Przetargi.pl
Świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć wspierających indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w ostródzkich szkołach podstawowych

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2011-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć wspierających indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w ostródzkich szkołach podstawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć wspierających indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w ostródzkich szkołach podstawowych, w częściach- jak niżej: - Część 1- Szkoła Podstawowa nr 1. - Część 2- Szkoła Podstawowa nr 2. - Część 3- Szkoła Podstawowa nr 3. - Część 4- Szkoła Podstawowa nr 4. - Część 5- Szkoła Podstawowa nr 5. - Część 6- Szkoła Podstawowa nr 6. 1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) Świadczenie w roku szkolnym 2011/12, 2012/13 i 2013/14 usług edukacyjnych objętych zamówieniem, tj. zapewnienie realizacji dodatkowych zajęć pozalekcyjnych przez osoby posiadające kwalifikacje określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz), zgodnie z założeniami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz), w okresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 46 poz. 432 z późn. zm.). 2) Opracowanie i przedstawienie do akceptacji Dyrektorowi Szkoły oraz Koordynatorowi Projektu: a) programu dydaktycznego zajęć dodatkowych, który będzie zawierał propozycję działań w powiązaniu ze zdiagnozowanymi problemami i potrzebami, w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy; b) szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć dodatkowych, z uwzględnieniem założeń zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia(zał. nr 4 do siwz), uzgodnionego z Dyrektorem Szkoły i przez niego zatwierdzonego, w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy planów zajęć na każdy semestr. Zmiany w zatwierdzonym planie zajęć mogą następować tylko i wyłącznie w porozumieniu po pisemnej akceptacji Dyrektora Szkoły i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć. Harmonogram zajęć nie może kolidować z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach. 3) Systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć oraz listy obecności uczniów). 4) Opracowanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę zrealizowanych godzin dydaktycznych. Kwartalne karty czasu pracy będą składane w ostatnim dniu kwartału którego dotyczą (przekazywane w formie papierowej informacji Dyrektorowi Szkoły). 5) Opracowanie, w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły, i bieżące prowadzenie kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów Projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie Projektu. 6) Gromadzenie wytworów pracy uczestników projektu. 7) Przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzonych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Na wniosek Wykonawcy Dyrektor Szkoły udostępni diagnozę dotyczącą problemów i potrzeb uczniów uczestniczących w zajęciach objętych niniejszym zamówieniem. 3. Zajęcia dydaktyczne prowadzone będą w pomieszczeniach Szkoły, udostępnionych Wykonawcy na potrzeby realizacji przedmiotu umowy. 4. Dyrektor Szkoły udostępni Wykonawcy pozostające na wyposażeniu Szkoły programy, materiały edukacyjne, sprzęt i pomoce dydaktyczne, z których osoba prowadząca zajęcia będzie korzystać celem uatrakcyjnienia zajęć i podniesienia ich jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach