Przetargi.pl
Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych objętych dofinansowaniem z RFPŁ - PIS

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-010 Krzywiń, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    Rynek 1
    64-010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    REGON: 411050570
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych objętych dofinansowaniem z RFPŁ - PIS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski dotyczący realizacji zadania pn.„Przebudowa i remont dróg gminnych i ciągów pieszo-rowerowych w miejscowości Krzywiń ul. Kilińskiego i Chłapowskiego”PRACE DO WYKONANIA W ZAKRESIE PLANOWANEJ INWESTYCJI PODLEGAJĄCE KOMPLEKSOWEMU, PEŁNOBRANŻOWEMU NADZOROWI INWESTORSKIEMU:Zakres robót budowlanych:Przedmiotem całości zamówienia jest:Projekt polega na przebudowie i remoncie dróg gminnych i ciągów pieszo-rowerowych w miejscowości Krzywiń na ulicach Kilińskiego i Chłapowskiego. Całość planowanych w ramach inwestycji dróg ma długość ok. 1,5 km. Na ulicy Kilińskiego planowana jest nowa nakładka asfaltowa oraz przebudowa chodnika na ścieżkę rowerową. Na ulicy Chłapowskiego planowane są: nowa nawierzchnia asfaltowa, częściowa przebudowa chodnika na ścieżkę rowerową, odnowienie rowu, przebudowa wyniesionego przejścia dla pieszych. Do tego planowana jest przebudowa ronda łączącego te ulice. Drogi te stanowią bardzo istotne arterie dla mieszkańców gminy Krzywiń. Ulica Kilińskiego łączy się z drogą wojewódzką nr 432 i przez ulicę Chłapowskiego prowadzi dalej do Strefy Aktywizacji Gospodarczej, gdzie mieści się wiele firm: z branży rolnej – produkcja pasz, produkcja konstrukcji stalowej, meblarskie, ogólnousługowe. Przy ulicy Chłapowskiego znajdują się także: cmentarz, sala widowiskowo-sportowa i budynek Centrum Usług Społecznych, w którym mieszczą się: policja, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ośrodek zdrowia. Inwestycja z uwagi na strategiczne położenie planowanych do przebudowy dróg oddziaływać będzie pozytywnie na wszystkich mieszkańców gminy, w tym zamieszkujących wsie popegeerowskie. Istniejąca Strefa Aktywizacji Gospodarczej znajdująca się przy planowanej do przebudowy drodze jest szansą na znalezienie i utrzymanie zatrudnienia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenów wiejskich, w tym zamieszkujących wsie gdzie funkcjonowały Państwowe Gospodarstwa Rolne i które bardzo ucierpiały w wyniku transformacji.Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są na stronie Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin. Poniżej bezpośredni link do przetargu o udzielenie zamówienia na zadanie „Przebudowa i remont dróg gminnych i ciągów pieszo-rowerowych w miejscowości Krzywiń ul. Kilińskiego i Chłapowskiego”:https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/687986.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:1) Organizowanie i sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane2) Kontrole terminowości i rzeczowego wykonania robót zawartych w ramach zadania;3) Reprezentowanie Inwestora w relacjach z Wykonawcą robót budowlanych, organami zewnętrznymi służb architektoniczno-budowlanych, instytucjami kontrolnymi oraz z przedstawicielami Inwestora odpowiedzialnymi za przedmiotową inwestycję;4) Koordynowanie prac inspektorów branżowych zgodnie z treścią projektu Umowy;5) Kontrole zgodności procesu inwestycyjnego z obowiązującym prawem;6) Wykonywanie innych czynności nie zawartych w SIWZ, które będą konieczne do prawidłowej realizacji Części zamówienia nr I i/lub Części zamówienia nr II oraz zabezpieczających interesy Zamawiającego;7) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;8) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót;9) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów,a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych;11) Wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych;12) Żądanie od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;13) Przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót;14) Potwierdzanie ilości wykonanych robót;15) Potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze;16) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego;17) Nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót budowlanych.KODY WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ CPV:71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego;71631300-3 - usługi technicznego nadzoru budowlanego.Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, nie wymaga aby prace związane z przedmiotem zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę – wszystkiemaksymalna liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: wszystkie3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski dotyczący realizacji zadania pn.Budowa dróg gminnych w obrębie Osiedla Sportowego w Krzywiniu wraz z odwodnieniem oraz Budowa chodnika na ulicy Strzeleckiej.PRACE DO WYKONANIA W ZAKRESIE PLANOWANEJ INWESTYCJI PODLEGAJĄCE KOMPLEKSOWEMU, PEŁNOBRANŻOWEMU NADZOROWI INWESTORSKIEMU:Zakres robót budowlanych:Budowa chodnika na ulicy Strzeleckiej w Krzywiniu. Całość inwestycji zlokalizowana jest w granicach administracyjnych gminy Krzywiń na działkach o następujących nr ewidencyjnych: 996, 1201/28, obręb Krzywiń. Celem inwestycji jest budowa brakującego odcinka chodnika łączącego rozbudowujące się osiedle Sportowe i os. Młodych ze szkołą i przystankiem autobusowym. Zakres obejmuje także budowę dróg gminnych w obrębie Osiedla Sportowego w Krzywiniu wraz z odwodnieniem. Całość inwestycji zlokalizowana jest w granicach administracyjnych gminy Krzywiń na działkach o następujących nr ewidencyjnych: 556/2, 559/17, 1182, 1188, 1183/1, 1183/15, 1201/28, obręb Krzywiń. Celem inwestycji jest budowa dróg, służących do obsługi komunikacyjnej osiedla mieszkaniowego oraz dojazd od obiektów sportowych.Ponadto zadanie obejmuje także nadzór nad budową w obrębie os. Sportowego w Krzywiniu, nowych kolektorów kanalizacji deszczowej oraz umożliwienie sprawniejszego spływu wód deszczowych poprzez doprojektowanie studni 1 wpustów deszczowych w odcinkach dróg z istniejącą infrastrukturą deszczową. Przedsięwzięcie projektowe swoim zasięgiem obejmuje dz. o nr ewid. 1201/28, 1188, 1183/1, 1183/15, 1182, 556/2, 559/17 ob. Krzywiń. Na osiedlu Sportowym planowana jest także budowa kanału technologicznego.Ponadto Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym i Wykonawcom robót budowlanych przy uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu lub zgłoszeniu zakończenia budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu od tego zgłoszenia, zgodnie z Rozdziałem 5b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym dokonać wszelkich czynności formalne i prawne niezbędne do zakończenia budowy.Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są na stronie Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin. Poniżej bezpośredni link do przetargu o udzielenie zamówienia na zadanie „Budowa dróg na osiedlu Sportowym w Krzywiniu wraz z odwodnieniem, budową oświetlenia ulicznego oraz umocnieniem placów przy Zespole Szkół w Krzywiniu”:https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/684146 - Plik Dokumentacja — do przetargu-zmiana – folder „Os. Sportowe”.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:1) Organizowanie i sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane2) Kontrole terminowości i rzeczowego wykonania robót zawartych w ramach zadania;3) Reprezentowanie Inwestora w relacjach z Wykonawcą robót budowlanych, organami zewnętrznymi służb architektoniczno-budowlanych, instytucjami kontrolnymi oraz z przedstawicielami Inwestora odpowiedzialnymi za przedmiotową inwestycję;4) Koordynowanie prac inspektorów branżowych zgodnie z treścią projektu Umowy;5) Kontrole zgodności procesu inwestycyjnego z obowiązującym prawem;6) Wykonywanie innych czynności nie zawartych w SIWZ, które będą konieczne do prawidłowej realizacji Części zamówienia nr I i/lub Części zamówienia nr II oraz zabezpieczających interesy Zamawiającego;7) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;8) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót;9) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów,a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych;11) Wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych;12) Żądanie od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;13) Przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót;14) Potwierdzanie ilości wykonanych robót;15) Potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze;16) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego;17) Nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót budowlanych.KODY WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ CPV:71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego;71631300-3 - usługi technicznego nadzoru budowlanego.Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, nie wymaga aby prace związane z przedmiotem zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę – wszystkiemaksymalna liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: wszystkie3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski dotyczący realizacji zadania pn.Budowa Oświetlenia ulicznegoPRACE DO WYKONANIA W ZAKRESIE PLANOWANEJ INWESTYCJI PODLEGAJĄCE KOMPLEKSOWEMU, PEŁNOBRANŻOWEMU NADZOROWI INWESTORSKIEMU:Zakres robót budowlanych:Inwestycja obejmuje budowę oświetlenia ulicznego w zakresie montażu 61 słupów oświetleniowych o wysokości 8 m, budowę oświetleniowej linii kablowej nn-0,4 kV..Ponadto Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym i Wykonawcom robót budowlanych przy uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu lub zgłoszeniu zakończenia budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu od tego zgłoszenia, zgodnie z Rozdziałem 5b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym dokonać wszelkich czynności formalne i prawne niezbędne do zakończenia budowy.Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są na stronie Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin. Poniżej bezpośredni link do przetargu o udzielenie zamówienia na zadanie „Budowa dróg na osiedlu Sportowym w Krzywiniu wraz z odwodnieniem, budową oświetlenia ulicznego oraz umocnieniem placów przy Zespole Szkół w Krzywiniu”:https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/684146 - Plik Dokumentacja — do przetargu-zmiana – folder „Oświetlenie uliczne”.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:1) Organizowanie i sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane2) Kontrole terminowości i rzeczowego wykonania robót zawartych w ramach zadania;3) Reprezentowanie Inwestora w relacjach z Wykonawcą robót budowlanych, organami zewnętrznymi służb architektoniczno-budowlanych, instytucjami kontrolnymi oraz z przedstawicielami Inwestora odpowiedzialnymi za przedmiotową inwestycję;4) Koordynowanie prac inspektorów branżowych zgodnie z treścią projektu Umowy;5) Kontrole zgodności procesu inwestycyjnego z obowiązującym prawem;6) Wykonywanie innych czynności nie zawartych w SIWZ, które będą konieczne do prawidłowej realizacji Części zamówienia nr I i/lub Części zamówienia nr II oraz zabezpieczających interesy Zamawiającego;7) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;8) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót;9) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów,a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych;11) Wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych;12) Żądanie od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;13) Przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót;14) Potwierdzanie ilości wykonanych robót;15) Potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze;16) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego;17) Nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót budowlanych.KODY WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ CPV:71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego;71631300-3 - usługi technicznego nadzoru budowlanego.Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, nie wymaga aby prace związane z przedmiotem zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę – wszystkiemaksymalna liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: wszystkie3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski dotyczący realizacji zadania pn.Umocnienie placów przy zespole Szkół Krzywiń, oraz przebudowa zatoki autobusowej w pasie drogowym drogi gminnej.PRACE DO WYKONANIA W ZAKRESIE PLANOWANEJ INWESTYCJI PODLEGAJĄCE KOMPLEKSOWEMU, PEŁNOBRANŻOWEMU NADZOROWI INWESTORSKIEMU:Zakres robót budowlanych:Zakres prac obejmuje zagospodarowanie terenu oraz przebudowę parkingów na terenie Zespołu Szkół w Krzywiniu.Ponadto Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym i Wykonawcom robót budowlanych przy uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu lub zgłoszeniu zakończenia budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu od tego zgłoszenia, zgodnie z Rozdziałem 5b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym dokonać wszelkich czynności formalne i prawne niezbędne do zakończenia budowy.Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są na stronie Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin. Poniżej bezpośredni link do przetargu o udzielenie zamówienia na zadanie „Budowa dróg na osiedlu Sportowym w Krzywiniu wraz z odwodnieniem, budową oświetlenia ulicznego oraz umocnieniem placów przy Zespole Szkół w Krzywiniu”:https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/684146 - Plik Dokumentacja — do przetargu-zmiana – folder „Przebudowa parkingu przy ZS Krzywiń”.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:1) Organizowanie i sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane2) Kontrole terminowości i rzeczowego wykonania robót zawartych w ramach zadania;3) Reprezentowanie Inwestora w relacjach z Wykonawcą robót budowlanych, organami zewnętrznymi służb architektoniczno-budowlanych, instytucjami kontrolnymi oraz z przedstawicielami Inwestora odpowiedzialnymi za przedmiotową inwestycję;4) Koordynowanie prac inspektorów branżowych zgodnie z treścią projektu Umowy;5) Kontrole zgodności procesu inwestycyjnego z obowiązującym prawem;6) Wykonywanie innych czynności nie zawartych w SIWZ, które będą konieczne do prawidłowej realizacji Części zamówienia nr I i/lub Części zamówienia nr II oraz zabezpieczających interesy Zamawiającego;7) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;8) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót;9) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów,a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych;11) Wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych;12) Żądanie od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;13) Przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót;14) Potwierdzanie ilości wykonanych robót;15) Potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze;16) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego;17) Nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót budowlanych.KODY WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ CPV:71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego;71631300-3 - usługi technicznego nadzoru budowlanego.Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, nie wymaga aby prace związane z przedmiotem zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę – wszystkiemaksymalna liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: wszystkie3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach