Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 13
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8125161 , fax. 061 8125212
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Szkolna 13 13
62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
tel. 061 8125161, fax. 061 8125212
REGON: 00054933500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług związanych z wyceną majątkową dla potrzeb Urzędu Gminy w Suchym Lesie, Gmina Suchy Las. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z wyceną majątku dla potrzeb Urzędu Gminy w Suchym Lesie, Gmina Suchy Las, w zakresie: CZĘŚĆ A - Usługi związane z wyceną majątku - wycena nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp), tj.: posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia zawodowe w zakresie zgodnym z przedmiotem przetargu; b) są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U.z 2007 r, Nr 223, poz. 1655). 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC, na poziomie minimum 100.000,00 (słownie: sto tysięcy złotych) ważne przez okres trwania umowy. 6. Jako wykonawcy wykonywali prace o podobnym zakresie i stopniu komplikacji w ostatnich 5 latach (2004-2008) za kwotę łącznie minimum: a) dla części A - na poziomie minimum 50.000,00 zł b) dla części B - na poziomie minimum 100.000,00 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji zawierającym: 1. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.1 2. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.2. 3. Aktualny wypis odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.3. 7. Wykaz zrealizowanych prac o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.4. 8. Cenę za wykonanie prac objętych przetargiem wyrażoną cyfrowo i słownie z uwzględnieniem kosztów i opłat związanych z ich realizacją. Cena uwzględnia należny VAT. Cena musi być wyrażona w PLN (należy ją wpisać do Formularza oferty). 9. Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.5. 10. Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzonym na jego podstawie kosztorysem będącym podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności - druk Nr 2.6. 11. Oświadczenie o podwykonawcach - druk Nr 2.7. 12. Kalkulacja przedmiotu zamówienia - druk Nr 2.8. 13. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. 14. Kopia posiadanego ubezpieczenia OC. 15. Kopia uprawnień zawodowych w zakresie wyceny majątku w zakresie zgodnym z przedmiotem przetargu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi pośrednictwa w wynajmie powierzchni budynków i usługi zarządzania nieruchomością Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji
Dodano: 2016-02-17 - Sporządzanie wycen lub opinii dla nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza dla potrzeb Wydziału Geodezji i Kartografii w roku 2016.
Dodano: 2016-01-27 - ZARZĄDZANIE ZASOBEM KOMUNALNYM GMINY WRZEŚNIA
Dodano: 2015-12-09 - Usługa zarządzania gminnymi obiektami sportu i rekreacji
Dodano: 2015-12-02 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Kuklinów Dobra tom 9.
Dodano: 2015-10-08 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Kuklinów Dobra tom 9
Dodano: 2015-09-17 - Określenie wartości rynkowych prawa własności nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Dodano: 2015-09-09 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Dobra Rycerskie Tom III Baszków.
Dodano: 2015-06-24 - Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb Gminy Rydzyna
Dodano: 2015-03-19 - Sporządzanie wycen nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza dla potrzeb Wydziału Gospodarowania Mieniem w roku 2015.
Dodano: 2014-10-17