Przetargi.pl
Świadczenie usługi całodobowej ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Prudniku

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 406 80 15 , fax. 077 438 06 02
  • Data zamieszczenia: 2013-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Kościuszki 5 5
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 406 80 15, fax. 077 438 06 02
    REGON: 00032379500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi całodobowej ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Prudniku przy ul. Kościuszki 5 i Wydziałów Zamiejscowych w Głubczycach ul. Kochanowskiego 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Przewidywana maksymalna liczba godzin realizacji zamówienia 12717 (licząc godziny przepracowane przez wszystkich pracowników wykonujących zadania zgodnie z harmonogramem określonym w umowie po uwzględnieniu ewentualnego czasowego wzmocnienia ochrony). 3.2.Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy ubiegającego się o zamówienie publiczne zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Harmonogram wykonywania usługi znajduje się w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.3.Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (Art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.5.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.5.1.Usługę ochrony Wykonawca zobowiązany jest wykonać przy użyciu sprzętu stanowiącego jego własność lub udostępnionego mu przez inne podmioty w trybie art. 26 ust. 2b ustawy PZP oraz przy pomocy osób przez niego zatrudnionych lub oddanych mu do dyspozycji przez inne podmioty stosownie do art. 26 ust. 2b ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza powierzenie wyodrębnionych prac (w zakresie grup interwencyjnych lub dodatkowego monitoringu elektronicznego, jeżeli wykonawca będzie chciał zastosować) podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania prace oraz skutki działania podwykonawcy. 3.5.2.Do realizacji wszelkich prac objętych niniejszym postępowaniem przetargowym wykonawca zobowiązany jest skierować pracowników posiadających aktualne zaświadczenie o niekaralności. 3.5.3.Wykonawca musi zapewnić dodatkowych pracowników na czas realizacji zadań okresowych (czasowe wzmocnienie ochrony, łącznie do 150 roboczogodzin). Zapisy pkt. 3.5.2. stosuje się odpowiednio. 3.5.4.Usługa powinna być wykonywana przez pracowników wykonawcy posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I-go lub wyższego stopnia. 3.5.5.Wszyscy zatrudnieni pracownicy będą musieli okazać Zamawiającemu zaświadczenie o niekaralności i licencję pracownika ochrony I-go lub wyższego stopnia najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym dzień przystąpienia pracownika do pracy. 3.5.6.Wykonawca obowiązany jest realizować umowę w oparciu o pracowników: - posiadających co najmniej 6-cio miesięczny staż na stanowisku pracownika ochrony, - sprawnych fizycznie. 3.5.7.Pracownicy wykonawcy powinni być ubrani jednolicie i posiadać umieszczony w widocznym miejscu identyfikator. 3.5.8.Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: a) wyposażenia pracowników ochrony w telefon, pozwalający wezwać w przypadku zagrożenia grupę interwencyjną, b) zapewnienia grupy interwencyjnej na wypadek wezwania przez pracownika ochrony, c) zapewnienia za pomocą odpowiednich środków technicznych stałej i bezpośredniej łączności pomiędzy pracownikami ochrony w siedzibie zleceniodawcy (np. za pomocą krótkofalówek), d) wyposażenie pracowników ochrony w przynajmniej jeden telefon komórkowy zapewniając całodobową łączność z pracownikami administracji sądu, e) sporządzenia planu ochrony obiektu i instrukcji obejmującej zadania pracowników, formy przekazywania obowiązków przy zmianie pracownika, zmiany organizacji ochrony wejścia w sytuacji, gdy czasowo ulega zmianie liczba pracowników ze względu na podjęcie innych działań, sposób reagowania na zdarzenia wymagające reakcji itp. 3.5.9.Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe wobec pracowników zamawiającego, osób trzecich (zewnętrznych) oraz majątku zamawiającego w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 3.5.10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowego wykonywania zadań przez pracowników wykonawcy. 3.5.11. Wykonawca na własny koszt zapewni obecność w siedzibie zamawiającego pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu umowy w terminie do pięciu dni poprzedzających rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia m.in. w celu: -zapoznania się z obiektami sądu i formą sprawowania ochrony, -przejęcia zadań od poprzedniego wykonawcy usług ochroniarskich. - planem dotyczącym zasad ochrony i bezpieczeństwa obiektu 3.6.Zamawiający dopuszcza istotne zmiany umowy w zakresie i na warunkach określonych w Załączniku 3 do SIWZ (projekt umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach