Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG DLA JEDNOSTEK NALEŻĄCYCH DO STRUKTURY ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYDGOSZCZY W SEZONACH ZIMOWYCH 2018/2019 i 2019/2020 ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI Postępowanie dotyczy dróg będących w administracji RDW Wąbrzeźno CZĘŚĆ NR 9

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG DLA JEDNOSTEK NALEŻĄCYCH DO STRUKTURY ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYDGOSZCZY W SEZONACH ZIMOWYCH 2018/2019 i 2019/2020 ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI Postępowanie dotyczy dróg będących w administracji RDW Wąbrzeźno CZĘŚĆ NR 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: USŁUGI ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKI NALEŻĄCE DO STRUKTURY ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYDGOSZCZY W SEZONACH ZIMOWYCH 2018/2019 i 2019/2020 ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI Postępowanie dotyczy dróg będących w administracji RDW Tuchola (CZĘŚĆ NR 9) Zamówienie obejmuje wykonanie następujących usług: a) działania organizacyjno – techniczne. b) zapewnienie miejsca (placu) do składowania materiałów tj. soli dostarczonej przez zamawiającego oraz piasku zapewnionego i dostarczonego przez wykonawcę. Materiały winny być składowane w taki sposób aby były właściwie przygotowane do użytku, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Materiał musi być odpowiednio zabezpieczony na czas trwania umowy oraz przez okres 2 miesięcy po realizacji umowy. c) przygotowanie materiałów na placach składowych wykonawcy do zapobiegania i usuwania śliskości zimowej wraz z załadunkiem i transportem tj. soli dostarczonej przez zamawiającego oraz piasku dostarczonego przez wykonawcę. d) odśnieżanie – usuwanie śniegu z nawierzchni jezdni, chodników i ścieżek pieszo – rowerowych, zatok. e) zapobieganie i usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszorstniających) tj. soli dostarczonej przez zamawiającego oraz piasku dostarczonego przez wykonawcę. f) przy intensywnych opadach śniegu usuwanie wraz z wywozem pokrywy śnieżnej. Zamawiający nie jest w posiadaniu miejsca, na którym istniałaby możliwość składowania śniegu. Zapewnienie takiego miejsca przestrzegając przy tym przepisów min. prawa wodnego, prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz w uzgodnieniu z właścicielem/zarządcą terenu leżeć będzie po stronie wykonawcy. Wywóz śniegu w ciągu 24 godzin od otrzymania od zamawiającego dyspozycji wywozu. g) utrzymanie w gotowości technicznej sprzętu przewidzianego do realizacji zadań wraz z obsługą. h) prace porządkowe po sezonie zimowym - wykonanie pozimowego zamiatania ulic, chodników, zatok itp. 4. Szczegółowy zakres usług objętych umową określony jest w opisie przedmiotu zamówienia, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz kosztorysie ofertowym, który będzie stanowił załącznik nr 5 do umowy. 5. Środki transportu oferowane przez wykonawcę do wykonywania usługi powinny spełniać wymagania techniczne określone w rozporządzeniu w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sprzętu wykorzystywanego do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 6. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Wąbrzeźnie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. Wykaz dróg administrowanych przez RDW Wąbrzeźno stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest również do: a) wyposażenia pojazdu i sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania w telefon komórkowy. Koszt utrzymania telefonu komórkowego ponosi wykonawca; b) zapewnienie stałej łączności telefonicznej z dyżurującym pracownikiem zamawiającego umożliwiającej wezwanie sprzętu do wykonania usługi; c) wyposażenie kierowców i operatorów sprzętu w czynne telefony komórkowe i przekazanie zamawiającemu wykazu osób wraz z ich numerami telefonów; Ponadto wykonawca będzie przedstawiał każdorazowo zamawiającemu, w formie pisemnej, tygodniowy harmonogram osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia w układzie całodobowym wraz z podaniem osoby odpowiedzialnej za wskazany potencjał kadrowy oraz jej telefonem kontaktowym; d) umożliwienia zamawiającemu zamontowania i zdemontowania w pojeździe i sprzęcie biorącym udział przy akcji zimowego utrzymania urządzenia lokalizacji – GPS oraz podstawienie sprzętu w terminie ustalonym z zamawiającym na terenie RDW Wąbrzeźno. Zamawiający zastrzega możliwość montażu urządzeń GPS przez firmę wyłonioną w odrębnym postępowaniu. e) utrzymania urządzeń – GPS w sprawności technicznej. W wypadku podstawienia pojazdu dodatkowego/ zastępczego nie wskazanego w ofercie koszt montażu i demontażu spoczywa na wykonawcy. f) wyposażenia pojazdu i sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania w dodatkowe światła drogowe i mijania; g) wyposażenia pojazdu i sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania w światła pulsujące koloru pomarańczowego; h) wyposażenia pojazdu i sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania w światła obrysowe lemiesza; i) w przypadku awarii pojazdu lub sprzętu zapewnienie odpowiedniego pojazdu/sprzętu zastępczego; j) przeszkolenia pracowników w zakresie prowadzonych prac przy zimowym utrzymaniu dróg; k) zawarcie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji usługi; l) podstawienie we wskazanym przez zamawiającego miejscu i czasie w pełni sprawnych środków transportowych i sprzętowych zaopatrzonych w materiały pędne i do likwidacji śliskości wraz z stosownym potencjałem kadrowym (obsługą), nie później niż w ciągu jednej (1) godziny od chwili otrzymania wezwania telefonicznego lub w terminie wskazanym przez zamawiającego. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby (w zależności od warunków drogowych); ł) wykonania mieszanki uszorstniającej (z soli dostarczonej przez zamawiającego oraz piasku dostarczonego na własny koszt oraz we własnym zakresie przez wykonawcę) i jej składowania na placach składowych wykonawcy. Wykonana mieszanka stanowić będzie własność zamawiającego, za którą zapłaci zgodnie z ceną, zawierającą w szczególności koszt piasku, zawartą w złożonym przez wykonawcę kosztorysem ofertowym poz. IV (załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ - stosownie do części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę); m) załadunek mieszanką lub solą sprzętu, na danym placu składowym w ilościach zgodnych z jego specyfikacją lub pojemnością zasobników lub w ilościach mniejszych wskazanych przez zamawiającego; Czas załadunku i dojazdu do placu składowego sprzętu nie będzie wliczany do pracy sprzętu; n) zapewnienie wymienionego w swojej ofercie personelu. W przypadku zmiany personelu wykonawca zobowiązany jest zadbać o przeszkolenie zgodnie z warunkami SIWZ i obsługę sprzętu. Każda zmiana personelu wymaga zgłoszenia i zgody zamawiającego; o) zgłoszenie każdej awarii usprzętowionego pojazdu w trakcie wykonywania usługi i podanie jej terminu usunięcia; p) utrzymanie w całym okresie obowiązywania umowy gotowości technicznej oferowanego sprzętu; r) naprawy na własny koszt uszkodzonych podczas realizacji przedmiotu zamówienia elementów infrastruktury drogowej, w szczególności znaków, pachołków, barier, ogrodzeń itp.; s) przekazywania w formie pisemnej na każdorazowe wezwanie zamawiającego aktualnych stanów materiałów znajdujących się na poszczególnych placach składowych; t) zapewnienie materiału do zwalczania zimowej śliskości tj. piasku. Materiał będzie magazynowany na składowiskach wykonawcy; u) wskazania w ofercie lokalizacji baz(y) i placów składowych dla materiałów do zimowego utrzymania dróg. Baza musi być zlokalizowana w miejscu umożliwiającym dojazd do miejsca wykonywania usług w czasie nieprzekraczającym 60 minut licząc od chwili wyjazdu z bazy załadowanego sprzętu. Odbiór placu składowego zostanie przeprowadzony w terminie maksymalnie do dwóch tygodni przed rozpoczęciem sezonu zimowego oraz zawarcia umowy zgodnie z protokołem odbioru placu składowego. Plac składowy musi posiadać nawierzchnię utwardzoną umożliwiającą przechowywanie soli i mieszanki w sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniem innymi materiałami. Plac musi być ogrodzony w sposób uniemożliwiający dostanie się osób postronnych i zwierząt. Materiał składowany na placu musi być oznakowany tabliczką „Materiał RDW Wąbrzeźno”. Sól do zimowego utrzymania dróg musi być przechowywana w magazynie lub na placu zabezpieczona plandekami lub inną tkaniną. W każdym przypadku należy materiał zabezpieczyć przed zawilgoceniem i zbryleniem. Zamawiający dopuszcza przechowywanie soli w magazynie. 8. Zamawiający zobowiązany jest do: a) przekazania urządzeń lokalizacji – GPS oraz zamontowania i zdemontowania; b) ponoszenia kosztów eksploatacji GPS (nie wliczając napraw uszkodzeń powstałych z winy wykonawcy); c) przeszkolenia przedstawiciela wykonawcy w zakresie prowadzonych prac przy zimowym utrzymaniu dróg; d) bieżącego ustalenia zakresu działania wykonawcy tj. wydawania dyspozycji co do miejsca i terminu każdorazowej usługi; e) zapewnienia materiału do zwalczania zimowej śliskości tj. soli drogowej. Materiał będzie magazynowany na składowiskach wykonawcy przez okres trwania umowy oraz 2 miesiące po zakończeniu umowy; 9. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w szczegółowych specyfikacjach technicznych związanych z odśnieżaniem, zwalczaniem śliskości zimowej dróg oraz zamiataniem pozimowym nr D – 10.10.01b; D – 10.10.01c oraz D - 05.03.00a. 10. Wymaga się aby minimalna prędkość pojazdu (sprzętu) podczas odśnieżania lub/i usuwania śliskości na drogach wynosiła 30 km/h na terenie zabudowanym i 40 km/h poza terenem zabudowanym. 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 3.1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został realizowany: do czasu (daty) zawarcia przez Zamawiającego umowy na usługi utrzymania zimowego w trybie przetargowym. 4. INFORMACJE DODATKOWE: 5.1. Wymagania dla środków transportu Środki transportu oferowane przez Wykonawcę do wykonywania usługi powinny spełniać wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). 5.2. Miejsce świadczenia usługi Miejscem świadczenia usług są drogi wojewódzkie będące w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich, Oddział Toruński - RDW Wąbrzeźno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach