Przetargi.pl
Odnowa obszarów wiejskich Gminy Borne Sulinowo poprzez stworzenie ogólnodostępnych stref sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach Jeleń, Łubowo, Piława i Radacz

Gmina Borne Sulinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3734125 , fax. 094 3734133
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borne Sulinowo
    Al. Niepodległości 6 6
    78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3734125, fax. 094 3734133
    REGON: 33092062400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bornesulinowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa obszarów wiejskich Gminy Borne Sulinowo poprzez stworzenie ogólnodostępnych stref sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach Jeleń, Łubowo, Piława i Radacz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu ogólnodostępnych stref sportowo- rekreacyjnych w miejscowościach Jeleń, Łubowo, Piława i Radacz składających się z boisk do gier zespołowych, placów zabaw, miejsc do wypoczynku i rekreacji. Zakres prac obejmuje również zagospodarowanie terenu wchodzących w skład stref - wykonanie ogrodzeń oraz nasadzeń zieleni. Planowany zakres inwestycji w rozbiciu na poszczególne zadania: a. Miejscowość Jeleń dz.6/17 - wykonanie boiska do gry w siatkówkę o nawierzchni trawiastej - wykonanie placu do gry w koszykówkę o nawierzchni poliuretanowej - montaż urządzeń oraz zagospodarowanie placu zabaw - wykonanie miejsc rekreacji - wykonanie ogrodzenia i ciągów komunikacyjnych - wykonanie nasadzeń i trawników - montaż obiektów małej architektury. Miejscowość Jeleń dz. 36/2 - wykonanie miejsc rekreacji - montaż obiektów małej architektury. b. Miejscowość Łubowo dz. 239, 240/10 - wykonanie placu zabaw - wykonanie ogrodzenia i ciągów komunikacyjnych - wykonanie nasadzeń i trawników - montaż obiektów małej architektury. c. Miejscowość Piława dz. 118/5 - wykonanie placu zabaw - wykonanie ogrodzenia i ciągów komunikacyjnych - wykonanie nasadzeń i trawników - montaż obiektów małej architektury. d. Miejscowość Radacz dz.62/6. - wykonanie boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni trawiastej - wykonanie boiska do gry w siatkówkę o nawierzchni trawiastej - montaż urządzeń oraz zagospodarowanie placu zabaw - wykonanie miejsc rekreacji - wykonanie ogrodzenia i ciągów komunikacyjnych - wykonanie nasadzeń i trawników - montaż obiektów małej architektury. UWAGA : Zamawiający ogranicza zakres prac do wykonania: Wykonawca nie będzie wykonywał boiska do gry w koszykówkę o nawierzchni poliuretanowej dla zadania w Radaczu. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - projekt zagospodarowania terenu dla poszczególnych działek wraz z opisem technicznym i STWiORB oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto w celu prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Wykonawcę w ramach poszczególnych zadań : a. Miejscowość Jeleń dz.6/17 1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zestawienie powierzchni wykonanych obiektów 2. instrukcji ( szt. 1 ) korzystania z obiektów wykonanej na tablicy metalowej z konstrukcją nośną drewnianą. 3. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem terenu. Miejscowość Jeleń dz. 36/2 1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem terenu. b. Miejscowość Łubowo dz. 239, 240/10 1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2. instrukcji ( szt. 1 ) korzystania z obiektów wykonanej na tablicy metalowej z konstrukcją nośną drewnianą. 3. geodezyjnego wskazania granic działki ( 4 pkt ) 4. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem terenu. c. Miejscowość Piława dz. 118/5 1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2. instrukcji ( szt. 1 ) korzystania z obiektów wykonanej na tablicy metalowej z konstrukcją nośną drewnianą. 3. ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej na słupkach stalowych ocynkowanych powlekanych PCV wraz z cokolikiem betonowym ze względu na istniejące ukształtowanie terenu. 4. utwardzenie terenu w ilości 8 m2 przy wejściu na teren strefy nawierzchnią z kostki betonowej typu Polbruk w zamian za nawierzchnię żwirową z uwagi na istniejące ukształtowanie terenu. 5. geodezyjnego wskazania granic działki ( 4 pkt ) 6. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem terenu. d. Miejscowość Radacz dz.62/6. 1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2. instrukcji ( szt. 1 ) korzystania z obiektów wykonanej na tablicy metalowej z konstrukcją nośną drewnianą. 3. geodezyjnego wskazania granic działki ( 2 pkt ) 4. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem terenu. 3. Uszczegółowienie dotyczące placów zabaw: I. zestaw zabawowy duży o konstrukcji drewnianej ( drewno okrągłe, impregnowane ciśnieniowo, średnica głównych elementów konstrukcyjnych min. 120mm, łańcuchy i śruby wykonane ze stali nierdzewnej), skład minimalny: a. przeplotnia, b. ścianka wspinaczkowa duża, c. zjeżdżalnia ( wym. min. 2,9 dł. x 0,5 szer. x 1,05 wys., ślizg z blachy nierdzewnej ) d. wieża z dachem ( wym. min. 1,0 dł. x 1,0 szer. x 3,10 wys.) e. pomosty, f. drabinki, g. rura strażacka. II. zestaw zabawowy mały o konstrukcji drewnianej ( drewno okrągłe, impregnowane ciśnieniowo, średnica głównych elementów konstrukcyjnych min. 120mm, łańcuchy i śruby wykonane ze stali nierdzewnej) skład minimalny: a. przeplotnia, b. ścianka wspinaczkowa duża, c. zjeżdżalnia ( wym. min. 2,9 dł. x 0,5 szer. x 1,05 wys., ślizg z blachy nierdzewnej ) d. wieża z dachem ( wym. min. 1,0 dł. x 1,0 szer. x 3,10 wys.) e. pomosty, f. drabinki. III. zamontowane zestawy muszą spełniać normę PN-EN 1176, posiadać deklarację zgodności dla każdego wyrobu wraz z certyfikatem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. posiadają wiedzę i doświadczenie; c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby Wykonawcy wspólnie spełniali w/w warunki udziału w postępowaniu. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych m.in. z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.20-4, robót w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.22.20-4 oraz robót w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.23-9, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 10) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bornesulinowo.pl/zp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach