Przetargi.pl
Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Nielepicach oraz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Nielepicach na rok 2013 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego.

Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Nielepicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-064 Rudawa, Nielepice 182
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2838089 , fax. 12 2838089
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Nielepicach
    Nielepice 182 182
    32-064 Rudawa, woj. małopolskie
    tel. 12 2838089, fax. 12 2838089
    REGON: 00123452700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spnielepice.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Nielepicach oraz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Nielepicach na rok 2013 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej oraz uczniów uczęszczających do szkoły na rok 2013 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego. 2. Nomenklatura niniejszego zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 55523100-3 3. Wykonawca samodzielnie przygotowuje posiłki i dostarcza je własnym transportem. 4. Przygotowanie posiłków musi być wykonane z uwzględnieniem norm określonych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. w Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zm.), zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci i spełniać normy określone przez Instytut Żywności i Żywienia. 5. Posiłki muszą być przygotowywane przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. 6. W razie szczególnych potrzeb dziecka wynikających z przyczyn zdrowotnych Wykonawca obowiązany jest dostarczyć posiłek w innym składzie lub bez użycia określonych produktów czy substancji - według wskazań Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przed rozpoczęciem każdego tygodnia jadłospis tygodniowy. 8. Raz w miesiącu Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenie potwierdzone przez dietetyka o zgodności dostarczanych posiłków z wymienionymi zaleceniami. 9. Posiłki mają być dostarczane 2 razy dziennie o godzinie 9.00 i 12.00 do miejsca wskazanego przez dyrektora szkoły w termoizolacyjnych pojemnikach i wydawane dzieciom przez pracownika Wykonawcy z zachowaniem zaleceń Inspektora Sanitarnego. Zamawiający zapewni ze swojej strony współpracę osoby koordynującej wydawanie posiłków w zakresie organizacji grup dzieci i dostosowania czasu ich obsługi. 10. Wykonawca dba o właściwy stan posiłków (posiłki posiadające właściwą temperaturę w momencie ich wydawania, świeże, smaczne i estetyczne) oraz naczyń, w których będą wydawane. Opakowania jednorazowe po posiłkach muszą być usunięte przez Wykonawcę. 11. Ilość posiłków (śniadanie, owoc przed obiadem, obiad: zupa + II danie, kompot, podwieczorek) dla dzieci w wieku 3-6 lat do wykonania dziennie : 50. Łączna ilość posiłków dla całości zamówienia (czyli w ciągu 11 miesięcy) dla dzieci 3-6 lat w oddziałach przedszkolnych szkoły podstawowej nie przekroczy 11 650 Ilość posiłków dla uczniów szkoły (zupa + II danie) do wykonania dziennie: 20 Łączna ilość posiłków dla całości zamówienia (czyli w ciągu 10 miesięcy) dla uczniów szkoły podstawowej nie przekroczy: 3 760 Szczegółowy opis usługi wraz z ilością dzieci i uczniów zawiera załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 12. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zakresu zamówienia, polegającą na : a) zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości posiłków stosownie do zmian ilości uczniów, b) odstąpieniu od realizacji części lub całości zamówienia w danym okresie czasu w przypadkach wynikających ze zmian organizacyjnych, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, c) zmniejszeniu ilości wydawanych w danym dniu posiłków w przypadku absencji uczniów, zgłaszanej wcześniej Wykonawcy. d) dostawę w soboty zamiast dni roboczych w przypadku odpracowania wskazanych przez władze oświatowe dni roboczych. - przy czym zmiany wskazane pod lit. c i d nie wymagają zmiany umowy lecz dochodzą do skutku mocą oświadczenia Zamawiającego 13. Wykonawca obowiązany jest posiadać pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez właściwe organy. 14. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie płatne z dołu w okresach miesięcznych, w terminie 14 dni od otrzymania faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn ceny jednostkowej i ilości posiłków faktycznie zrealizowanych w danym miesiącu, ustalonej na podstawie protokołu sporządzonego na koniec każdego miesiąca. 15. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach i wysokości : a) w przypadku wypowiedzenia lub odstąpienia umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn za które odpowiada Wykonawca - w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto przewidzianego do wypłaty za cały okres obowiązywania umowy; b) w przypadku opóźnienia w dostarczeniu posiłków o więcej niż dwie godziny w stosunku do terminów wskazanych w pkt 9 - 0,1 % kwoty wynagrodzenia umownego brutto należnej za miesiąc w którym doszło do opóźnienia za każde opóźnienie. 16. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego bez uzasadnionej przyczyny- w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto przewidzianego do wypłaty za cały okres obowiązywania umowy. 17. Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego, jeśli poniesiona szkoda przekracza wartość kary umownej zastrzeżonej w pkt 15 i 16.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach