Przetargi.pl
Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg (jezdni) na terenie miasta Tczewa w sezonach zimowych 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 83-100 Tczew, ul. Czatkowska 2e
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5316466 , fax. 058 5315729
  • Data zamieszczenia: 2010-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Czatkowska 2e 2e
    83-100 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 058 5316466, fax. 058 5315729
    REGON: 19004761700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg (jezdni) na terenie miasta Tczewa w sezonach zimowych 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Tczewa, polegających na mechanicznym odśnieżaniu i/lub posypywaniu jezdni solą i/lub mieszanką piaskowo - solną. Zamawiający zapewnia: - Jedna piaskarko-solarka Acometis, - Materiały do zimowego utrzymania (piasek i sól), - Możliwość korzystania z placu na bazie ZUK w Tczewie - jako składowiska materiałów i punktu załadowczego oraz miejsca postoju sprzętu, - Dwóch dyspozytorów koordynujących użycie sprzętu i stosownego materiału podczas akcji zimowego utrzymania dróg. Dodatkowe wymagania w stosunku do Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Zapewnienie trzech pojazdów, w tym: - dwóch samochodów ciężarowych z zamontowanymi piaskarkami i pługami, - jednego samochodu ciężarowego z pługiem umożliwiającego zamontowanie i właściwą pracę piaskarko-solarki Acometis, 2) Zapewnienie dodatkowego kompletu sprzętu do zimowego utrzymania dróg (samochód wraz z piaskarką i pługiem) na wypadek awarii, 3) Zapewnienie sprzętu załadowczego z obsługą, umożliwiającego każdorazowy załadunek na samochody materiałów (piasek, sól i mieszanka piaskowo-solna) posiadanych przez Zamawiającego, w sposób nie zakłócający sprawnej organizacji prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg, 4) Zapewnienie osoby wraz z telefonem komórkowym (kontakt całodobowy), odpowiedzialnej za przyjmowanie zleceń i koordynowanie prac wykonawczych, 5) Zapewnienie pięciu kierowców wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy), 6) Wykonanie bieżących robót towarzyszących wynikających z technologii robót. Cena podana przez Wykonawcę jest orientacyjną ceną wynikającą z liczby godzin poprzednich sezonów zimowych. Podane liczby należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu orientacyjnej wielkości przedmiotu zamówienia - nie mogą one stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Są to jedynie prognozowane liczby na sezon 2010-2013 - rzeczywiste liczby będą zależne od warunków pogodowych. Cena (wartość) musi zawierać wszystkie elementy składowe przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać ryzyko mogące wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzania wykonania prac podwykonawcom Wykonawca zobowiązany jest do ich koordynowania i ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za należyte wykonanie prac stanowiących przedmiot zamówienia. Odszkodowania: Wykonawca pokryje koszty odszkodowań za straty zarządców i użytkowników dróg powstałe z winy Wykonawcy. UWAGA: w przypadku wykorzystania własnego kompletu sprzętu do zimowego utrzymania dróg - rozliczenie za pracę będzie takie same jak w przypadku pracy sprzętem Wykonawcy i Zamawiającego. Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia: W sezonie zimowym 2010/2011 zleca się ok. 200 rg zwalczania śliskości materiałami uszarstniającymi, ok. 400 rg odśnieżania z jednoczesnym zwalczaniem śliskości materiałami uszarstniającymi, ok. 19.320 godz. dyżuru domowego oraz ok. 11.352 godz. utrzymania gotowości sprzętowej. W sezonach zimowych 2011/2012 i 2012/2013 ilości godzin analogicznie jak w sezonie zimowym 2010/2011. Podane ilości należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu orientacyjnej wielkości przedmiotu zamówienia - nie mogą one stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Są to jedynie prognozowane ilości - rzeczywiste ilości będą zależne od warunków pogodowych. Zakres i sposób świadczenia usług: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem, kolejnością oraz standardem utrzymania zimowego określonymi w załączonych do SIWZ dokumentach. Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem wynosi 59,132 km. Ilości przepracowanych godzin w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, stanowiące podstawę rozliczenia Wykonawcy z przekazanych przez Zamawiającego materiałów będą liczone od momentu rozpoczęcia załadunku. Dokumentowanie faktycznie wykonanych ilości usług będzie się odbywało poprzez wypełnienie przez Wykonawcę i potwierdzenie przez Zamawiającego DOKUMENTU PRACY - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu świadczonych usług. Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: - za roboczogodzinę zwalczania śliskości materiałami uszarstniającymi lub środkami chemicznymi ( posypywanie lub odśnieżania), - za roboczogodzinę odśnieżania wraz z jednoczesnym zwalczaniem śliskości materiałami uszarstniającymi lub środkami chemicznymi (posypywanie z jednoczesnym odśnieżaniem), - za 1 godzinę dyżuru domowego kierowców, koordynatora oraz operatora ładowarki, - za 1 godzinę utrzymania gotowości sprzętowej w rozliczeniu na jeden samochód. Wynagrodzenie określone powyżej musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji (poza materiałami do zwalczania śliskości zimowej i uszarstniania nawierzchni), tj.: a) montaż piaskarki Acometis na samochodzie Wykonawcy oraz demontaż sprzętu po zakończeniu sezonu, b) posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, c) posiadanie dodatkowych lamp reflektorowych (szperacz), d) wyposażenie kierowców w telefony komórkowe, e) każdorazowy załadunek samochodów, f) paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, g) dojazd do miejsca wezwania, h) zabezpieczenie materiałów do zwalczania śliskości i uszarstniania przed wpływem warunków atmosferycznych, i) zmianowość sprzętu, j) obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, k) po zakończeniu sezonu zimowego nastąpi przegląd sprzętu (pługi, piaskarki). Za ewentualne uszkodzenia zostanie obciążony Wykonawca i wynagrodzenie będzie płacone za fizycznie wykonane godziny pracy. Za czas prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez dany samochód nie będzie płacony dyżur domowy kierowcy ani ryczałt za gotowość sprzętową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach