Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach ogłasza przetarg
- Adres: 08200 Łosice, ul. Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 083 359 02 32 , fax. 833 590 288
- Data zamieszczenia: 2017-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach
ul. Wiejska 3
08200 Łosice, woj. mazowieckie
tel. 083 359 02 32, fax. 833 590 288
REGON: 3023892000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.losice.pl; www.zdp.nbip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach w sezonie zimowym 2017/2018 i 2018/2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach w sezonie zimowym 2017/2018 i 2018/2019. Zamówienie obejmuje: 1) Zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni dróg według standardów ustalonych przez Zamawiającego, 2) Odśnieżanie dróg na wezwanie Zamawiającego, według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego, 3) Utrzymanie w gotowości sprzętu i środków transportowych przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia wraz z ich obsługą, 4) Zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsług naprawczo – remontowych sprzętu i środków transportu przewidzianych do świadczenia usług, 5) Świadczeniu usług przez Wykonawcę poprzez zaangażowanie posiadanego potencjału osobowo – sprzętowego i przekazanych przez Zamawiającego protokolarnie urządzeń do zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania tj. piaskarek i pługów – (dotyczy części nr 1 – 2 oraz część 9-11 zamówienia). 6) Montaż, demontaż pługów i czołownic Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt zapewniając takie materiały jak: lampy reflektorowe, zawory powietrzne, przewody pneumatyczne, elektryczne i akumulatorowe, 7) Przystosowanie koparko – ładowarki, ładowarki, równiarki, pojazdów samochodowych, ciągników z pługiem i ciągnika z rozsypywaczem do prac przy zimowym utrzymaniu dróg staraniem i na koszt Wykonawcy (dotyczy części nr 3 - 11 zamówienia). Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne telefoniczne przekazywanie upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego informacji o: - aktualnym stanie przejezdności dróg, - czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych ciągach lub odcinkach dróg, - zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi, - innych zdarzeniach na drodze. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w „Opisie przedmiotu zamówienia” niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie składa się z 11 zadań, które będą realizowane na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Łosicach. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Specyfikacja nośników pługów lemieszowych i nośników piaskarek, równiarek: 1. Przez nośnik do zamontowania piaskarki typ „Śnieżka” i pługa jednostronnego bocznego należy rozumieć pojazdsamochodowy o ładowności min. 8 ton -2 szt. 2. Przez nośnik wraz z pługiem bocznym z funkcją odśnieżania prawego i lewego pasa drogi w zależności od potrzeb należy rozumieć ciągniki rolnicze o mocy silnika min. 120 KM- szt. 2. 3. Przez nośnik do zamontowania pługa czołowego należy rozumieć ciągniki rolnicze o mocy silnika min. 90-100-KM – szt. 1, od 101-200 KM- szt. 1, od 201-300 KM- szt. 1. 4. Równiarki – należy rozumieć przystosowanie sprzętu do pracy z pługiem stalowym, lemieszowym czołowym. 5. Przez nośnik wraz z pługiem bocznym należy rozumieć pojazd samochodowy czteroosiowy z napędem 8x8. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wymaga wniesienia wadium Dla części 1 w kwocie: 1 800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych, 00/100), Dla części 2 w kwocie: 1 800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych, 00/100), w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zarządu Dróg Powiatowych w Łosicach nr 29 8038 0007 0010 1185 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Łosicach. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć przed upływem terminu składania ofert na wskazany rachunek z dopiskiem - Wadium –„ZIMA – Część 1 lub 2” 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale. Wniesione wadium w innej formie niż pieniężnej, dołączone w kopii traktowane będzie jak jego brak. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wykonawców, którzy nie wnieśli wymaganego wadium wyklucza się z postępowania.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zobowiązani są również dołączyć do oferty : a) dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki), b) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. c) Dokument potwierdzający wniesienia wadium (dotyczy części 1 i 2). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2024-05-08 - „Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2024-05-08 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na terenie gminy Leszno
Dodano: 2024-01-18 - „Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2023-12-15 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic w przejezdności na terenie Gminy Jaktorów.
Dodano: 2023-12-12 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych
Dodano: 2023-12-07 - Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2024r.
Dodano: 2023-12-01 - „Zimowe utrzymanie dróg” - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na 4 części
Dodano: 2023-11-27 - ,,Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów”
Dodano: 2023-11-16 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Sulejówek w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-15