Gmina Rozprza ogłasza przetarg
- Adres: 97-340 Rozprza, Al. 900 - lecia 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozprza
Al. 900 - lecia 3
97-340 Rozprza, woj. łódzkie
REGON: 590648008 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług związanych z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa oraz naprawą dróg gminnych na terenie gminy Rozprza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa oraz naprawą dróg gminnych na terenie gminy Rozprza. Zamówienie będzie realizowane w taki sposób, że dostawa kruszywa łamanego dolomitowego polegać będzie na rozsypaniu na drodze, mechanicznym uzupełnieniu ubytków nawierzchni za pomocą równiarki samobieżnej o mocy min. 120 KW wyposażonej w przyrząd do wzruszania nawierzchni drogi zbudowanej z tłucznia oraz wzruszaniu i wyrównaniu dróg gruntowych (szacunkowa ilość pracy równiarki- 270 godzin), a następnie zagęszczeniu walcem drogowym samojezdnym stalowo-gumowym o masie 10 - 15ton (szacunkowa ilość pracy walca - 270 godzin). Rozścielenie i wyrównanie kruszywa zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. Zakres usług obejmuje zakup mieszanki kruszyw łamanych dolomitowych frakcji Ø:• od 0 do 31,5 mm w szacunkowej ilości ok. 2000 Mg (udział frakcji Ø - 0 = 5-10% bez gliny) • od 0 do 16 mm w szacunkowej ilości ok. 500 Mg (udział frakcji Ø - 0 = 5-10% bez gliny) wraz z dostawą oraz uzupełnieniem ubytków nawierzchni na remontowanych odcinkach dróg na terenie gminy Rozprza wskazanych przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł).3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.5. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.6. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddział w Rozprzy nr 82 8973 0003 0010 0000 0286 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu IZP.271.1.1.2023 świadczenie usług z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa oraz naprawą dróg”7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew i zaksięgował na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z ofertą w sposób przewidziany dla oferty.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionegow formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w należytym wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniu), w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. polegającego na usłudze naprawy dróg o nawierzchni tłuczniowej o wartości minimum 250 000,00 zł brutto każda usługa.Należy załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcyW przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.b) dysponują narzędziami i urządzeniami, którymi realizowane będzie zamówienie tj:• równiarką samobieżną o mocy min. 120 KW wyposażoną w przyrząd do wzruszania nawierzchni drogi zbudowanej z tłucznia (zrywak o szerokości roboczej min. 2,2 m oraz rozstawie zębów max. 0,15 m) szt. 1• walcem drogowym stalowo- gumowy o masie 10-15 ton szt. 1W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta Pabianice w sezonie zimowym 2020/2021 – II postępowanie
Dodano: 2020-10-17 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta Pabianice w sezonie zimowym 2020/2021
Dodano: 2020-09-25 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta Pabianice w sezonie zimowym 2019/2020
Dodano: 2019-08-28 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG NA TERENIE MIASTA PABIANICE W SEZONIE ZIMOWYM 2018/2019 - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2018-11-05 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG NA TERENIE MIASTA PABIANICE W SEZONIE ZIMOWYM 2018/2019
Dodano: 2018-09-24 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG NA TERENIE MIASTA PABIANICE W SEZONIE ZIMOWYM 2017/2018
Dodano: 2017-09-29