Przetargi.pl
Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania o nazwie Rozbudowa ciągu ulic Wylotowej i Zachodniej w Kołobrzegu - odcinek od skrzyżowania z ul. Wczasową do skrzyżowania z ulicą Zachodnią w Kołobrzegu.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Gryfitów 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3528810 , fax. 094 3528810
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
    ul. Gryfitów 8 8
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3528810, fax. 094 3528810
    REGON: 33098087900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania o nazwie Rozbudowa ciągu ulic Wylotowej i Zachodniej w Kołobrzegu - odcinek od skrzyżowania z ul. Wczasową do skrzyżowania z ulicą Zachodnią w Kołobrzegu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania o nazwie Rozbudowa ciągu ulic Wylotowej i Zachodniej w Kołobrzegu - odcinek od skrzyżowania z ul. Wczasową do skrzyżowania z ulicą Zachodnią w Kołobrzegu zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót i dokumentacją projektową na wyżej wymienione roboty budowlane. Wykonawca będzie musiał świadczyć swoją usługę, w trakcie wykonywania robót budowlanych, ich rozliczania oraz w okresie rękojmi za wady przedmiotu umowy na wykonane roboty tj w terminie 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie brutto 2 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym inspektor nadzoru robót drogowych: osoba musi wykazać się wykształceniem wyższym, uprawnieniami do nadzorowania robotami oraz min. 3 letnim, udokumentowanym doświadczeniem w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru przy realizacji robót drogowych, a także wykazać się przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 1.3 Posiadają wiedzę i doświadczenie. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegające na sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem zbliżonym do przedmiotu zamówienia tzn. przebudowa, budowa lub rozbudowa drogi o wartości co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto. Ocena spełnienia wszystkich warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych w oryginale lub poświadczonych za zgodność z oryginałem oświadczeń i wykazów. Nie wykazanie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poniższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 1.2 Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; ( tym jedno zadanie polegające na nadzorowaniu przebudowy , budowy lub rozbudowy drogi o wartości co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto.). 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 1.3 Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę´ jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; 1.4 Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (załączenie posiadanych uprawnień do nadzorowania robotami, aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Budownictwa). 1.5 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik 1 do SIWZ. 1.7 Oświadczenie o akceptacji SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.8 Wypełniony formularz oferty cenowej (załącznik 3 do SIWZ). 1.9 Parafowany na każdej stronie wzór umowy (załącznik do SIWZ). 1.10 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.11 Oryginał dowodu wniesienia wadium. Wymienione powyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną przez Zamawiającego uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty oraz w wypełnionych i złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach dotyczących właściwości Wykonawców wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach