Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 90-142 Łódź, ul. Kopcińskiego 29
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6783378 , fax. 042 6780798
- Data zamieszczenia: 2013-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
ul. Kopcińskiego 29 29
90-142 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6783378, fax. 042 6780798
REGON: 47139038700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi cateringowej podczas warsztatów w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji część II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W ramach usługi cateringowej Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia w miejsce wskazane przez Zamawiającego poczęstunku dla uczestników 675 warsztatów w następujący sposób: 1) w przypadku 645 warsztatów (tzw. DUŻE DOSTAWY) każdorazowo (podczas każdego warsztatu/spotkania): a) kawę rozpuszczalną w ilości 100 g., b) śmietankę 10 g w ilości 30 sztuk, c) cukier w ilości 0,5 kg., d) cytrynę w ilości 25 plastrów, e) herbatę ekspresową w ilości 50 sztuk, f) wyroby cukiernicze - ciasteczka kruche w ilości łącznie 1,5 kg na spotkanie (3 rodzaje ciastek: typu delicje lub równoważne, pierniczki nadziewane w czekoladzie, maślane, po 1/2 kg. z każdego rodzaju), g) kanapki dekoracyjne co najmniej czteroskładnikowe (co najmniej 80 g./1 szt.) w ilości 50 sztuk na spotkanie (Skład kanapek: sałata zielona, wędlina, ser żółty, jajko, łosoś, pomidor, ogórek zielony, masło, pasty: tuńczykowa, serowa, jajeczna. Kanapki podane będą na pieczywie jasnym i ciemnym. Wykonawca dostarczy kanapki w dwóch lub trzech kompozycjach, na bazie składników wymienionych wyżej, w ilościach po 1/2 ogólnej ilości kanapek dla dwóch kompozycji lub po 1/3 ogólnej liczby kanapek dla trzech kompozycji. Kanapki przygotowane mają być wyłącznie ze świeżych produktów dostępnych na rynku: powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd.) h) sok owocowy - minimum 2 rodzaje soków w ilości łącznej 6 litrów na spotkanie (sok 100%), i) wodę mineralną ( butelkowana gazowana i niegazowana - opakowanie 0,5 l) w ilości 22 szt. na spotkanie (po 11 szt. wody gazowanej i niegazowanej). 2) w przypadku 30 warsztatów (tzw. MAŁE DOSTAWY) każdorazowo (podczas każdego warsztatu/spotkania): a) kawę rozpuszczalną w ilości 50 g., b) śmietankę 10 g w ilości 10 sztuk, c) cukier w ilości 0,25 kg., d) cytrynę w ilości 10 plastrów, e) herbatę ekspresową w ilości 25 sztuk, f) wyroby cukiernicze - ciasteczka kruche w ilości łącznie 0,75 kg na spotkanie (3 rodzaje ciastek: typu delicje lub równoważne, pierniczki nadziewane w czekoladzie, maślane, po 0,25 kg. z każdego rodzaju), g) kanapki dekoracyjne co najmniej czteroskładnikowe (co najmniej 80 g./1 szt.) w ilości 25 sztuk na spotkanie (Skład kanapek: sałata zielona, wędlina, ser żółty, jajko, łosoś, pomidor, ogórek zielony, masło, pasty: tuńczykowa, serowa, jajeczna. Kanapki podane będą na pieczywie jasnym i ciemnym. Wykonawca dostarczy kanapki w dwóch lub trzech kompozycjach, na bazie składników wymienionych wyżej, w ilościach po 1/2 ogólnej ilości kanapek dla dwóch kompozycji lub po 1/3 ogólnej liczby kanapek dla trzech kompozycji. Kanapki przygotowane mają być wyłącznie ze świeżych produktów dostępnych na rynku: powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd.) h) sok owocowy - minimum 2 rodzaje soków w ilości łącznej 3 litrów na spotkanie (sok 100%), i) wodę mineralną ( butelkowana gazowana i niegazowana - opakowanie 0,5 l) w ilości 12 szt. na spotkanie (po 6 szt. wody gazowanej i niegazowanej). 2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu świeżych produktów potrzebnych do przygotowywania posiłków. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty tj. kawę, herbatę i soki w oryginalnych opakowaniach. 4. W ramach każdego warsztatu/spotkania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć: 1) w przypadku tzw. DUŻYCH DOSTAW a) naczynia jednorazowe (talerze deserowe styropianowe) do konsumpcji ciastek i kanapek w ilości: 24 szt. b) kubki styropianowe w ilości 40 sztuk, c) łyżeczki jednorazowe w ilości 25 sztuk, d) kubki do zimnych napojów w ilości 25 sztuk, e) worek na zużyte naczynia o pojemności 60 litrów. 2) w przypadku tzw. MAŁYCH DOSTAW a) naczynia jednorazowe (talerze deserowe styropianowe) do konsumpcji ciastek i kanapek w ilości: 15 szt. b) kubki styropianowe w ilości 20 sztuk, c) łyżeczki jednorazowe w ilości 15 sztuk, d) kubki do zimnych napojów w ilości 15 sztuk, e) worek na zużyte naczynia o pojemności 60 litrów. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. z 2010 roku Dz. U. nr 136 poz. 914 ze zm.), 6. Ilość zamawianych usług tj. catering na 675 spotkań, wskazana w SIWZ stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zorganizowania mniejszej ilości warsztatów/spotkań, a tym samym zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. Ostateczna wysokość wynagrodzenia zostanie określona na podstawie liczby spotkań oraz cen jednostkowych za spotkanie wskazanych w umowie. 7. Zamawiający określi każdorazowo miejsce dostawy posiłków oraz dokładną datę i godzinę dostawy posiłków. Usługa świadczona będzie jedynie na terenie Miasta Łodzi. Zamawiający przewiduje około 242 dostawy w 2013 roku oraz 433 w 2014 roku, przy czym są to jedynie wartości szacunkowe, które nie wiążą Zamawiającego. 8. Szczegółowy harmonogram szkoleń wraz z adresami dowozu cateringu będzie podany Wykonawcy 3 dni przed rozpoczęciem każdego szkolenia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zorganizowania w jednym czasie max 22 szkoleń/wyznaczenia 22 miejsc dostawy posiłku. 10. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi o najwyższej jakości i w razie zastrzeżeń do wykonywania usługi ze strony uczestników dostosuje się do wytycznych Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Mixera Regionalnego - Łódzkie 2016 (sygn. post. ZP.272.57.2016)
Dodano: 2016-07-20 - Świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej i transportowej dla osób z uniwersytetów trzeciego wieku i organizacji pozarządowych prowadzących działania na rzecz osób starszych podczas trzydniowego seminarium szkoleniowego
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań konferencji organizowanych w 2016r. przez Departament Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Dodano: 2016-07-01 - Świadczenie usług cateringowych podczas organizowanych przez Departament Kultury i Edukacji uroczystości i spotkań w 2016 roku sygnatura ZP.272.48.2016
Dodano: 2016-06-29 - Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Festiwalu Myślenia Projektowego organizowanego przez Departament Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Regionalnego Biura Województwa Łódzkiego w Brukseli w 2016 roku
Dodano: 2016-04-13 - Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w 2016 roku
Dodano: 2016-03-29 - Świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej i transportowej dla maksymalnie 30 osób z powiatowych centrów pomocy rodzinie z województwa łódzkiego podczas trzydniowego seminarium szkoleniowego.
Dodano: 2016-03-22 - Świadczenie usługi restauracyjno-konferencyjnej podczas jednodniowej konferencji Usługi na rzecz rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością w województwie łódzkim - bariery, możliwości, potrzeby. Analiza międzyśrodowiskowa. w dniu 24 maja 2016 roku
Dodano: 2016-03-21