Przetargi.pl
,,Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości”

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2020-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości” Część 1 : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 30/12 ark. m. 57 o powierzchni 0.0494 ha, obręb Zawiercie z nieruchomościami sąsiednimi oznaczonymi jako działki ewidencyjne nr 26/1 , 26/2 i 27 z ark. m. 57, obręb Zawiercie - poprzez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów. Część 2 : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej jako działki ewidencyjne nr 3587/1 i 3589/4 ark. m. 16 o łącznej powierzchni 0.0813 ha, obręb Kromołów z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działki ewidencyjne nr 3586/1 i 3589/5 ark. m. 6 o łącznej powierzchni 0.0779 ha przy ul. Siewierskiej, obręb Kromołów miasto Zawiercie - poprzez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i części 2 obejmuje: 2.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obowiązującymi standardami technicznymi: - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 725 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości ( Dz. U. z 1999r. Nr 45 poz. 453 ), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2011 r. Nr 263, poz. 1572), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r., w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1183 ), - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.), - Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781), - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) (Dz. Urz.. UE L 119 z 04.05.2016, str.1). 2.2. Wykonanie prac: 2.2.1. Upoważnienie wydane przez Prezydenta Miasta Zawiercia legitymuje geodetę uprawnionego do wstępu na grunt do dokonania wszelkich czynności objętych ustawą prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeniem wykonawczym w sprawie rozgraniczania nieruchomości. 2.2.2. Geodeta ustali granicę w oparciu o hierachicznie określone następujące po sobie kryteria: – znaki i ślady graniczne, mapy i inne dokumenty oraz punkty osnowy geodezyjnej, pozwalające na jednoznaczne określenie przebiegu granicy, - zgodne oświadczenia stron lub jednej strony o ile druga strona nie składa oświadczeń i nie kwestionuje granicy, - do zwarcia ugody granicznej przed geodetą może dojść tylko wówczas, gdy zebrane w sprawie dowody nie są miarodajne do ustalenia przebiegu granicy, a strony nie złożyły zgodnego oświadczenia woli w tym zakresie tj. wówczas gdy istnieje między nimi spór, wtedy geodeta nakłania strony do zawarcia ugody. 2.2.3 Geodeta ma prawo odmówić spisania ugody granicznej, jeżeli stwierdzi, że nie ma ku temu podstaw ( gdy jej treść byłaby sprzeczna ze zgromadzonym w sprawie materiałem dowodowym ) lub też gdy np. uzna, że swoimi rozporządzeniami strony zmierzają do obejścia przepisów o formie czynności prawnych zastrzeżonych ( przeniesienie własności w formie aktu notarialnego), 2.2.4 W przypadku doprowadzenia przez geodetę do zawarcia ugody należy sporządzić akt ugody oddzielnie dla każdej linii granicznej – ugoda obejmuje wyłącznie sporne odcinki granicy. 2.2.5 Ugodę pod rygorem jej nieważności muszą podpisać wszyscy właściciele i współwłaściciel nieruchomości ( w tym także mąż i żona jeśli nieruchomość stanowi małżeńską wspólność ustawową ); aby mogła być zawarta ugoda musi być uregulowany stan własności obu graniczących nieruchomości. 2.3. Skompletowanie dokumentów – zakończenie realizacji zamówienia: 2.3.1. W terminie zakreślonym umową, Zamawiający otrzyma kompletną dokumentację rozgraniczeniową (tj. 1 egz. „dokumentacji rozgraniczeniowej nieruchomości” – dla Zamawiającego, 1 egz. „dokumentacji technicznej” – dla GODGiK w Zawierciu ), w celu dokonania oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic pod względem formalno- prawnym (Etap I zamówienia). 2.3.2. Protokół odbioru etapu I ( pozytywna ocena prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości pod względem formalno- prawnym) będzie stanowić podstawę wnioskowania przez Wykonawcę o zaewidencjonowanie dokumentacji w zbiorze materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2.3.3. Po zakończeniu prac Wykonawca przedłoży: 1) kompletną dokumentację rozgraniczeniową tj. 1 egz. „dokumentacji rozgraniczeniowej nieruchomości”- dla Zamawiającego, 2) 1 egz. „dokumentacji technicznej” - dla GODGiK w Zawierciu, 3) odpowiednią ilość uwierzytelnionych dokumentów rozstrzygających przeznaczoną dla stron postępowania oraz 1 egz. dla ewidencji gruntów i budynków. 2.4. Informacje dodatkowe 2.4.1. Materiały źródłowe znajdujące się w zasobie geodezyjnym i kartograficznym, niezbędne do ustalenia przebiegu granic nieruchomości, Zamawiający udostępni Wykonawcy za pośrednictwem Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zawierciu, w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia pracy, w sposób i w trybie określonym w Ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 725 z późn. zm.). 2.4.2. Wszelkie inne niezbędne materiały (poza wymienionymi powyżej) do wykonania pracy, Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt. 2.4.3. Jeżeli w trakcie wykonywania pracy ulegną przepisy prawne dotyczące wykonania przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić te zmiany w wykonanej pracy. 2.4.4. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w szczególności w przypadkach: 1) nie rozpoczęcia. Opóźnienia rozpoczęcia przedmiotu umowy przez Wykonawcę dających podstawę do uzasadnionego przewidywania, że przedmiot umowy nie będzie zrealizowany zgodnie z umową, zakończony w terminie określonym w umowie, z przyczyn za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca. Zaistnienie wskazanych okoliczności, zwalnia Zamawiającego od obowiązku zapłaty Wykonawcy jakiegokolwiek wynagrodzenia, 2) zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę, wszczęcie likwidacji Wykonawcy. 2.4.5. Z prawa odstąpienia od umowy Zamawiający może skorzystać w terminie do 30 dni od dnia, w którym nastąpiło zdarzenie będące przyczyną odstąpienia. 2.4.6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takich przypadkach Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy i wówczas nie przysługują Wykonawcy kary umowne z powodu odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego. 2.4.7. Odstąpienie od umowy będzie dokonane na piśmie z podaniem przyczyn odstąpienia i wskazania terminu odstąpienia. 2.4.8. Strony dokonają rozliczenia umowy w terminie do 30 dni od dnia odstąpienia. 2.4.9. Odstąpienie od umowy nie pozbawia Zamawiającego prawa do dochodzenia kar umownych z innych tytułów niż odstąpienie od umowy. 2.5. Wykonawca zobowiązuje się do: 2.5.1. Przedstawienia Zamawiającemu do odbioru przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie. 2.5.2. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia – do naprawienia dostrzeżonych wad w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.5.3. Poniesienie wszystkich kosztów rozgraniczenia, w tym materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach