Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
- Data zamieszczenia: 2013-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Partyzantów 6/8 6/8
10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
REGON: 51006478400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług zastępczego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zastępczego nadzoru inwestorskiego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie dla zadania inwestycyjnego p.n. budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi z obiektami towarzyszącymi przy ul. Mazurskiej na działkach 517 oraz nr 517-13, obręb 2. Inwestorem jest Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, będąca państwową jednostką budżetową w rozumieniu art. 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.). Szczegółowy zakres zadania inwestycyjnego określają: dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do SIWZ dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl 2.Wykonawca, zwany również Inwestorem zastępczym zobowiązany będzie do wykonywania swoich obowiązków wynikających z pełnionej funkcji z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług (podwyższona staranność) oraz zapewniając ochronę praw i interesów Zamawiającego, podejmując wszelkie niezbędne działania dla należytego i terminowego przygotowania i wykonania Inwestycji. 3.Usługa objęta niniejszym postępowaniem musi być wykonana zgodnie z polskim prawem budowlanym, w szczególności z art. 25 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, Polskimi Normami, warunkami uzgodnień oraz zgodnie z pozwoleniem na roboty budowlane. Inwestor Zastępczy zobowiązany będzie dołożyć wszelkich starań, aby nie dopuścić do powstania opóźnień w realizacji inwestycji, bez względu na przyczynę ich powstawania. Inwestor Zastępczy zobowiązany będzie do zapewnienia, że osoby, które w jego imieniu realizowały będą obowiązki inspektorów nadzoru inwestorskiego stanowiące przedmiot zamówienia, posiadać będą stosowne kwalifikacje i uprawnienia odpowiednio do powierzonych zadań. 4.Inwestor zastępczy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: 1)uczestnictwa i wspomagania merytorycznie Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na wyłonienie wykonawcy Inwestycji tj. podmiotu realizującego wykonanie całości robót budowlanych oraz na wyłonienie wykonawcy realizującego kompletne pierwsze wyposażenie obiektu; 2)przekazania wykonawcy robót budowlanych kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy; 3)sprawowania nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją Inwestycji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: a)kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru budowlanego, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, b)sprawdzenie dysponowania przez wykonawcę osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia budowlane, c)sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, d)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, e)uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, f)rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, g)bieżące, nie rzadziej, niż raz na miesiąc, informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, 4)przedstawiania KWP w Olsztynie raz na kwartał dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej wszystkich robót budowlanych, a w szczególności robót zanikających lub ulegających zakryciu, 5)bieżącej współpracy z Projektantem i przekazywania zastrzeżeń i uwag do dokumentacji projektowej zgłaszanych przez wykonawcę Inwestycji i egzekwowanie od Projektanta stosownych poprawek i zmian oraz kwalifikowanie, w uzgodnieniu z KWP w Olsztynie ewentualnych robót dodatkowych, 6)nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych i bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez Prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji; 7)przygotowania i koordynacji umów na dostawę energii elektrycznej, wody, energii cieplnej, itp., niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego; 8)dokonywania bieżącej analizy kosztów Inwestycji oraz zestawień po zakończeniu każdego kwartału; 9)sprawdzania dokumentów rozliczeniowych Inwestycji pod względem merytorycznym i rachunkowym; 10)natychmiastowego powiadamiania w formie pisemnej KWP w Olsztynie o każdym opóźnieniu robót i planowanych płatnościach oraz wskazanie przyczyn powstania opóźnienia i metody naprawczej, 11)inicjowania wprowadzania zmian do treści umowy zawartej z wykonawcą Inwestycji, przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian a wynikających z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych; 12)prowadzenia narad roboczych na terenie budowy; 13)przeprowadzania odbiorów rozliczeń częściowych realizacji Inwestycji; 14)przygotowania materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji; 15)uzyskania wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji; 16)rozliczenia końcowego Inwestycji; 17)przekazania użytkownikowi Inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania; 18)występowania w imieniu KWP w Olsztynie przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw; 19)naliczania i egzekwowania w imieniu KWP w Olsztynie kar umownych i odszkodowań od Wykonawcy Inwestycji i niezwłoczne przekazywanie ich KWP w Olsztynie; 20)uczestnictwa w kontrolach związanych z projektem przeprowadzanych przez jednostki uprawnione do przeprowadzenia kontroli w tym zakresie, 21)przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych Inwestycji w okresie rękojmi; 22)archiwizacji korespondencji i dokumentacji związanej z realizacją Inwestycji i przekazania jej KWP w Olsztynie w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu Umowy. 5.Wymagana jest w trakcie prowadzenia robót budowlanych bieżąca, nie rzadziej, niż jeden raz w tygodniu, potwierdzona wpisem w dzienniku budowy, obecność osoby,osób pełniącej obowiązki inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie, odpowiednio do wykonywanych robót budowlanych danej branży. Brak potwierdzonej obecności ww osób na budowie w trakcie wykonywania robót danej branży uznawany będzie za rażące naruszenie obowiązków Inwestora zastępczego. 6.Szczegółowe określenie zakresu usługi stanowiącej przedmiot zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz obowiązków i zakresu czynności Inwestora Zastępczego dostępny na stronie internetowej Zamawiającego. 7.Umocowanie prawne inwestora zastępczego: a)Inwestor zastępczy będzie wykonywał obowiązki zastępczego nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz KWP w Olsztynie. b)Inwestor zastępczy będzie wykonywał swoje czynności na podstawie przepisów Prawa budowlanego, Umowy i udzielonych mu przez KWP w toku realizacji Umowy, pełnomocnictw. c)Szczegółowe pełnomocnictwa dotyczące przedmiotu Umowy ustalane będą przez Strony w trakcie jej realizacji. d)KWP w Olsztynie zobowiązuje się udzielać Inwestorowi zastępczemu pełnomocnictw, o których mowa w pkt. c), w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Inwestora zastępczego na piśmie takiej potrzeby wraz z uzasadnieniem. KWP odmawia udzielenia pełnomocnictwa jeżeli nie jest ono związane z przedmiotem Umowy lub nie leży w zakresie kompetencji Inwestora zastępczego. e)Wymienione w pkt. c) pełnomocnictwa Inwestor zastępczy zobowiązuje się przyjąć i wypełniać ze starannością profesjonalnego pełnomocnika (podwyższona staranność) i z zabezpieczeniem ochrony interesów KWP w Olsztynie. 8.Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, będąca inwestorem przedsięwzięcia posiada: Decyzję Nr mG-135-09 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na roboty budowlane oraz decyzję nr mG-242-09 w sprawie zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę; 9. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do czasu zakończenia realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji przebudowy ul. Studziennej w Elblągu wraz z budową oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej oraz sieci telekomunikacyjnej
Dodano: 2016-06-29 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu : rozbiórka starego i budowa nowego mostu nad rzeką Młynówką w msc. Słupnica w km 34+540 DW nr 538 wraz z rozbudową drogi na odcinku ok 800 m.
Dodano: 2016-05-19 - Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji pn.: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu Etap II
Dodano: 2016-05-16 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inspektorów nadzoru inwestorskiego związanej z realizacją zadania Budowa lądowiska dla śmigłowców ponad dachem budynku (bryła C) Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 13/2016
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi podczas realizacji inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania ul. Zieluńskiej, Żeromskiego 3 maja, Słonecznej w Lidzbarku.
Dodano: 2016-03-15 - Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Marii Konopnickiej w Elblągu od skrzyżowania z ulicą Niepodległości do skrzyżowania z Aleją Józefa Piłsudskiego - etap I
Dodano: 2016-03-11 - Kompleksowy nadzór nad realizacją zadań budowlanych pod nazwą: modernizacja budynku BT/ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4, modernizacja dachu w I/ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4, termomodernizacja budynku w I/ZUS w Kętrzynie przy ul. Reja 10.
Dodano: 2015-07-29 - Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego rozbiórki starego i budowy nowego wiaduktu nad linią PKP w ciągu drogi krajowej nr 22 koło miejscowości Elbląg
Dodano: 2015-06-22 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku Kwietniewo - Rychliki.
Dodano: 2015-03-31 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne
Dodano: 2015-03-16