Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 1-6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 7640219 , fax. 58 7640219
- Data zamieszczenia: 2012-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 1-6 1-6
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 7640219, fax. 58 7640219
REGON: 00284389500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pct.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług Zarządzania Projektem i Inżyniera Kontraktu dla zadania Przebudowa i modernizacja wraz zakupem niezbędnego sprzętu medycznego w największym w województwie Szpitalnym Oddziale Ratunkowym dla dorosłych i dzieci w Pomorskim Centrum Traumatologii w Gdańsku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 7. Ochrona zdrowia i system ratownictwa, działania 7.2. Zintegrowany system ratownictwa współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Zarządzania Projektem i Inżyniera Kontraktu dla zadania /Przebudowa i modernizacja wraz zakupem niezbędnego sprzętu medycznego w największym w województwie Szpitalnym Oddziale Ratunkowym dla dorosłych i dzieci w Pomorskim Centrum Traumatologii w Gdańsku/w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 7. Ochrona zdrowia i system ratownictwa, działania 7.2. Zintegrowany system ratownictwa współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dofinansowanego zgodnie z umową nr UDA-RPPM.07.02.00-00-010/10-00 wraz z aneksami. Nazwa przedmiotu wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71540000-5 Usługi zarządzania budową, 71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane, 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego, 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego, 79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem, 75112100-5 Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu 2. Usługi pełnione przez Wykonawcę będą polegały na sprawowaniu zastępstwa inwestycyjnego oraz wykonywaniu zadań związanych z zarządzaniem Projektem. Czynności Wykonawcy mają zapewnić sprawny i terminowy przebieg zadania inwestycyjnego, w ramach budżetu przeznaczonego na jego realizację zgodnie z umową o dofinansowanie, a także w zgodzie z umowami zawartymi przez Zamawiającego z Generalnym Wykonawcą i Dostawcami. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania obowiązków związanych z monitoringiem i sprawozdawczością Projektu oraz jego rozliczaniem, zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Do obowiązków Wykonawcy m.in. należy: a) organizacja i koordynacja procesu inwestycji, b) doradztwo i wsparcie podczas postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane; c) pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego, d) prowadzenie rozliczeń finansowych Projektu oraz sprawozdawczości, w zakresie wymaganym przez Instytucje finansujące oraz rozliczenie końcowe Projektu (raport końcowy), e) Doradztwo prawne Zamawiającemu w przypadku wystąpienia utrudnień lub sporów w trakcie realizacji Projektu; Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy zawierają postanowienia umowy 3. Dane dotyczące Projektu: a) Przedmiotem Projektu jest wykonanie prac projektowych i robót budowlano-montażowych polegających na przebudowie i modernizacji istniejącego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w celu dostosowania go do wszelkich standardów i norm medycznych obowiązujących w Unii Europejskiej, a w szczególności wynikających z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. 2011.31.158) b) miejsce realizacji: Szpitalny Oddział Ratunkowy - budynki nr 5 i 6 c) powierzchnia użytkowej ok. 2700 m2, d) całkowita wartość realizowanego Projektu: 15.286.781,00 zł e) szczegółowy opis Projektu zawiera Koncepcja Programowo - Przestrzenna. - załącznik nr 1 do SOPZ 4. Wykonawca będzie wykonywać swoje obowiązki w siedzibie Zamawiającego jak i poza siedzibą w zależności od potrzeb wynikających z realizacji projektu z dostępnością przez telefon i pocztę elektroniczną. Zamawiającemu dokumenty należy przedkładać w wersji papierowej i elektronicznej - w formie edytowalnej przez programy dostępne Zamawiającemu, rysunki w formacie PDF, DWG. Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi przy użyciu własnych urządzeń/kserokopiarki, komputery/ sprzętu i materiałów / np. papier/. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 7.000,00 zł. 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr konta: NORDEA BANK POLSKA S.A.: 18 1440 1101 0000 0000 1114 3938, z dopiskiem D10.251.66.M.2012 usługa Zarządzania Projektem i Inżyniera Kontraktu 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) 4. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w § XII ust. 3 pkt. 3.2 - 3.5 stosowny oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust.4a oraz ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pct.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KIEROWNIK BUDOWY WIAT DREWNIANYCH W GRABOWSKIEJ HUCIE I BĘDOMINIE
Dodano: 2015-09-24 - Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Rozbudowa przepompowni ścieków, wyłączenie z eksploatacji oraz rozbiórka stawu doczyszczającego, przebudowa budynku socjalno - technicznego w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Dodano: 2014-12-31 - Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Rozbudowa przepompowni ścieków, wyłączenie z eksploatacji oraz rozbiórka stawu doczyszczającego, przebudowa budynku socjalno - technicznego w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Dodano: 2014-12-19 - Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem
Dodano: 2014-02-21 - Usługa nadzoru inwestorskiego (wielobranżowego) przedsięwzięcia: Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowiczym miasta Lęborka.
Dodano: 2014-02-07 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: BUDOWA GIMNAZJUM GMINNEGO W KOSAKOWIE
Dodano: 2012-02-22 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w pozostałych miejscowościach gminy Krokowa
Dodano: 2012-02-01 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na zaprojektowaniu, uzyskaniu pozwolenia na budowę i wybudowaniu `pod klucz` Parku Wodnego Centrum Rekreacji, Sportu i Rehabilitacji przy ulicy Grunwaldzkiej w Słupsku współfinansowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
Dodano: 2010-02-19 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu pn. Budowa 4 separatorów na kanalizacji deszczowej w Słupsku, współfinansowanym ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2010-01-19 - Zarządzanie i nadzór nad realizacją zadania p.n. - Poprawa dostępu do portu morskiego Łeba i odciążenie układu komunikacyjnego miasta - Etap II
Dodano: 2009-06-30