Przetargi.pl
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III w Gminie Biskupiec

Zarząd Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, ul. Niepodległości 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7154060 , fax. 089 7151247
  • Data zamieszczenia: 2011-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli
    ul. Niepodległości 4 4
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7154060, fax. 089 7151247
    REGON: 51023581400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III w Gminie Biskupiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. 2.Kod CPV 80.10.00.00-5 - usługi szkolnictwa podstawowego 3.Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Biskupiec, tj.: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. mjr. H. Dobrzańskiego ul. Mickiewicza 8 , 11-300 Biskupiec, Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Orła Białego ul. Chrobrego 15, 11-300 Biskupiec, Zespół Szkół w Czerwonce Czerwonka 15, 11-300 Biskupiec oraz Zespół Szkół w Kobułtach Kobułty 80, 11-300 Biskupiec poprzez rozszerzenie programu indywidualizacji nauczania o zajęcia dodatkowe. 4.Cele szczegółowe projektu to: 4.1.Zmniejszenie trudności w czytaniu i pisaniu w tym także dyslekcji wśród uczniów klas I-III z gminy Biskupiec poprzez udział w dodatkowych zajęciach w roku szk. 2011/2012, 2012/2013 4.2.Zmniejszenie trudności w zakresie rozumowania logicznego, przyczynowo-skutkowego, matematycznego wśród uczniów klas I-III z gminy Biskupiec poprzez udział w dodatkowych zajęciach w roku szk. 2011/2012, 2012/2013 4.3.Zmniejszenie odsetka dzieci z wadami postawy, zagrożonych otyłością i otyłych, wadami wymowy oraz problemami w rozwoju emocjonalnym, społecznym, wychowawczym, psychicznym wśród uczniów klas I-III z gminy Biskupiec poprzez udział w dodatkowych zajęciach w roku szk. 2011/2012, 2012/2013 4.4.Wzrost wiedzy i promocja nauk ścisłych u uczniów zdolnych z zakresu nauki ścisłe: nauki przyrodnicze ze szczególnym uwzględnieniem matematyki i informatyki, przyrody wśród uczniów klas I-III z gminy Biskupiec poprzez udział w dodatkowych zajęciach w roku szk. 2011/2012, 2012/2013 5.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 6.Usługi będą realizowane w szkołach na terenie Gminy Biskupiec. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem właściwej placówki. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - nauczyciele prowadzący zajęcia pozalekcyjne będą odpowiadali za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia programu nauczania dostosowanego do potrzeb ucznia z uwzględnieniem indywidualnej pracy z dzieckiem, obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: Szkoła Podstawowa nr 2: 1.Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z zakresu popr. umiej. czyt. i pisania czytam i piszę coraz lepiej - 7 gr. łączną liczba godzin 210. 2.Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z zakresu popr. umiej. czyt. i pisania wesoła ortografia - 4 gr. łączną liczba godzin 120. 3.Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne matematyka raz dwa trzy - 6 gr. łączna liczba godzin 180. 4.Gimnastyka korekcyjna - 5 gr. łączna liczba godzin 150. 5.Zajęcia logopedyczne - 7 gr. łączna liczba godzin 210. 6.Zajęcia dodatkowe matematyka - 4 gr. łączna liczba godzin 120. 7.Zajęcia dodatkowe z rozumowania logiczno - matematycznego z wyk. gry w szachy 2 gr. łączna liczba godzin 60. 8.Zajęcia dodatkowe przyrodnicze 2 gr. łączna liczba godzin 60. 9.Zajęcia z rozwoju edukacyjno - emocjonalnego i społecznego uczniów 2 gr. łączna liczba godzin 60. Szkoła Podstawowa nr 3: 1.Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z zakresu popr. umiej. czyt. i pisania - 6 gr. łączną liczba godzin 180. 2.Zajęcia korekcyjno kompensacyjne matematyka - 9 gr. łączną liczba godzin 270. 3.Gimnastyka korekcyjna - 4 gr. łączną liczba godzin 120. 4.Zajęcia logopedyczne - 8 gr. łączną liczba godzin 240. 5.Koło matematyczno - przyrodnicze - 6 gr. łączną liczba godzin 180. 6.Koło informatyczne - 3 gr. łączną liczba godzin 90. 7.Zajęcia psychoedukacyjne - 2 gr. łączną liczba godzin 60. 8.Zajęcia rewalidacyjne - 1 gr. łączną liczba godzin 30. Zespół Szkół w Czerwonce: 1.Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z zakresu popr. umiej. czyt. i pisania - 3 gr. łączną liczba godzin 90. 2.Zajęcia korekcyjno kompensacyjne matematyka - 3 gr. łączną liczba godzin 90. 3.Zajęcia logopedyczne - 2 gr. łączną liczba godzin 60. 4.Koło przyrodnicze - 2 gr. łączną liczba godzin 60. Zespół Szkół w Kobułtach: 1. Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z zakresu popr. umiej. czyt. i pisania - 6 gr. łączną liczba godzin 180. 2. Zajęcia korekcyjno kompensacyjne matematyka - 6 gr. łączną liczba godzin 180. 3. Gimnastyka korekcyjna - 2 gr. łączną liczba godzin 60. 4. Koło przyrodnicze - 2 gr. łączną liczba godzin 60. 8. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.: 8.1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 31.12.2012 roku; 8.2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności, deklaracji uczestnictwa); 8.3. sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; 8.4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III w Gminie Biskupiec i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, 8.5. szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 8.6. dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły, w której prowadzone są zajęcia. Zmiana godzin (niedotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. 8.7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia promocji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w sposób opisany w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 10. Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biskupiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach