Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2013 roku - II postępowanie

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2013 roku - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2013 roku, poprzez wynajem samochodu z własną piaskarką i pługiem odśnieżnym do posypywania dróg materiałami uszarstniającymi oraz odśnieżania. Miejsce: Obwód Drogowo - Mostowy w Olkuszu: - samochód z własną piaskarką i pługiem 1 szt. Maksymalna liczba kilometrów jazdy: 6300, Maksymalna liczba godzin dyżuru: 405. Zamawiający wymaga, aby nośniki posiadał minimalną moc silnika 200 KM, minimalną ładowność 7,5 - 10 ton oraz zamówienie było realizowane przy użyciu piaskarki P-1 lub innej równoważnej i pługu typu średniego. Zamawiający wymaga, aby nośnik były wyposażony w sygnał świetlny błyskowy koloru pomarańczowego. Wykonawca którego samochód zostanie zakwalifikowany w wyniku przetargu zobowiązany jest do wykonywania prac związanych z odśnieżaniem, likwidacją gołoledzi wg standardów określonych Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. (Dz. U. MT i GM nr 10/94 poz. 20), na polecenie dyżurnych wyznaczonych w Obwodzie Drogowo - Mostowym w Olkuszu. Obowiązkiem Wykonawcy jest: - bezwzględne dostosowanie się do poleceń Dyżurnego Ośrodka Dyspozycyjnego Akcji Zimowej, - każdorazowo na wezwanie Dyżurnego wykonawca zobowiązany jest do podstawienia się na punkt dyspozycyjny i przystąpienia do akcji: - w ciągu 1-ej godziny przy zwalczaniu gołoledzi, - w ciągu 2-ch godzin przy odśnieżaniu dróg, - wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w pełnej gotowości i sprawności technicznej nieodpłatnie użyczonego sprzętu, przez cały okres trwania akcji aż do odwołania, - zapewnienia całodobowej obsady podstawionego sprzętu., - w przypadku awarii sprzętu wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego podstawienia innego sprzętu o takich samych lub lepszych parametrach jak zaoferowany w ofercie. Zamawiający przekaże wykonawcy do użytkowania plac załadunkowy materiałów wraz z materiałami oraz niezbędne pomieszczenia socjalne. Wykonawca będzie użytkował zaplecze z pozostałymi wykonawcami, i utrzymywał je w stałej czystości. Ponadto w wyjątkowych sytuacjach na drogach Zamawiający może przedysponować sprzęt na inny Obwód Drogowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach