępowaniu o roboty budowlane o nr 271/03/N/2017. Uwaga! Zakres usługi obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego /roli inżyniera kontraktu na zakres czynności opisanych siwz/ nad budową w zakresie zgodnym z opracowanymi projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi w branżach opisanych wyżej i podyktowanych zakresem projektu i potrzebami realizacyjnymi budowy dla poprawnego zrealizowania zamówienia w umowie z wykonawcą robót budowlanych, jego odbioru, dopuszczenia do użytkowania i poprawnego rozliczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Kwota wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu to: 8 000,00 PLN (słownie:osiem tysięcy PLN 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13,14 i 21 Ustawy Pzp oraz odnośnie skazania na karę aresztu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3.Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach