Przetargi.pl
Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg (jezdni) na terenie miasta Tczewa w sezonie 2009/2010

Gmina Miejska Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, Plac Piłsudskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 7759343 , fax. 058 7759355
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Tczew
    Plac Piłsudskiego 1 1
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 0-58 7759343, fax. 058 7759355
    REGON: 19167527300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg (jezdni) na terenie miasta Tczewa w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Tczewa, polegających na mechanicznym odśnieżaniu i posypywaniu jezdni solą i mieszanką piaskowo - solną. Zamawiający zapewnia: - Dwie piaskarki P-1, - Jedna piaskarko-solarka Acometis, - Trzy pługi, - Materiały do zimowego utrzymania (piasek i sól), - Możliwość korzystania z placu na bazie ZUK w Tczewie - jako składowiska materiałów i punktu załadowczego oraz miejsca postoju sprzętu, - Dwóch dyspozytorów koordynujących użycie sprzętu i stosownego materiału podczas akcji zimowego utrzymania dróg. Dodatkowe wymagania w stosunku do Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Zapewnienie trzech pojazdów - samochodów ciężarowych nie starszych niż 20 lat o ładowności minimum 8 ton, umożliwiających zamontowanie i właściwą pracę dwóch piaskarek P -1 z pługiem i piaskarko-solarki Acometis z pługiem, 2) Zapewnienie dodatkowych dwóch kompletów sprzętu do zimowego utrzymania dróg (samochód wraz z piaskarką i pługiem) na wypadek awarii sprzętu zapewnionego przez Zamawiającego, 3) Zapewnienie sprzętu załadowczego z obsługą, umożliwiającego każdorazowy załadunek na samochody materiałów (piasek, sól i mieszanka piaskowo-solna) posiadanych przez Zamawiającego, w sposób nie zakłócający sprawnej organizacji prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg, 4) Zapewnienie osoby wraz z telefonem komórkowym (kontakt całodobowy), odpowiedzialnej za przyjmowanie zleceń i koordynowanie prac wykonawczych, 5) Zapewnienie pięciu kierowców wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy), 6) Wykonanie bieżących robót towarzyszących wynikających z technologii robót. Cena podana przez Wykonawcę jest orientacyjną ceną wynikającą z liczby godzin poprzednich sezonów zimowych. Podane liczby należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu orientacyjnej wielkości przedmiotu zamówienia - nie mogą one stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Są to jedynie prognozowane liczby na sezon 2009-2010 - rzeczywiste liczby będą zależne od warunków pogodowych. Cena (wartość) musi zawierać wszystkie elementy składowe przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać ryzyko mogące wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzania wykonania prac podwykonawcom Wykonawca zobowiązany jest do ich koordynowania i ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za należyte wykonanie prac stanowiących przedmiot zamówienia. Odszkodowania: Wykonawca pokryje koszty odszkodowań za straty zarządców i użytkowników dróg powstałe z winy Wykonawcy. UWAGA: w przypadku wykorzystania własnego kompletu sprzętu do zimowego utrzymania dróg - rozliczenie za pracę będzie takie same jak w przypadku pracy sprzętem Wykonawcy i Zamawiającego. Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia: W sezonie zimowym 2008/2009 zlecono ok. 170 rg zwalczania śliskości materiałami uszarstniającymi, ok. 120 rg odśnieżania z jednoczesnym zwalczaniem śliskości materiałami uszarstniającymi, ok. 6.140 godz. dyżuru domowego oraz ok. 7.580 godz. utrzymania gotowości sprzętowej. Podane ilości należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu orientacyjnej wielkości przedmiotu zamówienia - nie mogą one stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Są to jedynie prognozowane ilości na sezon 2009/2010 - rzeczywiste ilości będą zależne od warunków pogodowych. Zakres i sposób świadczenia usług: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem, kolejnością oraz standardem utrzymania zimowego określonymi w załączonych do SIWZ dokumentach. Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem wynosi 60,489 km. Ilości przejechanych kilometrów w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, stanowiące podstawę rozliczenia Wykonawcy z przekazanych przez Zamawiającego materiałów będą liczone od punktu załadowczego (na terenie miasta Tczewa). Dokumentowanie faktycznie wykonanych ilości usług będzie się odbywało poprzez wypełnienie przez Wykonawcę i potwierdzenie przez Zamawiającego DOKUMENTU PRACY - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu świadczonych usług. Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: - za roboczogodzinę zwalczania śliskości materiałami uszarstniającymi lub środkami chemicznymi ( posypywanie lub odśnieżania), - za roboczogodzinę odśnieżania wraz z jednoczesnym zwalczaniem śliskości materiałami uszarstniającymi lub środkami chemicznymi (posypywanie z jednoczesnym odśnieżaniem), - za 1 godzinę dyżuru domowego kierowców, koordynatora oraz operatora ładowarki, - za 1 godzinę utrzymania gotowości sprzętowej w rozliczeniu na jeden samochód. Wynagrodzenie określone powyżej musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji (poza materiałami do zwalczania śliskości zimowej i uszarstniania nawierzchni), tj.: a) montaż pługów i piaskarek na samochody Wykonawcy oraz demontaż sprzętu po zakończeniu sezonu, b) posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, c) posiadanie dodatkowych lamp reflektorowych (szperacz), d) wyposażenie kierowców w telefony komórkowe, e) każdorazowy załadunek samochodów, f) paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, g) dojazd do miejsca wezwania, h) zabezpieczenie materiałów do zwalczania śliskości i uszarstniania przed wpływem warunków atmosferycznych, i) zmianowość sprzętu, j) obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, k) po zakończeniu sezonu zimowego nastąpi przegląd sprzętu (pługi, piaskarki). Za ewentualne uszkodzenia zostanie obciążony Wykonawca i wynagrodzenie będzie płacone za fizycznie wykonane godziny pracy. Za czas prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez dany samochód nie będzie płacony dyżur domowy kierowcy ani ryczałt za gotowość sprzętową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności spełniają następujące warunki: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia, wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem, tj. świadczenie usług w zimowym utrzymaniu dróg polegających na mechanicznym odśnieżaniu i posypywaniu dróg solą i mieszanką piaskowo-solną i wartością (ceną łącznie z podatkiem VAT), tj.: nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), oraz sporządzi wg Formularza nr 1 SIWZ Wykaz wykonanych usług, z podaniem ich wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT), przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców (Zamawiających) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane; 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, a w szczególności, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - Trzema pojazdami - samochodami ciężarowymi nie starszymi niż 20 lat o ładowności minimum 8 ton, umożliwiającymi zamontowanie i właściwą pracę dwóch piaskarek P -1 z pługiem i piaskarko-solarki Acometis z pługiem, - Dodatkowymi dwoma kompletami sprzętu do zimowego utrzymania dróg (samochód wraz z piaskarką i pługiem) na wypadek awarii sprzętu zapewnionego przez Zamawiającego, - Sprzętem załadowczym z obsługą, umożliwiającym każdorazowy załadunek na samochody materiałów (piasek, sól i mieszanka piaskowo-solna) posiadanych przez Zamawiającego, w sposób nie zakłócający sprawnej organizacji prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ) oraz sporządzi wg Formularza nr 2 SIWZ Wykaz sprzętu - pojazdów i sprzętu niezbędnego do realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń), którym będzie dysponował; 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza Nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ). W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował; 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności, że jego przychody netto za rok 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza Nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), wraz z rachunkiem zysków i strat stanowiącym część sprawozdania finansowego, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innymi dokumentami określającymi przychody za rok 2008. 6) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ). Ponadto, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca złoży informację wg Formularza nr 3 SIWZ dotyczącą Podwykonawców. Zakres i forma ww. dokumentów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; 2) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia wraz z wykazem wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem (przedmiotem) i wartością (ceną łącznie z podatkiem VAT) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (nazwy Zamawiającego) (wg Formularza nr 1 Wykaz wykonanych usług Kwestionariusza wykonawcy SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykonane usługi zostały należycie wykonane, 3) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia wraz z wykazem pojazdów i sprzętu (wg Formularza nr 2 Wykaz sprzętu Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), a w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń), którym będzie dysponował; 4) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawi również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował; 5) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz rachunek zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody za rok 2008. 6) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). W/w dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ponadto, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca załączy informację wg Formularza nr 3 SIWZ dotyczącą Podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach