Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEJ, KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY.

Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury ogłasza przetarg

  • Adres: 02-954 Warszawa, ul. Goplańska 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury
    ul. Goplańska 42
    02-954 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 140151727
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mteatr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEJ, KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie swym zakresem obejmuje ochronę mienia oraz osób znajdujących się na terenie obiektu, jakim jest MTM/Kino Praha, pozostającym w użytkowaniu Zamawiającego na działce gruntowej nr ew. 40/1, 40/2, 39 z obrębu 4–15-03 przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie, dla których Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgi wieczyste nr: WA3M/00432700/2 oraz WA3M/00212512, w skład którego wchodzą: 1) pomieszczenia obiektu MTM/Kina Praha, w których zamawiający świadczy usługi kulturalne: teatralne i kinowe oraz gastronomiczne tj.: parter, hol wejściowy, w którym znajduje się także stacjonarny punkt kasowy, piętro obejmujące foyer, gdzie jest prowadzona działalność gastronomiczna, 2 sale kinowe (przy czym tylko jedna jest kinem; druga garderobą i zapleczem technicznym dla teatru; trzecia salą teatralną), szatnia; 2) dodatkowe pomieszczenia techniczne, stanowiące zaplecze sal kinowych oraz teatralnych (projektornia kinowa, toalety, serwerownia);3) pomieszczenia biurowe.Łączna powierzchnia chronionych pomieszczeń wynosi 1876,18m2, a liczba osób które jednocześnie może przebywać w tych w pomieszczeniach wynosi 600.Świadczone usługi będą odbywały się w systemie ciągłym, tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia przez pracownika ochrony posiadającego, odpowiednie do zakresu wykonywanych zadań kwalifikacje, spełniającego określone wymagania zdrowotne, umundurowanego oraz wyposażonego w identyfikator.Zamawiający przewiduje konieczność realizacji zamówienia w następującym zakresie: stałe stanowisko ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia znajdujących się na terenie nieruchomości Kino Praha, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa - 1098 godzin w ciągu realizacji umowy,  Liczba pracowników: 2 osoby = 1 os. na 24h dyżuru; 1 os. na 12h dyżuru w godz. 10:00-22:00.Dyżury powinny być świadczone jedynie przez pracowników kwalifikowanych.Zamawiający, ze względu na charakter zamówienia, nie dopuszcza do wykonywania czynności osóbz orzeczeniem o niepełnosprawności.Wykonawca powinien zapewnić stały dyżur 1 grupy interwencyjnej = dwóch uzbrojonych pracowników (zgodnie z odpowiednimi przepisami).Wykonawcy powinni przedstawić cenę ofertową uwzględniającą podwyżkę wynagrodzenia minimalnego wprowadzaną od 1 lipca 2023 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ta musi spełniać następujące wymagania:a) gwarancja musi wskazywać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę postępowania, termin ważności wadium;b) gwarancja musi być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, dokonane w formie pisemnej lub oświadczenia woli złożonego w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym (przy czym forma pisemna jest obligatoryjna i nie może zostać wykluczona w treści gwarancji);c) do gwarancji musi mieć zastosowanie prawo polskie.6. W przypadku oferty wspólnej, Zamawiający dopuszcza podział kwoty wadium pomiędzy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wniesienie go w częściach, o ile suma tych części będzie równa kwocie wadium.7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy69 1020 1026 0000 1402 0205 5796 prowadzony w PKO BP podając w tytule przelewu „Wadium w postępowaniu TP/03/23".8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt. 2-4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniężnej, o których mowa w ust. 4 pkt. 1, środki pieniężne muszą znaleźć się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.10. Brak wniesienia wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca posiadał niezbędną do wykonania zamówienia, ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).c) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa warunków w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizował lub w przypadku świadczeń trwających również realizuje dwa zamówienia dotyczące ochrony mienia i osób w budynkach użyteczności publicznej pełniących funkcje kulturalne np.: domy kultury, opery, filharmonie, teatry muzyczne, teatry, sale koncertowe polegające na całodobowej ochronie czynnego i funkcjonującego obiektu prowadzącego repertuarowe przedstawienia lub inne wydarzenia kulturalne z salą widowiskową z co najmniej 150 stałymi miejscami dla widzów o wartości łącznej obu zamówień nie mniejszej niż 400 000 zł netto. Zamówienia, o których mowa powyżej powinny być świadczone w sposób stały w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy (okres świadczenia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach