Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Zwolińskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 46 815 41 41 , fax. 46 815 41 41
- Data zamieszczenia: 2019-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej
ul. Zwolińskiego 46
96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
tel. 46 815 41 41, fax. 46 815 41 41
REGON: 18809600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://rawa-kopernik.pl/bip/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług związanych z kompleksową obsługą administracyjno – finansową projektów: • „Motoryzacja moja pasja” nr RPLD.11.03.01-10-0038/17 • „Akademia umiejętności ” nr RPLD.11.03.01-10-0041/17 • „Pracuj w branży HoReCa” nr RPLD.11.03.01-10-0042/17 realizowanych przez Zespół Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 Działanie XI.3. Kształcenie zawodowe. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksową obsługą administracyjno – finansową projektów: • „Motoryzacja moja pasja” nr RPLD.11.03.01-10-0038/17 • „Akademia umiejętności ” nr RPLD.11.03.01-10-0041/17 • „Pracuj w branży HoReCa” nr RPLD.11.03.01-10-0042/17 realizowanych przez Zespół Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków EFS w ramach RPO WŁ na lata 2014 – 2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowi jej integralną część. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Cześć 1. Kompleksowa obsługa administracyjno – finansowa projektu nr RPLD.11.03.01-10-0038/17 „Motoryzacja moja pasja” o wartości całkowitej 1 586 867,00 PLN, liczba uczestników min. 80 Cześć 2. Kompleksowa obsługa administracyjno – finansowa projektu nr RPLD.11.03.01-10-0041/17 „Akademia umiejętności ” o wartości całkowitej 1 993 687,20 PLN, liczba uczestników min. 140 Cześć 3. Kompleksowa obsługa administracyjno – finansowa projektu nr RPLD.11.03.01-10-0042/17 „Pracuj w branży HoReCa” o wartości całkowitej 1 504 416,00 PLN, liczba uczestników min. 120 4. Zadanie będzie obejmowało świadczenie dla Zamawiającego usług w zakresie zarządzania Projektem zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, umową o dofinansowanie, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i unijnego oraz aktualnymi wytycznymi w zakresie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Celem świadczonych usług będzie zapewnienie właściwej realizacji Projektu, w tym m.in. zapewnienie terminowej realizacji zadań, osiągnięcie założonego poziomu wskaźników rezultatu i produktów oraz prawidłowej sprawozdawczości i rozliczenia Projektu 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązanych do współpracy z Zamawiającym w ramach spotkań bezpośrednich. 6. świadczenie usług związanych z kompleksową obsługą administracyjno – finansową każdego z projektów będzie realizowane w oparciu o 4-osobowy zespół, w skład którego wchodzić będą: a) Koordynator projektu b) Asystenta koordynatora projektu c) Asystent finansowy d) Koordynator ds. kursów zawodowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług związanych z obsługą projektu: „Aktywna szkoła zawodowa bez barier” nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
Dodano: 2024-06-20 - „Pełnienie obowiązków koordynatora projektu: „Lżejszym być - pilotażowy program dla mieszkańców woj. łódzkiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
Dodano: 2020-10-05 - ,,Usługa pełnienia obowiązków koordynatora projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej”
Dodano: 2020-06-10 - Inżynier Kontraktu dla projektu pn. Odnawialne źródła energii w Gminie Pajęczno
Dodano: 2019-10-17 - Usługi zarządzania projektem i prowadzenia dokumentacji przetargowej Usługi zarządzania projektem oraz prowadzenia dokumentacji projektowej projektu: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowoczesnych Technologii-Kuźnią nowoczesnych kadr, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Dodano: 2017-12-21 - ,,Modelowa Wspólnota” - wypracowanie modelu wspierania i budowania nieformalnej wspólnoty mieszkańców poprzez działania animacyjno-integracyjne w ramach projektu pilotaŜowego pn. „Opracowanie modelu prowadzenia rewitalizacji obszarów miejskich na wybranym obszarze w Mieście Łodzi – etap 2.”
Dodano: 2017-07-11 - Wykonanie usługi zarządzania projektem w zadaniu „Podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa łódzkiego poprzez kompleksowe uzbrojenie Moszczenickich Terenów Inwestycyjnych (MTI)”
Dodano: 2017-07-10