Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. 23 Października 20
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5628970, 5628973 , fax. 087 5628971
- Data zamieszczenia: 2014-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 23 Października 20 20
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5628970, 5628973, fax. 087 5628971
REGON: 79019198500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: mops.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH ZE SPRZEDAŻĄ ŻYWNOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNO-SANITARNYCH NA PODSTAWIE TALONÓW DLA KLIENTÓW MOPS W SUWAŁKACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Świadczenie usług związanych ze sprzedażą żywności i artykułów higieniczno-sanitarnych na podstawie talonów dla około 500 klientów MOPS w Suwałkach. 2. Realizacja zamówienia w co najmniej 4 punktach miasta Suwałki zlokalizowanych odpowiednio: 1 punkt na Oś. Północ I, 1 punkt na Oś. Północ II oraz min. 2 punkty w Centrum Miasta. 3. Przygotowanie talonów o nominałach 10 zł - 10.100 szt., 20 zł - 3.500 szt. i 50 zł - 1.000. Zmawiający zastrzega zmianę liczby poszczególnych nominałów w zależności od wysokości świadczeń. 4. Wzór talonów, należy uzgodnić z Zamawiającym. 5. Talon powinien być wykonany w formie papierowej, zawierać cenę nominalną i nadruk /wyłącznie żywność/ lub /artykuły higieniczno-sanitarne/. 6. Za zabezpieczenie przed wszelkimi próbami fałszowania talonów odpowiedzialny jest Wykonawca. 7. Niedopuszczalne jest wydawanie w ramach niniejszego zamówienia napojów alkoholowych, używek i wyrobów tytoniowych. 8. Wykonawca dostarczy talony w depozyt do siedziby Zamawiającego w ilości i nominałach zależnych od potrzeb Zamawiającego jeden raz w miesiącu lub częściej z zachowaniem kolejnej numeracji wzrostowo. O ilości i nominałach talonów Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie lub pisemnie najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego dostawę. 9. Rekrutację osób zakwalifikowanych do realizacji przedmiotu zamówienia prowadzi Zamawiający - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: marża
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SP21.270-04/16 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 21 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa mięsa wieprzowego, wędlin wieprzowych oraz drobiowych
Dodano: 2016-07-07 - SP28/ZP-02/2016 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 28 w Białymstoku.
Dodano: 2016-06-17 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin i podrobów, wg kodu CPV grupa 151 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
Dodano: 2016-04-26 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Internatu ZSHE im. Mikołaja Kopernika w Białymstoku
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa artykułów spożywczych na rok 2016 dla potrzeb stołówki szkolnej.
Dodano: 2015-12-07 - Sukcesywne dostawy produktów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016 dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskiego 1, 16-080 Tykocin
Dodano: 2015-12-02 - Sprzedaż i dostawa mięs i wędlin do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w 2016r.
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, mięsa i wędlin drobiowych, konserw mięsnych oraz tłuszczy zwierzęcych
Dodano: 2015-11-12