Przetargi.pl
Świadczenie usługi cateringowej podczas pikniku miejskiego z okazji Dni Miasta Białegostoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi cateringowej podczas pikniku miejskiego z okazji Dni Miasta Białegostoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej podczas pikniku miejskiego z okazji Dni Miasta Białegostoku w dniu 25 czerwca 2016 r., w godz. 10:00-14:00 na placu przed Teatrem Dramatycznym im. Aleksandra Węgierki, przy ul. Elektrycznej 12 w Białymstoku: a) menu na 2 200 osób: jedno danie ciepłe i zimne oraz napój, b) Zamawiający wymaga od wykonawcy zapewnienia: - zastawy tekturowej białej w ilości 2 200 szt., w tym: talerzyk okrągły lub prostokątny 18 cm o gramaturze 300g (tolerancja wielkości ? 2 cm), serwetka stołowa trzywarstwowa po rozłożeniu 33x33cm typu np. Aha lub równoważna, sztućce (nóż i widelec) z materiału PS o wymiarze ? 16 cm oraz kubek plastikowy w kolorze transparentnym z pokrywką z otworem na słomkę, wykonany z materiału PET o pojemności 300 ml i wymiarze 11x8 cm (z uwzględnieniem dodatkowego zabezpieczenia zastawy na 300 kompletów), - odpowiedniej ilości stoisk wyposażonych w odpowiedni sprzęt gastronomiczny, pozwalający na podsmażanie babki ziemniaczanej w trakcie pikniku, bezpośrednio przed jej wydaniem, - odpowiedniej ilości stoisk wydawczych nakrytych obrusem w kolorze biało-czerwonym, zapewniających sprawne wydawanie posiłków, - przy każdym stoisku wydawczym 2 szt. pojemników na odpady (pojemność 240 l.) w kolorze stonowanym, każdy wyposażony w odpowiedni worek na śmieci. Wykonawca odpowiada za opróżnianie pełnych pojemników w trakcie realizacji zamówienia oraz usunięcie nieczystości z terenu organizowanego pikniku. Powyższej czynności nie mogą wykonywać osoby obsługujące stoiska gastronomiczne, - 3 szt. toalet typu toi-toi wraz zapewnieniem bieżącego utrzymywania czystości i uzupełniania środków higieny. Powyższej czynności nie mogą wykonywać osoby obsługujące stoiska gastronomiczne. c) wymagania dotyczące obsługi: - minimum 18 kelnerów z minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym, o wysokiej kulturze osobistej, dyskrecji, sprawności, uprzejmości, z pożądaną znajomością języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, - ubiór - jednolite stroje (mężczyźni i kobiety - koszule z długim lub krótkim rękawem w kratę biało-czerwoną, spodnie jeansy w kolorze granatowym, czarne pantofle), - zabronione jest palenie papierosów oraz spożywanie alkoholu przez obsługę, d) dnia 25 czerwca 2016 roku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stołów, sprzętu gastronomicznego oraz posiłków własnym środkiem transportu w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi oraz zgodnie z zasadami transportu żywności. Pełna gotowość wymagana jest najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem pikniku - godz. 09.30, e) wymagania dotyczące serwowanych posiłków: - przygotowanie posiłków w dniu pikniku z produktów wykonawcy o długim terminie przydatności do spożycia o najwyższej jakości i z zachowaniem norm bezpieczeństwa zgodnych ze standardami HACCP, - stan posiłków i sposób dostarczenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej, f) Wykonawca odpowiada za uprzątnięcie terenu wydarzenia, placu i bliskiego sąsiedztwa po zakończeniu pikniku w ciągu 1 godziny. Do Wykonawcy należy odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości, g) w razie stwierdzenia wad w realizacji usługi Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia. W przypadku ich nieusunięcia Zamawiający ma prawo do dochodzenia odszkodowania zgodnie z zapisami w § 5 umowy, h) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsc ustawienia stoisk wydawczych, po wybraniu Wykonawcy w celu usprawnienia świadczenia usługi cateringowej, i) Zamawiający informuje, że za dostawę max 12 namiotów w kolorze ecru, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 225m2, odpowiada inna firma. Wykonawca nie musi sugerować się ilością namiotów w swej propozycji aranżacji stoisk do podawania posiłków. j) Zamawiający zapewnienia o możliwości z korzystania przez Wykonawcę z zasilania energetycznego pod postacią agregatu prądotwórczego, dostarczonego przez inną firmę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach