Przetargi.pl
Świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnej na spotkaniu organizacyjnym kadry kierowniczej Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-106 Warszawa, Pawińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)6028645, , fax. +48(22)8254979
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)6028645, , fax. +48(22)8254979
    REGON: 01132013000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zer.mswia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnej na spotkaniu organizacyjnym kadry kierowniczej Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnej na spotkaniu organizacyjnym kadry kierowniczej Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Przewidywany termin spotkania organizacyjnego: 12-13 września 2019 r. 2. Przewidywana liczba uczestników na spotkaniu wynosi do 80 osób, z zastrzeżeniem, że maksymalna liczba osób korzystających z noclegów wynosi 45. 3. Wymagania i warunki realizacji zamówienia: 3.1. Usługa, o której mowa w pkt 1., musi być realizowana w jednym budynku hotelu/ośrodka szkoleniowego/centrum szkoleniowego o standardzie hotelu minimum trzygwiazdkowego, posiadającym zaplecze konferencyjne, gastronomiczne, bazę noclegową oraz parking. Obiekt ten musi być zlokalizowany w granicach administracyjnych m. st. Warszawy, na obszarze jego lewobrzeżnej części, do 15 km od siedziby Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA – odległość liczona jako najkrótsza, dojazdowa trasa samochodem, drogą publiczną według wskazań serwisu www.targeo.pl, pomiędzy punktami „Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21”, a adresem obiektu, w którym będzie odbywać się spotkanie organizacyjne. Zamawiający nie dopuszcza obiektów zlokalizowanych na obszarze prawobrzeżnej części Warszawy. Obiekt powinien być zlokalizowany w miejscu z dogodnym dojazdem transportem publicznym. Dopuszcza się maksymalnie jedną przesiadkę na trasie „Dworzec Centralny” – siedziba proponowanego przez Wykonawcę obiektu (dojazd weryfikowany będzie według wskazań serwisu www.jakdojade.pl – trasa optymalna). 3.2. Wykonawca zapewni na terenie obiektu lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie minimalnie 30 bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników spotkania. 3.3. Zamawiający przewiduje, że w spotkaniu może brać udział inna liczba osób, dlatego Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest przyjąć następujący sposób kalkulacji: - średni koszt za jednego uczestnika uwzględniający wszystkie koszty spotkania organizacyjnego, jakie ponosi Wykonawca na zapewnienie w szczególności: sali konferencyjnej, sali restauracyjnej, obiadów, kolacji, serwisu kawowego – dla przewidywanych 80 osób, - średni koszt za jednego uczestnika uwzględniający noclegi ze śniadaniem według menu hotelowego – dla maksymalnie 45 osób. 3.4. Ostateczna liczba osób, które będą uczestniczyły w spotkaniu zostanie podana przez Zamawiającego na 2 dni przed terminem spotkania organizacyjnego. Informacja ta będzie podstawą do przygotowania odpowiedniej liczby posiłków i do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 4. Usługa, o której mowa w pkt 1., będąca przedmiotem zamówienia, powinna być świadczona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w kwestii żywienia zbiorowego. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za naruszenie przepisów sanitarnych, ppoż., BHP oraz brak stosownych zezwoleń na prowadzenie działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku naruszeń, nałożone przez właściwe organy sankcje, obciążają Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55120000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia, 2. dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 3. potwierdzenie wniesienia wadium, 4. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do Ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach