Przetargi.pl
Świadczenie usługi dożywiania uczniów w szkołach na terenie gminy Czarny Dunajec w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Czarny Dunajec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48182613540 , fax. +48182613530
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Dunajec
    Józefa Piłsudskiego 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. +48182613540, fax. +48182613530
    REGON: 49189216200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi dożywiania uczniów w szkołach na terenie gminy Czarny Dunajec w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dożywiania dzieci i młodzieży w szkołach na terenie gminy Czarny Dunajec w roku szkolnym 2019-2020. Zamówienie podzielone zostało na 2 części, przy czym każda część zamówienia obejmuje świadczenie takiej samej usługi. Poszczególne części obejmują świadczenie usługi w następujących szkołach: a) Cześć 1: - Szkoła Podstawowa w Chochołowie - szacunkowo 7 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa w Podczerwonym - szacunkowo 7 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa nr 1 w Cichem - szacunkowo 13 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa nr 3 w Cichem (filia) - szacunkowo 2 obiady dziennie - Szkoła Podstawowa nr 2 w Cichem - szacunkowo 5 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa nr 1 w Czerwiennym (dolne) - szacunkowo 6 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa nr 2 w Starem Bystrem - szacunkowo 11 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa w Ratułowie - szacunkowo 8 obiadów dziennie - Publiczne Liceum Ogólnokształcące SPSK w Czarnym Dunajcu - szacunkowo 4 obiady dziennie b) Cześć 2: - Szkoła Podstawowa w Pieniążkowicach – szacunkowo 14 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa w Załucznem - szacunkowo 14 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa w Podszklu - szacunkowo 15 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa w Piekielniku - szacunkowo 23 obiady dziennie Wszystkie wyżej wymienione 2 części zamówienia, polegają na przygotowaniu i dostarczeniu dla uczniów w/w szkół: - część 1 - około 63 posiłki dziennie - część 2 - około 66 posiłków dziennie Łączna szacunkowa liczba obiadów w okresie trwania umowy tj. od dnia 03-09-2019r. do dnia 25-06-2020r. wynosi: 129 uczniów x 191 dni = 24.639 obiadów. Żywienie dzieci i młodzieży odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z uwzględnieniem przerw w nauce (ferie zimowe, przerwy świąteczne itp.). Podana ilość obiadów jest szacunkowa i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia (ilość ta może wzrosnąć lub ulec zmniejszeniu). Szczegółowe wymagania dotyczące posiłków Każdy posiłek będzie się składał z dwóch ciepłych dań tj.: I danie - zupa, II danie - danie mięsne z kaszą, ryżem, ziemniakami (zamiennie), makaron, danie mączne (pierogi, kopytka, placki itp.) oraz surówki lub jarzyny. Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków: - zupa – co najmniej 250 ml; - danie mięsne – co najmniej 80 gram; - ryż , makaron z owocami, serem – co najmniej 350 gram; - pierog, racuchy, itp. – co najmniej 200 gram - placki ziemniaczane, bigos, fasolka – co najmniej 250 gram - gulasz itp. – co najmniej 120 gram - kasza, ryż, ziemniaki – co najmniej 150 gram; - surówka lub jarzyna – co najmniej 80 gram; 1. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz z przestrzeganiem wszelkich wymogów sanitarnych dla żywienia zbiorowego. Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych. Zamawiający nie dopuszcza aby w ciągu jednego tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Posiłki mają być urozmaicone i o odpowiedniej wartości odżywczej. Posiłki powinny być dostarczane do szkół w godz. 9.30-12.00 (po uzgodnieniu z Dyrektorem szkoły) własnym transportem w specjalistycznych pojemnikach do przewozu żywności. 2. Wykonawca każdorazowo, z tygodniowym wyprzedzeniem, przedłoży Dyrektorom poszczególnych szkół, jadłospis na co najmniej 2 kolejne tygodnie, celem pisemnej akceptacji. Jadłospisy mają być z wpisanymi składnikami i gramaturą. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania zmian w jadłospisie wprowadzanych przez Dyrektorów szkół. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wydawania posiłków w szkołach przez własny personel. Zamawiający wymaga by Wykonawca świadczący usługę dożywiania, dysponował osobami (personelem) odpowiedzialnymi za realizowanie usługi w wymaganym zakresie (wydawanie posiłków, itp.). Wykonawca ma dowolność w zakresie formy dysponowania personelem przewidzianym do realizacji zamówienia. Nie jest w gestii Zamawiającego wskazywanie tych osób. Wykonawca ma przewidzieć i zapewnić we własnym zakresie sztućce oraz naczynia do spożywania posiłków. W przypadku dysponowania przez daną placówkę szkolną, własnymi talerzami i sztućcami, istnieje możliwość by Wykonawca po wcześniejszych ustaleniach z dyrekcją tej placówki, mógł wydawać posiłki w naczyniach należących do tej szkoły. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do posprzątania po wydanych posiłkach. Pod pojęciem posprzątanie, Zamawiający rozumie: zabranie naczyń jednorazowych lub wielokrotnego użytku oraz umycie naczyń wielokrotnego użytku (szkolnych) a także zabranie resztek i śmieci po wydanych posiłkach. 4. Zamawiający zapłaci wykonawcy za ilość faktycznie wydanych posiłków. Wykonawca powinien ująć w cenie, ryzyko związane z nieobecnością w szkole szacowanej/przewidywanej ilości uczniów. Dyrektorzy poszczególnych szkół będą zobowiązani do bieżącego informowania Wykonawcy o ilości dożywianych uczniów w danym dniu. 5. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty – którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 3) Oświadczenie dotyczące wskazania części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz z podaniem nazw firm będących podwykonawcami (o ile są znani) [art. 36b ust. 1 ustawy pzp] - załącznik nr 6 do SIWZ; 4) Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach