Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z wyceną majątkową oraz usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy w Suchym Lesie, Gmina Suchy Las.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8125161 , fax. 061 8125212
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szkolna 13 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8125161, fax. 061 8125212
    REGON: 00054933500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.p;l
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z wyceną majątkową oraz usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy w Suchym Lesie, Gmina Suchy Las.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z wyceną majątku oraz usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy w Suchym Lesie, Gmina Suchy Las, w zakresie: CZĘŚĆ A - Usługi związane z robotami geodezyjnymi - wykonywanie podziałów geodezyjnych nieruchomości; - ustalanie granic nieruchomości; - aktualizacja map zasadniczych i dokonywanie nowych pomiarów; - wykonywanie inwentaryzacji budynków; - rozgraniczenie nieruchomości. CZĘŚĆ B - Usługi związane z wyceną majątku - wycena nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości; - wycenia nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu budowy infrastruktury technicznej; - odszkodowania za grunty przeznaczone lub zajęte pod drogi publiczne. CZĘŚĆ C - Usługi związane z wyceną majątku - wycena nieruchomości niezabudowanych celem sprzedaży w trybie bezprzetargowym, tzw. maski budowlane; - wycena nieruchomości niezabudowanych celem sprzedaży w trybie przetargowym; - wycena nieruchomości zabudowanych celem sprzedaży w trybie przetargowym do 2000 m?; - wycena nieruchomości niezabudowanych celem nabycia przez Gminę; - wycena nieruchomości zabudowanych i z nasadzeniami, celem nabycia przez Gminę; - ustalenie wysokości opłaty rocznej - nieruchomość oddana w użytkowanie wieczyste; - wykonanie operatów szacunkowych - celem przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności; - ustalenie wysokości opłaty rocznej - nieruchomość oddana w trwały zarząd (powierzchnia do 5000m?); - wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych; - wykonanie wyceny lokali mieszkalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (oświadczenie Wykonawcy). Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia ww warunku żąda dołączenia do oferty: - aktualnego wypisu odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku żąda dołączenia do oferty: - wykazu usług wykonanych przez Wykonawcę składającego ofertę, potwierdzającego że jako wykonawca zrealizował w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert (lata 2007-2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, za kwoty odpowiednio do części zamówienia: a) dla części A - na poziomie minimum 100.000,00 zł b) dla części B - na poziomie minimum 50.000,00 zł c) dla części C - na poziomie minimum 30.000,00 zł - wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia zawodowe w zakresie zgodnym z przedmiotem przetargu oraz że są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy składającego ofertę w celu wykazania: - braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp dołączenia do oferty oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (druk nr 2.1 Formularza Oferty); - złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (druk nr 3 Formularza Oferty). 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawcy składającego ofertę w celu potwierdzenia spełniania w/w warunku dołączenia do oferty oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (druk nr 2.1 Formularza Oferty) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki zostały spełnione przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania - zgodnie z zapisami art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Oferta musi zawierać: 1. Właściwe Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Aktualny wypis odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4. Podpisane oświadczenia Wykonawcy (druk Nr 2.1): a) że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Pzp, b) że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Pzp, c) że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, e) że nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności f) o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ustawy Pzp, g) o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzonym na jego podstawie formularzem cenowym będącym podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności h) o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej uwag 5. Wykaz świadczonych usług o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.2. 6. Projekt umowyów parafowany przez Wykonawcę. 7. Wyceniony formularz cenowy- druk Nr 2.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach