Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
ul. Leśna 2 2
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
REGON: 00051596800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi doradztwa indywidualnego dla firm w ramach projektu Mój cel - własna firma realizowanej w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi doradztwa indywidualnego dla firm w ramach projektu Mój cel - własna firma realizowanej w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi doradcze dla firm w niżej wymienionym zakresie: 1. Poznania zasad efektywnego wykorzystania środków unijnych przyznanych w ramach projektu Mój cel - własna firma, które jest realizowane w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL). Powyższe ma służyć ułatwieniu początkującemu przedsiębiorcy w pokryciu obligatoryjnych opłat, ponoszonych przez przedsiębiorcę, niezależnie od poziomu przychodów, w szczególności w postaci składki na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne oraz fundusze pozaubezpieczeniowe dla przedsiębiorcy niezatrudniającego pracowników oraz na pokrycie innych obligatoryjnych wydatków związanych z działalnością przedsiębiorstwa; 2. Pomocy w pisaniu wniosku o przyznanie pomocy pomostowej oraz przyznanie przedłużonej pomocy pomostowej w ramach projektu; 3. Administracyjno - prawnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in.: zawierania umów w obrocie gospodarczym, uzyskania niezbędnych zezwoleń, uzgodnień, koncesji, uregulowania własności lub wynajmu lokalu, zatrudnienia personelu; 4. Aspektów podatkowych, finansowych i księgowości związanych z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej; 5. Koncepcji zarządzania, marketingu, promocji dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej, pozyskiwania finansowania zewnętrznego rozwój działalności gospodarczej. Doradztwo indywidualne, o którym mowa w ust. 1-5 będzie świadczone w łącznej ilości godzin 264 - 8 godz. indywidualnie na rzecz każdej z 33 osób, które w ramach projektu uruchomiły działalność gospodarczą. Usługa świadczona będzie na terenie Gminy Zawiercie. Koszt wynajęcia pomieszczeń na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia poniesie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz spełniają warunek szczegółowy: - wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI ppkt 1 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa powyżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenie oraz dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z którego wynika wykonanie 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającej na doradztwie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokument/y potwierdzający/e, że w/w usługa/i została/y wykonana/e należycie (np. referencje). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (np. KRS), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 2) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Nie spełnienie powyższych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ust. 2 ppkt 1) i 2), dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie VI ust. 1 ppkt 1) oraz wykaz wykonanych usług wymieniony w punkcie VI ust.1 ppkt 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się § 4 rozporządzenia Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Część I- Świadczenie usługi poradnictwa i wsparcia indywidualnego przez doradcę zawodowego Część II- Świadczenie usługi poradnictwa i wsparcia indywidualnego przez psychologa
Dodano: 2016-07-06 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 współfinansowanego ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Dodano: 2016-06-17 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poradnictwa i wsparcia indywidualnego świadczonego przez doradcę zawodowego i psychologa dla uczestników projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy
Dodano: 2016-02-09 - świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie, w tym dla uczestników projektu SZANSA - wsparcie społeczne w Mikołowie. Program: RPO WSL 2014- 2020
Dodano: 2016-02-05 - Przeprowadzenie doradztwa zawodowego grupowego (Warsztaty Technik Aktywnego Poszukiwania Pracy), doradztwa zawodowego indywidualnego i doradztwa personalno-zawodowego oraz przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w transporcie dla uczestników projektu Twoje miejsce na rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 2 Części
Dodano: 2015-02-19 - Usługa przeprowadzenia zajęć grupowego doradztwa zawodowego, indywidualnego doradztwa zawodowego oraz warsztatów z psychologiem dla uczniów i uczennic na potrzeby Projektu pn. Szkoła bez barier
Dodano: 2014-12-29 - Świadczenie usługi ekspertów oraz prowadzenie warsztatów, konsultacji oraz wykładów z zakresu doskonalenia pracy nauczycieli w ramach projektu pn. Wspomaganie na piątkę - 76 części.
Dodano: 2014-12-17 - ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE DORADZTWA ZAWODOWEGO GRUPOWEGO I INDYWIDUALNEGO ORAZ DORADZTWA PSYCHOLOGICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PT. PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI
Dodano: 2014-11-18 - usługa przeprowadzenia grupowego oraz indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach projektu pn Akademia młodego zawodowca - 12 części
Dodano: 2014-11-18 - ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE DORADZTWA ZAWODOWEGO GRUPOWEGO I INDYWIDUALNEGO ORAZ DORADZTWA PSYCHOLOGICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PT. PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI
Dodano: 2014-09-24