Przetargi.pl
Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Toruniu

Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Towarowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 662 88 88 , fax. 56 662 88 89
  • Data zamieszczenia: 2020-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
    Towarowa 4-6
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 662 88 88, fax. 56 662 88 89
    REGON: 87112181000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiattorunski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje działania o charakterze usług medycznych służących profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu i przywracaniu zdrowia. Wszystkie usługi muszą być wykonane na terenie miasta Torunia. Część I – indywidualne konsultacje dietetyczne Zakres wsparcia: - wykonawca przeprowadzi konsultacje dietetyczne; ich głównym celem jest ocenienie i omówienie dotychczasowego sposobu odżywiania i nawyków żywieniowych, wskazanie popełnianych błędów i nauka ich eliminowania; na podstawie szczegółowego wywiadu żywieniowego i zdrowotnego zostanie opracowany 1 plan żywieniowy dostosowany do indywidualnych predyspozycji (z uwzględnieniem ewentualnych schorzeń, alergii pokarmowych, nietolerancji na produkty, indywidualnych preferencji danej osoby); w ramach konsultacji dietetyk będzie kontrolował wdrażanie planu żywieniowego i dokonywał jego modyfikacji w zależności od potrzeb; - pojedyncza konsultacja powinna trwać do 30 minut; - na jednego uczestnika projektu przypada pakiet 12 konsultacji do wykorzystania w okresie 12 miesięcy; harmonogram konsultacji ustalany będzie indywidualnie; jeśli zalecenia dietetyka obejmą mniejszą liczbę spotkań, pozostała liczba konsultacji zostanie przekazana kolejnemu uczestnikowi; - po zakończeniu wsparcia dla danego uczestnika wykonawca przekaże informację o ilości przeprowadzonych konsultacji z adnotacją-uzasadnieniem wcześniejszego zakończenia wsparcia (jeśli dotyczy). Zakładany termin realizacji: - od dnia podpisania umowy do VI 2021 r. (z możliwością przedłużenia, jeśli przedłuży się okres realizacji projektu) Przewidywana liczba konsultacji: - 840 pojedynczych konsultacji (co oznacza co najmniej 70 osób) Zamawiający zastrzega sobie jednocześnie prawo do dokonywania zmian w zakresie uczestników projektu. Zmiany mogą wynikać ze zmian kadrowych u zamawiającego lub też w związku z sytuacją, gdy dany uczestnik zgodnie z zaleceniami zakończy szybciej korzystanie ze wsparcia, a jego miejsce zajmie nowa osoba. Miejsce i czas realizacji: - wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi, z dostępnością architektoniczną dla osób niepełnosprawnych, z dostępem do bezpłatnego parkingu, w dni powszednie w godzinach 16.00-20.00; z dostępem do bezpłatnego parkingu; poszczególni uczestnicy projektu indywidualnie ustalać będą z wykonawcą harmonogram konsultacji; - pierwsza konsultacja powinna mieć charakter wizyty osobistej (w związku z analizą składu ciała); dla kolejnych dopuszczalne jest prowadzenie konsultacji online (sesje wideo), o ile będzie taka konieczność lub potrzeba zgłoszona indywidualnie przez uczestnika projektu. Część II – indywidualne konsultacje psychologiczne Zakres wsparcia: - wykonawca przeprowadzi konsultacje psychologiczne z uczestnikiem projektu, których celem będzie wsparcie w zakresie radzenia sobie ze stresem, reagowania na agresywne zachowania klienta, motywacja do kontynuowania zatrudnienia, a także motywacja do kontynuowania indywidualnie opracowanego planu żywieniowego, motywacja do utrzymania aktywności ruchowej oraz inne zagadnienia związane z indywidualnymi preferencjami pracowników; - pojedyncza konsultacja powinna trwać do 60 minut; - na jednego uczestnika projektu przypada pakiet 10 konsultacji do wykorzystania w okresie 10 miesięcy; harmonogram konsultacji ustalany będzie indywidualnie; jeśli zalecenia psychologa obejmą mniejszą liczbę spotkań, pozostała liczba konsultacji zostanie przekazana kolejnemu uczestnikowi; - po zakończeniu wsparcia dla danego uczestnika Wykonawca przekażę informację o ilości przeprowadzonych konsultacji z adnotacją-uzasadnieniem wcześniejszego zakończenia wsparcia (jeśli dotyczy). Zakładany termin realizacji: - od dnia podpisania umowy do VI 2021 r. (z możliwością przedłużenia, jeśli równocześnie przedłuży się okres realizacji projektu) Przewidywana liczba konsultacji: - 300 pojedynczych konsultacji (co oznacza co najmniej 30 osób). Zamawiający zastrzega sobie jednocześnie prawo do dokonywania zmian w zakresie uczestników projektu. Zmiany mogą wynikać ze zmian kadrowych u zamawiającego lub też w związku z sytuacją, gdy dany uczestnik zgodnie z zaleceniami zakończy szybciej korzystanie ze wsparcia, a jego miejsce zajmie nowa osoba. Miejsce i czas realizacji: - wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi, z dostępnością architektoniczną dla osób niepełnosprawnych, w dni powszednie w godzinach 16.00-20.00; poszczególni uczestnicy projektu indywidualnie ustalać będą z wykonawcą harmonogram konsultacji; - dopuszczalne jest prowadzenie konsultacji online (sesje wideo), o ile będzie taka konieczność lub potrzeba zgłoszona indywidualnie przez uczestnika projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 1b do specyfikacji; Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale IV specyfikacji powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3. - Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach