Przetargi.pl
Świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK

Centrum Zasobów Informatycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 847 818, , fax. 261 847 145
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zasobów Informatycznych
    Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 847 818, , fax. 261 847 145
    REGON: 14033854900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia-czi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna skarbu państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi drugiej linii asysty technicznej i konserwacji (ATiK) oraz modernizacji posiadanych przez resort obrony narodowej systemów informatycznych: SI PROSTA-C przeznaczonego do naliczania wynagrodzeń pracowników wojska oraz SI PODATEK służący naliczaniu należności wynikających z zawartych innych umów cywilno-prawnych i ewidencji zaliczek pobranych z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.800,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy osiemset i 00/100); 2. Wadium może być wniesione w niżej wymienionych formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin (dzień, godzina) wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na konto Centrum Zasobów Informatycznych, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa NBP O/O WARSZAWA Numer rachunku bankowego 87 1010 1010 0032 1613 9120 1000 z dopiskiem WADIUM – sprawa nr 2612.2.2019.EB 6. w przypadku złożenia wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, kserokopię gwarancji / poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM – sprawa nr 2612.2.2019.EB” w kancelarii Zamawiającego (pokój 210A-B, czynna od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 – 14.00). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty; 7. z treści gwarancji (poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pierwsze, pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Pzp. Wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budzić wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia; 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp; 9. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium wraz z odsetkami określone w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w oryginale (w formie pisemnej) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej CZI informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź informacje, potwierdzające że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 2) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca/ce ofertę i załączniki do oferty, działa/ją na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 3) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum – jeżeli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z zapisami ust. 7.5 pkt 1) SIWZ. 4) W przypadku wyboru wspólnej oferty Wykonawców, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5) W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach