Przetargi.pl
Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników konferencji Grup Producentów Rolnych Dolnego Śląska

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3398656 , fax. 71 3397912
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Zwycięska 8 8
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3398656, fax. 71 3397912
    REGON: 00601129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników konferencji Grup Producentów Rolnych Dolnego Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla uczestników konferencji Grup Producentów Rolnych Dolnego Śląska, realizowanej na podstawie umowy zawartej pomiędzy Dolnośląskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu a Zarządem Województwa Dolnośląskiego nr DOW-O/250/14, w poniżej określonym zakresie: 1) Usługa cateringowa polegać będzie na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków uczestnikom konferencji. 2) Miejsce realizacji usługi: siedziba Powiatowego Zespołu Doradców w Świdnicy przy ul. Wałbrzyskiej 25: a) duża sala konferencyjna - serwisy kawowe, b) mała sala konferencyjna - obiad. 3) Termin realizacji usługi: 20.11.2014 r. 4) Ilość uczestników w ramach konferencji - 75 osób 5) Zestawienie asortymentowe świadczenia: a) Bufet kawowy I (9.40-10.00): kawa 75 porcji, herbata 50 porcji, woda mineralna w dzbankach (porcja 250 ml) 40 porcji, suche ciastka (porcja min. 100 g) 40 porcji; b) Bufet kawowy II (11.45-12.00): kawa 75 porcji, herbata 50 porcji, sok owocowy w dzbankach (porcja 250 ml) 50 porcji, woda mineralna w dzbankach (porcja 250 ml) 40 porcji, suche ciastka (porcja min. 100 g) 40 porcji, ciasto domowe - sernik, jabłecznik (porcja min. 100 g) 75 porcji; c) Obiad (13.30 - 14.15): a) Przystawka: - pasztet z żurawiną lub sałatka z kurczakiem (porcja min. 120 g) 40 porcji, - przystawka wegetariańska - sałatka grecka (porcja min. 120 g) 35 porcji; b) Zupa: - zupa krem dwa rodzaje - pieczarkowy i brokułowy (porcja min. 300 g) 75 porcji; c) Danie główne: - danie mięsne - kotlet schabowy z sosem (porcja min. 150 g) 60 porcji, -danie z drobiu - roladki drobiowe z dodatkami (porcja min. 150 g) 50 porcji, - danie wegetariańskie - pierogi ruskie (porcja na osobę min. 200 g) lub makaron z sosem pomidorowym i serem parmezan (porcja na osobę min. 250g) 40 porcji; d) Dodatki: - ziemniaki puree (porcja min. 150 g) 35 porcji, - ryż lub kluski śląskie (porcja min. 150 g) 40 porcji, -warzywa na parze (porcja min. 150 g) 75 porcji, - surówka warzywna (porcja min. 150 g) 75 porcji; e) Napoje: - sok owocowy w dzbankach (porcja 250 ml) 75 porcji, woda mineralna w dzbankach (porcja 250 ml) 75 porcji. Do bufetu kawowego wykonawca zapewni obrusy, filiżanki, talerzyki deserowe, łyżeczki, serwetki. Obiad podany na ciepło, w formie stołu szwedzkiego, wykonawca zapewni niezbędny sprzęt gastronomiczny do prawidłowego serwowania potraw, naczynia porcelanowe, szkło, sztućce metalowe, obrusy, serwetki papierowe. 2. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do świadczenia usługi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914, ze zm.). 3. Usługa cateringowa świadczona przez Wykonawcę polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków uczestnikom szkolenia odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i na warunkach określonych w SIWZ i wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Dostarczanie i wydawanie posiłków odbywać się będzie według schematu: 1) Bufet kawowy I 9:40 - 10:00, 2) Bufet kawowy II 11:45 - 12:00, 3) Obiad 13:30 - 14:15 5. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do sali, w której świadczona będzie usługa - w zakresie niezbędnym do wykonania umowy. 6. Naczynia, sztućce oraz opakowania zastosowane do przedmiotu zamówienia muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, wolne od obcych zapachów, zapewniające właściwą jakość usługi. 7. Wykonawca odpowiada za usuwanie odpadków i śmieci po każdym posiłku oraz za ich zagospodarowanie. 8. Wykonawca odpowiada za przygotowanie, transport i wydanie posiłków zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 9. Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy decyzje właściwego organu, że spełnia wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej przedmiotu zamówienia. 10. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem posiłków do miejsca szkolenia ponosi Wykonawca. 11. Usługa realizowana będzie stosownie do potrzeb Zamawiającego i na warunkach określonych we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dodr.ibip.wroc.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach